search
menu

اقامتگاه بوم گردی عمو نوروز طبس

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی عمو نوروز طبس
موقعیت مکانی اقامتگاه بوم گردی عمو نوروز طبس
اتاق های اقامتگاه بوم گردی عمو نوروز طبس
رستوران و غذاخوری اقامتگاه بوم گردی عمو نوروز
نقاط ضعف و قوت اقامتگاه بوم گردی عمو نوروز
امکانات و خدمات اقامتگاه بوم گردی عمو نوروز طبس
اماکن و جاهای دیدنی نزدیک به اقامتگاه

درباره اقامتگاه بوم گردی عمو نوروز طبس


اقامتگاه بوم گردی عمو نوروز طبس قطعاً جزو دلنشین ترین اقامتگاه ها در خراسان جنوبی است. می توان به جرات گفت اکثر کسانی که به سمت خراسان سفر می‌کنند با هدف زیارت از مرقد امام رضا بلیط هواپیما خریده اند؛ اما بد نیست علاوه بر زیارت بازدیدی هم از روستاها و طبیعت اطراف این شهر مقدس داشته باشید؛ چون هر منطقه جغرافیایی سبک زندگی و محیط زیست خاص خود را دارد که بهترین پاسخ برای روحیه کنجکاو و جستجوگر گردشگران است. به همین دلیل است که اقامت گاه های مختلف دور از شهرها در دل طبیعت و روستاهای هر منطقه ساخته شده اند. یکی از این اقامتگاه ها اقامتگاه بوم گردی عمو نوروز طبس است. این اقامتگاه با بافت سنتی و معماری خاص ایرانی خود نه تنها توجه گردشگران ایرانی بلکه توجه گردشگران خارجی را نیز به خود جلب می کند.

موقعیت مکانی اقامتگاه بوم گردی عمو نوروز طبس


اقامتگاه بوم گردی عمو نوروز طبس همانند بسیاری از اقامتگاه های بومگردی فاصله نسبتاً زیادی از شهر داشته و در دل طبیعت ساخته شده است. این اقامتگاه با فاصله ۱۶ کیلومتری از شهر طبس در روستای کردآباد قرار دارد با این حال مهمانان با اقامت در این خانه سنتی به جاذبه ها و جاهای دیدنی فراوانی دسترسی آسانی خواهند داشت.

اتاق های اقامتگاه بوم گردی عمو نوروز طبس


این اقامتگاه سنتی در کل ۲۷ باب اتاق دارد که همه آنها از معماری و طراحی سنتی ایرانی بهره برده اند. یکی از اهداف اقامتگاه بوم گردی عمو نوروز این است که گردشگران تجربه زندگی سنتی را داشته باشند به همین دلیل اتاق های این اقامتگاه فاقد حمام و سرویس بهداشتی هستند. البته این را باید گفت که حمام و سریس بهداشتی اقامتگاه همانند خانه های قدیمی ایرانی خارج از اتاق ها و به صورت عمومی در اختیار مهمانان قرار گرفته است. همانطور که گفتیم هدف اصلی اقامتگاه های بوم گردی تجربه زندگی سنتی ساده و قدیمی است به همین دلیل اتاق های اقامتگاه عمو نوروز فاقد امکاناتی مانند تخت خواب و یخچال هستند. حتی تلویزیون نیز در اتاق ها قرار داده نشده تا مهمانان سبک زندگی ساده ایرانی را تجربه کنند. نکته دیگری که در مورد اتاق های اقامتگاه وجود دارد این است که اتاق ها پنجره ندارند و تنها نوری که به داخل اتاق می تابد از طریق نورگیری نسبتاً کوچک است به همین دلیل ممکن است فضای داخل اتاق ها کمی دلگیر باشد.

رستوران و غذاخوری اقامتگاه بوم گردی عمو نوروز


این اقامتگاه رستوران هم دارد اما گفته می شود برای صرف غذا باید از قبل با اقامتگاه هماهنگ کرده و سفارش غذا بدهید.

نقاط ضعف و قوت اقامتگاه بوم گردی عمو نوروز


بزرگترین نقطه قوت این اقامتگاه موقعیت مکانی آن است که دسترسی مهمانان به بسیاری از مکان های دیدنی را آسان کرده است و از طرفی دیگر به دلیل دور بودن از شهر مهمانان نهایت آرامش را در این اقامتگاه تجربه خواهند کرد. این اقامتگاه مانند تمامی هتل ها و اقامتگاه های دنیا نقاط ضعفی هم دارد بزرگترین نقطه ضعف اقامتگاه نبود پنجره در اتاق ها و برخی ناهماهنگی ها است. وجود پله در برخی از بخش‌های اقامتگاه نیز ممکن است برای مهمانان سالمند و خانواده‌های دارای کودک کمی ناخوشایند باشد.

امکانات و خدمات اقامتگاه بوم گردی عمو نوروز طبس


مهمانانی که در اقامتگاه عمو نوروز ساکن هستند از سرویس بهداشتی حمام و آشپزخانه اشتراکی استفاده خواهد کرد. این اقامتگاه بخاری گازی و کولر آبی دارد و مهمانان در اقامتگاه امکان دسترسی و اتصال به اینترنت را خواهند داشت.

اماکن و جاهای دیدنی نزدیک به اقامتگاه


فاصله اقامتگاه بوم گردی عمو نوروز تا ارگ طبس: ۱۴.۵ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی عمونوروز تا باغ گلشن: ۱۶.۵ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی عمو نوروز ایستگاه راه آهن: ۹.۱ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی عمو نوروز تا روستای گردشگری ازمیغان: ۵۱.۸ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است