search
menu

هتل اهراب تبریز

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل اهراب تبریز
امکانات و خدمات عمومی هتل اهراب تبریز
انواع اتاق های هتل اهراب تبریز
امکانات اتاق های هتل اهراب تبریز
دیگر خدمات هتل اهراب
فاصله هتل اهراب تبریز تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر

درباره هتل اهراب تبریز


هتل سه ستاره اهراب تبریز واقع در خیابان امام خمینی یکی از قدیمی ترین خیابان های شهر زیبای تبریز یک هتل نسبتا نوساز است که در سال ۱۳۹۵ برای خدمات رسانی به گردشگران و مهمانان محترم شهر تبریز افتتاح گردید. بد نیست بدانید که ساختمان نوساز هتل اهراب تبریز در ۵ طبقه بنا و دارای ۴۷ باب اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات رفاهی مناسب است. برای آشنایی با این هتل و دیگر هتل های تبریز، قبل از خرید بلیط هواپیما و سفر به این شهر، در وبلاگ سفرمارکت با ویژگی ها و امکانات آنها آشنا شوید.

امکانات و خدمات عمومی هتل اهراب تبریز


از جمله امکانات هتل اهراب تبریز که برای رفاه حال و آسایش مهمانان تدارک دیده شده است می توان نمازخانه، آسانسور، اینترنت رایگان و محدود در لابی، کافی‌شاپ، جعبه کمک های اولیه، تلویزیون در لابی، کپسول آتش‌نشانی در لابی، روم سرویس ۲۴ ساعته، پله اضطراری، اعلام حریق، تاکسی سرویس، لباسشویی، دستگاه واکس کفش، خدمات خانه‌داری، رستوران ایرانی و اتاق چمدان را نام برد.

انواع اتاق های هتل اهراب تبریز


از نظر تنوع واحدهای اقامتی، اتاق های هتل اهراب تبریز به اتاق یک تخته بدون پنجره (این اتاق ظرفیت یک نفر اضافه را هم دارد)، اتاق دوتخته توئین، اتاق دوتخته دبل، دو تخته تویین بدون پنجره، دو تخته دابل بدون پنجره، دو تخته دابل VIP، دو تخته تویین VIP، سه تخته، سوئیت سه تخته استودیو، سوئیت یک خوابه سه تخته جونیور تقسیم بندی شده است.

امکانات اتاق های هتل اهراب تبریز


امکانات موجود در واحد های شیک و مدرن هتل اهراب تبریز شامل: روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، دراور، آباژور، میزتحریر، آب رایگان، رخت آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق، تلویزیون، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات داخل اتاق، اینترنت در اتاق، حمام و لوازم بهداشتی و سیستم گرمایش و سرمایش می شوند.

دیگر خدمات هتل اهراب


در مورد رستوران و کافی شاپ های هتل اهراب تبریز توجه نمایید که سالن صبحانه خوری واقع در طبقه اول هتل با ظرفیت ۶۰ نفر (ساعت کاری: ۷:۳۰ الی ۹:۳۰ ) و کافی شاپ هتل اهراب به زودی افتتاح می شود. نکته جالب توجه اینکه اگر اهل کافه گردی و رستوران هستید و در هتل اهراب تبریز اقامت دارید می توانید با ۶ دقیقه پیاده روی به خیابان مغازه های سنگی بروید و در کافه ها و رستوران های این خیابان وقت گذرانی کنید. پرسنل مجرب، فضای مدرن و دسترسی خوب هتل اهراب اقامت خوبی را برای مسافران و گردشگران ارجمند فراهم خواهد کرد. پس اگر با خرید بلیط هواپیما تبریز به این شهر زیبا سفر کردید می‌توانید روی اقامت در هتل سه ستاره اهراب حساب کنید.

فاصله هتل اهراب تبریز تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر


از دیگر محاسن و امتیازات انتخاب هتل اهراب تبریز در سفر به این شهر مهمان نواز می ‌توان به نزدیکی آن به خطوط مترو و اتوبوس های بی‌آرتی و دسترسی آسان به مراکز خرید و اماکن دیدنی مهمی همچون میدان ساعت (عمارت شهرداری)، بازار تبریز، مسجد کبود، خانه استاد شهریار و پارک باغ گلستان اشاره کرد.
فاصله تا ارگ تبریز: ۴ دقیقه رانندگی
فاصله تا خانه تاریخی حیدرزاده: ۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا حمام نوبر: ۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا مسجد کبود: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا مقبره الشعرای تبریز: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه قاجار: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا مسجد جامع تبریز: ۱۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا لاله پارک تبریز: ۲۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک ایل‌ گلی تبریز (ائل گلی): ۲۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا نمایشگاه بین المللی تبریز: ۳۰ دقیقه رانندگی

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است