search
menu

هتل عطر سیب سیرجان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل عطر سیب سیرجان
اماکن نزدیک به هتل عطر سیب سیرجان

درباره هتل عطر سیب سیرجان


هتل عطر سیب سیرجان از هتل‌های ۳ ستاره شهر سیرجان است که از سال ۱۳۹۴ که این هتل فعالیت خود را در شهر سیرجان آغاز کرده و دائما بر تعداد مهمانان و مشتریانش افزوده شده و حالا پس از گذشت فقط چند سال از آغاز به کار Atr E Sib Hotel، تعریف زیبایی‌های این اقامتگاه را از هر گوشه شهر می‌توان شنید.
وقتی شما قدم در شهر سیرجان بگذارید و به خیابان ابن سینا بروید، مطمئنا ساختمان ۵ طبقه و فوق العاده شیک هتل عطر سیب، شما را هم مثل اکثر مسافران این شهر تحت تاثیر شکوه و زیبایی خود قرار خواهد داد. در داخل این ساختمان دوست‌داشتنی، ۳۲ باب اتاق تعبیه شده که به نگینی بر روی انگشتر می‌مانند. دکوراسیون این اتاق‌ها و چیدمان ظریف مبلمان آنها، در همان نگاه اول حسی مملو از آرامش را به مهمانان القا می‌کند.
اما آرامش واقعی زمانی است که مهمانان متوجه می‌شوند، تمامی ملزومات لازم برای اقامتی آسوده مثل میز تحریر، یخچال، چای ساز، کمد، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، مینی بار، تلویزیون و حمام در سطح کیفی بسیار عالی در این اتاق‌ها فراهم شده است. خارج از اتاق‌های هتل عطر سیب سیرجان، مکان‌هایی مثل لابی، کتابخانه، نمازخانه و اتاق سیگار تعبیه شده تا مهمانان بر اساس نیاز روزانه خود به مطالعه کتاب، انجام فرایض دینی، استعمال دخانیات و سایر مسائل در محل‌های مناسب بپردازند.
البته در این هتل، یک اتاق چمدان نیز ایجاد شده تا مهمانان برای نگهداری چمدان‌‌هایشان هم با مشکل خاصی مواجه نشوند. غذاهای رستوران هتل عطر سیب را به هیچ وجه نباید از دست بدهید. این رستوران که فضای بسیار دلنشینی به وجود آورده است، با طبخ و سرو بهترین غذاهای ممکن، محبوبیت بسیار زیادی در هتل عطر سیب دارد. از طرفی دیگر، کافی شاپ Atr E Sib Hotel نیز آماده ارائه عالی‌ترین خدمات به مهمانان است.
ناگفته نماند که کارکنان این اقامتگاه، هر روز، صبحانه‌ای مقوی و انرژی‌بخش برای مهمانان سرو می‌کنند و توان لازم برای گشت و گذار در شهر را به رگ و خون آنها تزریق می‌نمایند. اقامت در هتل عطر سیب سیرجان باعث می‌شود که شما فرصت استفاده از پارکینگ این اقامتگاه را نیز داشته باشید. این پارکینگ به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد، ظرفیت پذیرش از ۲۰ خودرو را دارد.
از دیگر مزیت‌های اقامت در هتل عطر سیب سیرجان می‌توان به امکان برخورداری از سرویس‌های متنوعی همچون خدمات تور، خدمات تهیه بلیط، نظافت روزانه و خشکشویی اشاره کرد. نکته حائز اهمیت در مورد هتل عطر سیب سیرجان این است که محیط اقامتگاه مد نظر، برای حضور افراد معلول مناسب‌سازی شده و حتی خدمات لازم برای راحتی این افراد نیز توسط کارکنان مجرب هتل، با نهایت دقت و تمرکز ارائه می‌شود.
بنابراین، انتخاب این هتل برای افراد معلول هم می‌تواند گزینه ایده آلی باشد. با توجه به اینکه شهر سیرجان، به نوعی نقطه تلاقی سه استان کرمان، شیراز و هرمزگان محسوب می‌شود. همواره گذر عده‌ زیادی به این شهر می‌افتد. اما جالب اینجاست که از زمان احداث هتل عطر سیب در سیرجان، رضایت مسافران این شهر از سفر به آن به طور چشم گیر افزایش یافته و دیگر کسی دغدغه یافتن اقامتگاه خوب و ارزان قیمت در سیرجان ندارد. شما هم اگر مسافر سیرجان هستید، از لذت اقامت در هتل عطر سیب سیرجان غافل نشوید.

اماکن نزدیک به هتل عطر سیب سیرجان


فاصله تا خانه حاج رشید: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا بادگیر چپقی: ۳ کیلومتر
فاصله تا ترمینال مسافربری: ۷ کیلومتر
فاصله تا راه آهن: ۷.۳ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین المللی سیرجان: ۱۴ کیلومتر
فاصله تا امام زاده حسنین: ۲۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است