search
menu

هتل آذربایجان تبریز

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آذربایجان تبریز
اماکن نزدیک به هتل آذربایجان

درباره هتل آذربایجان تبریز


هتل آذربایجان تبریز یکی از هتل های قدیمی و ساده این شهر است که اقامت در آن برای برخی از مهمانان و گردشگران قدیمی حس نوستالژیکی را تداعی می کند. این هتل برای اولین بار در سال ۱۳۴۵ فعالیت خود را در این عرصه شروع کرد و بعد از حدود ۳ دهه برای ارتقا سطح کیفی خدماتش دست‌خوش تغییرات شد و مورد بازسازی قرار گرفت.
هتل آذربایجان به همت همین تجربه نیم قرنش هنوز نامش در بین ظرفیت های اقامتی شهر تبریز آورده می شود. با اینکه این هتل ۳ ستاره از فضای مدرن و امکانات ویژه ای برخوردار نیست ولی سابقه هتلداریش آن را در زمره انتخاب های اول گردشگران شهر قرار داده است. البته نباید موقعیت عالی هتل را نادیده گرفت، هتل آذربایجان در مرکز شهر واقع شده و به انواع وسایل نقلیه عمومی، بناها و اماکن تاریخی و مذهبی، مراکز خرید و بازارها دسترسی دارد.
خیابان شریعتی یا همان شهناز یکی از خیابان های معروف و شناخته شده تبریز است که کافه ها و رستوران های متعددی در کوچه پس کوچه هایش وجود دارند و تا همین چند سال پیش پاتوق اکثر جوانان شهر بود. هتل آذربایجان نیز کمی پایین تر از چهار راه شهناز و در همان ابتدای خیابان سه راه امین واقع شده است. این هتل جنب سینما ۲۹ بهمن قرار دارد و از آن جا تا بازار تربیت، بازار سرپوشیده، ارگ علیشاه، ساختمان شهرداری تبریز، میدان ساعت، مسجد جامع تبریز و مسجد کبود راهی نیست و می توان با چند دقیقه پیاده روی به این نقاط دیدنی رفت.
هتل آذربایجان در مجموع با در اختیار گذاشتن ۴۷ واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت سعی داشته اقامت مناسبی را برای مهمانانش فراهم کند. نمی توان گفت امکانات و خدمات ارائه شده هتل به روز هستند ولی این هتل در مقایسه با مسافرخانه ها گزینه بهتری است و به طبع هزینه اقامت در آن نسبت به هتل های دیگر ارزان تر بوده و حتی می توان گفت بسیار ارزان است.
در مورد ساختمان هتل باید گفت که نباید انتظار امکانات خوبی داشت، داخل ساختمان کاملا قدیمی بوده و از حیث زیبایی ضعیف است. اتاق های هتل آذربایجان در ظرفیت های ۱ تا ۵ تخته ارائه می شوند که چیدمان ساده ای دارند و امکاناتی نظیر اینترنت، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میز، یخچال، رخت آویز، مینی بار، تلویزیون و سرویس بهداشتی را در اختیار مهمانان قرار می دهند.
یکی از ایرادهایی که انتخاب هتل آذربایجان در پی خواهد داشت، عدم وجود پارکینگ در هتل است و کسانی که با خودرو شخصی به تبریز سفر کرده اند باید ابتدا به فکر یک پارکینگ عمومی باشند. البته ۲ پارکینگ در بالاتر از چهار راه شهناز قرار دارند که یکی از آن ها مابین چهار راه و میدان ساعت واقع شده و دیگری مابین چهارراه شهناز و چهار راه هفده شهریور که هر دو به هتل نزدیک هستند.
گفتنی است که مهمانان با انتخاب هتل آذربایجان از امکانات و خدماتی مثل تاکسی سرویس، نمازخانه، خدمات اینترنتی، دستگاه واکس کفش، فروشگاه، خدمات تور، کافی شاپ و رستوران بهره مند می شوند.این هتل فاقد سرویس به فرودگاه برای مسافران دارای بلیط هواپیما است.
رستوران هتل فضای دلبازی ندارد و می توان در صورت تمایل به رستوران های متنوع خیابان شریعتی سر زد که اغذیه صالحی از معروف ترین آنهاست و البته تعدادی دونر فروشی نیز در این خیابان وجود دارند. ضمنا با اینکه ساختمان هتل قدیمی است ولی این هتل ۴ طبقه دارای آسانسور بوده و از این جهت جای هیچ نگرانی نیست و می توان اقامت دلنشینی را در این هتل تجربه کرد.

اماکن نزدیک به هتل آذربایجان


فاصله هتل آذربایجان تا ارگ علیشاه: ۴۰۰ متر
فاصله هتل آذربایجان تا بازار تربیت: ۷۰۰ متر
فاصله هتل آذربایجان تا خانه مشروطه: ۷۵۰ متر
فاصله هتل آذربایجان تا میدان ساعت: ۹۰۰ متر
فاصله هتل آذربایجان تا بازار بزرگ تبریز: ۱ کیلومتر
فاصله هتل آذربایجان تا مسجد کبود: ۱.۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است