search
menu

هتل آپارتمان کسری تبریز

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کسری تبریز
امکانات و خدمات عمومی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
خدمات و امکانات دیگر هتل
فاصله هتل آپارتمان کسری تبریز تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل کسری تبریز


هتل آپارتمان کسری تبریز یکی از هتل های میان رده و ۳ ستاره شهر تبریز است که در هم‌جواری با یکی از زیباترین و دیدنی ترین جاذبه های تبریز یعنی ائل گلی یا شاهگلی تبریز قرار گرفته است. به طوری که هر ساعتی از روز می توان به این تفرجگاه دیدنی دسترسی داشت و از تفریحات و دیدنی های آن بهره مند شد. هتل کسری تبریز ساختمان نوسازی دارد و در سال های اخیر به ظرفیت های اقامتی شهر افزوده شده است. این هتل در ضلع شمالی اتوبان کسایی و چسبیده به ائل گلی بنا شده است. بد نیست بعد از خرید بلیط هواپیما تبریز، مهمان هتل آپارتمان کسری شوید تا هم در طول طول اقامت خود از آرامش کافی آن منطقه برخوردار باشید و هم به تمام نقاط شهر دسترسی راحتی داشته باشید.

امکانات و خدمات عمومی هتل


با اقامت در هتل آپارتمان کسری تبریز می توانید به رستوران های متنوعی که در اطراف ائل گلی حلقه زده اند، دسترسی داشته باشید و با خطوط اتوبوس این منطقه به راحتی به دیدن جاذبه های تاریخی تبریز بروید. البته ایستگاه متروی ائل گلی هم چند صد قدم با ساختمان هتل فاصله دارد و از طریق مترو هم می توانید به بافت تاریخی شهر دسترسی داشته باشید. این هتل پارکینگ وسیعی دارد که برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت، این پارکینگ ظرفیت پارک ۱۰۰ خودرو را دارد. با اینکه هتل کسری امکانات متنوعی برای مهمانانش ارائه نمی دهد ولی رسیدگی منظم به امور نظافت اتاق ها و پرسنل خوش برخوردش توانسته رضایت مهمانان را کسب کند و به رتبه قابل قبولی در بین گردشگران دست پیدا کند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


از این ها گذشته، آپارتمان های هتل کسری دلباز و بزرگ بوده و کاربرد المان های مختلف در دکوراسیون آن ها، فضای متفاوتی به آن ها داده است. این هتل که در ۶ طبقه ساخته شده دارای ۵۵ واحد اقامتی است که شامل آپارتمان های یکخوابه و دوخوابه بوده و هر آنچه برای اقامتی آسوده بدان لازم باشد، در اختیار مهمانان قرار می دهد. در صورت درخواست افزایش ظرفیت، سرویس خواب به صورت کف خواب ارائه می شود. البته اتاق های آپارتمان ها کوچک و نقلی هستند و جذابیت برخی از این اتاق ها به منظره زیبایی از ائل گلی است که از پنجره های آن ها پیداست. این اتاق ها دارای مبلمان، یخچال، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی و‌ رخت آویز هستند. آشپزخانه های این هتل ساده و در حین حال دارای امکانات پخت و پز و کتری است.

خدمات و امکانات دیگر هتل


با اقامت در هتل آپارتمان کسری تبریز با صبحانه های رایگان از شما پذیرایی می شود و واحدها دارای خدمات روم سرویس هستند و می توانید غذای دلخواه خود را سفارش و در اتاق میل کنید. ضمن اینکه اینترنت هتل تنها در لابی هتل قابل دسترسی است. این هتل برای دسترسی به جاذبه ها و مراکز تفریحی و خرید تبریز خدمات تاکسی سرویس ارائه می دهد و مهمانان می توانند برای صرف غذا و نوشیدنی به رستوران و کافی شاپ واقع در طبقه همکف هتل سر بزنند.
این هتل بدون دریافت هزینه از اعضای خردسال خانواده ها (کودکان زیر ۵ سال)، آن ها را پذیرش می کند. و در پایان چنانچه در ماه های تابستانی قصد خرید بلیط هواپیما چارتر داشته باشید، بهتر است در هتل هایی اقامت کنید که در منطقه ائل گلی واقع شده اند. هتل آپارتمان کسری تبریز یکی از آن گزینه های مناسب است.

فاصله هتل آپارتمان کسری تبریز تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ایستگاه مترو ائل گلی: ۱ کیلومتر
فاصله تا لونا پارک ائل گلی تبریز: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا باغلار باغی: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا مجموعه سورتمه سواری تبریز: ۳ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی تبریز:‌ ۳.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است