search
menu

هتل آپارتمان ارس تبریز

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان ارس تبریز
امکانات اتاق های هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل تا اماکن و جاذبه های نزدیک

درباره هتل آپارتمان ارس تبریز


هتل آپارتمان ارس تبریز از هتل های میان رده تبریز است که در سال ۱۳۹۲ در خیابان پاستور افتتاح شد. هرچند که این هتل نسبتاً تازه ساخت بود و خیلی از فعالیتش نمی گذشت اما در سال ۱۳۹۶ برای افزایش سطح خدمات و امکانات خود تحت بازسازی و مرمت قرار گرفت. اگر برای بار اول است که بلیط هواپیما خریده و مسافر تبریز هستید قطعاً به دنبال هتلی خواهید بود که دسترسی شما به جاذبه های تبریز را آسان کند و به همین دلیل سایت های گردشگری مختلفی را خواهید گشت اما به شما می گوییم دیگر نیازی نیست ساعت ها وقت خود را صرف جستجو در سایت های مختلف کنید. هتل آپارتمان ارس تبریز در یکی از مناطق خوب تبریز واقع شده است و به لحاظ موقعیت مکانی شما در عرض چند دقیقه به مراکز خرید، جاذبه ها و بافت تاریخی تبریز دسترسی خواهید داشت.
اما نقطه قوت این هتل نه تنها در موقعیت مکانی آن بلکه در خوشرویی و برخورد حرفه ای کارکنانش است که اقامت را برای مهمانان دل پذیرتر می کنند. اگر اولویتتان از سفر به تبریز بازدید از جاهای دیدنی این شهر است و از طرفی بدتان نمی آید هزینه های سفرتان را تا حدودی پایین بیاورید، بد نیست هتل آپارتمان ارس تبریز را به عنوان یک گزینه اقامتی در نظر داشته باشید.

امکانات اتاق های هتل


این مرکز اقامتی هفت طبقه ۲۶ واحد اقامتی شامل سوئیت های دو خوابه یک، دو و سه نفره، سوئیت دو خوابه چهار تخته، سوئیت دو خوابه پنج تخته و ۶ تخته دارد. برخی اتاق ها امکان اضافه کردن تخت اضافه داشته و برخی دیگر پنجره های نسبتاً بزرگ با بالکن دارند. به جز این دو مورد سایر امکانات اتاق ها با یکدیگر مشترک است. در همه اتاق ها خدمات روم سرویس ارائه شده و تمامی اتاق ها دارای یخچال، مبلمان، دراور، آب رایگان، کمد لباس و تلویزیون هستند. مهمانان با اقامت در هتل آپارتمان ارس تبریز به اینترنت رایگان هتل در اتاق های خود نیز دسترسی خواهند داشت. بد نیست بدانید که برای استفاده از اینترنت حجمی تعیین نشده و مهمانان می توانند به صورت نامحدود از اینترنت رایگان هتل استفاده کنند.
در همه اتاق ها سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش و سرمایش وجود دارد و برای اینکه بتوانید برنامه تلویزیونی خود را حتی در سفر هم دنبال کنید، همه اتاق ها مجهز به تلویزیون ال سی دی شده اند. علاوه بر موارد گفته شده در اتاق ها کتری و قوری نیز وجود دارد و مهمانان امکان پخت و پز در اتاق را نیز خواهند داشت. سرویس بهداشتی داخل اتاق ها سرویس ایرانی است و هتل فاقد سرویس بهداشتی فرنگی است. سرویس حمام به صورت دوش بوده و دارای لوازم بهداشتی مورد نیاز از قبیل صابون و شامپو است. حوله و دمپایی و سشوار از دیگر امکاناتی است که در اتاق های هتل موجود است. همچنین می‌توانید به کمک سفرمارکت، ارزانترین بلیط هواپیما تهران تبریز را خریداری کنید.

امکانات و خدمات هتل


با اینکه هتل آپارتمان ارس تبریز به عنوان یک هتل دو ستاره فاقد برخی امکانات مانند استخر و رستوران است اما سایر خدمات و امکانات آن بیشتر از حد انتظار برای یک هتل دو ستاره معمولی است. مهمانان با اقامت در این هتل می توانند از خدمات تور، خدمات تاکسی سرویس و خدمات گشت نیم روزی (با هزینه) هتل استفاده کنند. اگر هم هوس رانندگی در کوچه پس کوچه‌ های تبریز را دارید از خدمات کرایه اتومبیل بدون راننده هتل استفاده کنید. هتل دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت سی خودرو است اما این پارکینگ در فاصله ای ۱۰۰ متری از خود هتل قرار دارد. خدمات خانه داری هتل به صورت روزانه انجام شده و جزو نقاط قوت هتل به شمار می رود که توانسته رضایت مهمانان را کسب کند. هتل آپارتمان ارس تبریز دارای آسانسور، لابی، صندوق امانات، دستگاه های فتوکپی، فکس و پرینتر، شبکه پخش فیلم، آشپزخانه و سیستم تهویه مطبوع است و خدماتی مانند زنگ هشدار، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، اتاق چمدان و پذیرش ۲۴ ساعته را ارائه می دهد.

فاصله هتل تا اماکن و جاذبه های نزدیک


فاصله تا موزه ادبی شهریار (خانه شهریار): ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا خانه اردوبادی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا خانه لاله ای: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا برج آتش نشانی: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک خاقانی (مسجد کبود): ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا بازار تبریز: ۳.۲ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است