search
menu

هتل بهمن طبس

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل بهمن طبس
اماکن نزدیک به درباره هتل بهمن طبس

درباره هتل بهمن طبس


چنانچه شما قصد سفر به طبس را دارید بهتر است بدانید که طبس شهر عجیبی است. باغ های انار در دل کویر، شالیزار های برنج در کنار نخل های خرما، چشمه های آب معدنی همه و همه طبس را مقصدی متفاوت برای طبیعت گردان کرده است. برای اقامت در این شهر زیبا هتل بهمن طبس که هتلی تمیز و بزرگ به شمار می آید پیشنهاد مناسبی است. هتل بهمن طبس که در بازسازی های اخیرش در سال ۱۳۹۴ تغییرات عمده ای، از ساخت آلاچیق های زیبا گرفته تا فراهم آوردن امکانات بازی برای کودکان خردسال کرده است یک هتل دو ستاره به شمار می آید. هتل بهمن در شهرستان طبس در استان خراسان جنوبی قرار گرفته است.
در قسمت شمالی این شهر کویری هتل بهمن قرار گرفته است. مسافران کویر از محیط زیبا و سنتی هتل بهمن طبس با طاق‌های آجری لذت خواهند برد. امکانات مناسب این هتل از جمله امکانات داخل اتاق و امکانات خوب عمومی هتل باعث شده تا سالانه بسیاری از مسافران مناطق کویری اهتل بهمن طبس را برای اقامت خود انتخاب نمایند. هتل دو ستاره بهمن طبس در بلوار شهدای شهر طبس واقع شده است. این مجموعه دارای تالار عروسی با ظرفیت ۱۶۰۰ نفر است که طبقه اول تالار مختص بانوان و طبقه دوم تالار در اختیار آقایان قرار دارد. همچنین هتل بهمن طبس با ۳۲ واحد سوئیت ویلایی، آماده پذیرایی از مهمانان عزیز می باشد.
از مزایای اقامت در این هتل می توان به نزدیک بودن هتل به مرکز شهر و باغ گلشن اشاره کرد. بد نیست بدانید که هتل بهمن طبس مجموعا دارای ۳۲ واحد اقامتی است که شامل سوئیت های ۳ نفره الی ۵ نفره می باشد.این واحد ها مجهز به لوازم پخت و پز،تلویزیون،یخچال،اینترنت پرسرعت،سیستم گرمایشی و سرمایشی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد. از امکانات هتل بهمن طبس می توان به لابی،فضای سبز و پارک کودک، و پارکینگی با ظرفیت ۳۲خودرو می باشد. همچنین امکانات داخل اتاق های هتل بهمن طبس شامل موارد زیر از جمله: بالکن - سرمایش و گرمایش مرکزی، حمام ، سرویس ایرانی ، صندوق امانات، سرویس فرنگی می باشد.
منوی صبحانه هتل بهمن طبس دارای تنوع بسیار زیادی است که می توان گفت که در تهیه این منو تمام سلایق مورد توجه بوده است. منوی صبحانه شامل: آب میوه - چای - مربا - عسل - نیمرو - پنیر - نان ایرانی- کره - املت گوجه فرنگی - تخم مرغ آب پز - خرما – شیر، عسل می باشد.

اماکن نزدیک به درباره هتل بهمن طبس


فاصله هتل بهمن طبس تا فرودگاه: ۹ دقیقه با ماشین
فاصله هتل بهمن طبس تا ایستگاه راه‌آهن: ۱۰ دقیقه با ماشین
فاصله هتل بهمن طبس تا ترمینال مسافربری: ۷ دقیقه با ماشین
فاصله هتل بهمن طبس تا روستای پیر حاجات: ۱ ساعت و ۲۸ دقیقه با ماشین
فاصله هتل بهمن طبس تا کویر حلوان: ۱ ساعت و ۶ دقیقه با ماشین
فاصله هتل بهمن طبس تا سد کریت: ۴۵ دقیقه با ماشین


امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است