search
menu

هتل کایا لاله پارک تبریز

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کایا لاله پارک تبریز
امکانات عمومی هتل کایا لاله پارک تبریز
امکانات تفریحی هتل کایا لاله پارک تبریز
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل کایا لاله پارک تبریز
رستوران هتل کایا لاله پارک تبریز
فاصله هتل کایا لاله پارک تبریز تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل کایا لاله پارک تبریز


هتل کایا لاله پارک یکی از بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های شهر تبریز است که به عنوان دهمین هتل از مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای کایا ترکیه محسوب می‌شود این هتل بی‌نظیر ۵ ستاره بوده و در میان هتل‌های تبریز می‌درخشد. بد نیست بدانید که هتل لاله پارک تبریز در سال ۱۳۹۵ تأسیس‌شده و جزو نوسازترین هتل‌‌های ساخته‌شده در این شهر زیباست و در همین مدت کوتاه بعد از افتتاح توانسته جایگاه و اعتبار خوبی بین مسافران و فعالان صنعت گردشگری و هتل ‌داری کسب کند. هتل لاله پارک تبریز واقع در اتوبان پاسداران است و نکته جالب‌توجه اینکه هتل لاله پارک در کنار پارک جنگلی باغمیشه قرارگرفته است و دسترسی خوبی به شهر تبریز دارد. به‌طوری‌که می‌توانید از اینجا به راحتی به مرکز شهر بروید و در کنار هتل نیز به مرکز خرید لاله پارک سر بزنید که تمامی لباس‌ها و لوازم برند در این مرکز خرید به فروش می‌رسد. از جاذبه‌های گردشگری شهر مثل پارک ائل گلی، ربع رشیدی، باغ کمال و ارگ تبریز دیدن کرده و تبریز گردی کنید، مطمئناً سفری خاطره‌انگیز در انتظار شما خواهد بود، به راحتی می‌توانید با مراجعه به سایت سفرمارکت نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقدام کنید و خودتان را برای سفری رویایی آماده کنید.

امکانات عمومی هتل کایا لاله پارک تبریز


از خدمات عمومی ارائه‌شده در این هتل نیز می‌توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد. همچنین هتل کایا لاله پارک تبریز دارای ۷ سالن کنفرانس، تالار مجلل، مرکز ورزشی-رفاهی است تا مسافرانی که به قصد خرید عازم این شهر می‌شوند، به راحتی جلسات کاری‌شان را برگزار کنند. لازم به ذکر است که در ساخت این هتل ۱۷ طبقه از جدیدترین امکانات بهره گرفته‌شده است و امکانات ارائه‌شده به‌قدری خوب هستند که قبلاً در هیچ هتل داخلی دیگری تجربه نکرده‌اید. برای مثال هتل لاله پارک تبریز ۸ آسانسور دارد که دسترسی به ۲۲۰ واحد اقامتی را برای مهمانان گرامی آسان می‌کند. از سایر امکانات هتل کایا لاله پارک تبریز می‌توان به تالار بزرگ اشاره کرد که برای مناسبت‌ها، کنسرت‌ها و جشن‌های مختلف می‌توانید روی آن حساب باز کنید. هتل مجلل لاله پارک با پرسنلی آموزش‌دیده و مجرب در تلاش هستند تا اقامتی به‌یادماندنی برای میهمان عزیز رقم بزند.

امکانات تفریحی هتل کایا لاله پارک تبریز


از جمله خدمات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر سرپوشیده، باشگاه بدن‌سازی، سونای خشک اشاره کرد. یکی دیگر از مزیت‌های هتل لاله پارک مجموعه‌ای از تراپی ها است که برای مراقبت از بدنتان می‌تواند مفید باشد، مانند مجموعه ورزشی که شامل قسمت‌های مختلف مرکز سلامت، اتاق‌های پلاتس و یوگا، سونا خشک، سونای بخار، حمام ترک، مراقبت‌های پوستی و ماساژ است که همه این‌ها می‌تواند زمینه‌ساز اقامتی شیرین برای مسافران باشد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل کایا لاله پارک تبریز


هتل کایا لاله پارک تبریز دارای ۱۴ طبقه و ۲۲۰ باب اتاق و سوئیت است و اقامتی دل‌نشین و آرامش‌بخش را برای میهمانان خود به ارمغان می‌آورد. انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دلوکس یک تخته، سوئیت اکسکیوتیو یک نفره، سوئیت جونیور یک نفره، اتاق دلوکس دو تخته دوبل، اتاق دلوکس دو تخته توئین، سوئیت اکسکیوتیو دو نفره، سوئیت جونیور دو نفره، سوئیت رویال دو نفره و اتاق کانکت چهار نفره. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به یخچال، چای‌ساز، تلویزیون، تلفن، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، روم سرویس، مینی بار با هزینه، صندوق امانات، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی.

رستوران هتل کایا لاله پارک تبریز


در هتل لاله پارک تبریز امکانات دیگری نیز جهت رفاه حال مهمانان گرامی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به مجموعه رستوران‌ها اشاره کرد که از بهترین رستوران‌های شهر تبریز هستند. کارکنان در این رستوران‌ها از شما با بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی با لذیذترین طعم‌ها پذیرایی می‌کنند.

فاصله هتل کایا لاله پارک تبریز تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک باغلارباغی: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه قاجار: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا مقبره الشعرا: ۷.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه آذربایجان: ۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد کبود: ۸.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ‌موزه شهرداری: ۸.۴ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است