search
menu

هتل لارن شیراز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل لارن شیراز
امکانات عمومی هتل لارن شیراز
اتاق‌های و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل لارن شیراز تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل لارن شیراز


هتل لارن شیراز از هتل‌های جدید و نوسازی است که از سال ۱۴۰۰ آماده ارائه خدمات به مسافران است. این هتل زیبا یک ستاره است و در یکی از بهترین نقاط شهر شیراز قرار دارد. همگی می‌دانیم که شهر شیراز همواره جزو شهرهای پرتردد است و در فصل‌های مختلف سال از مسافران زیادی استقبال می‌کند. این شهر بقدری زیبایی و جاذبه دارد که گردشگران را از شهرهای گوناگون به سمت خود جذب می‌کند که در این میان انتخاب محل اقامت مناسب و کم هزینه جزو ضروریات سفر به این مقصد دیدنی محسوب می‌شود. هتل لارن جزو هتل‌های خوب و مناسب به شمار می‌رود و در میان مسافران محبوبیت بالایی دارد و با پرسنلی مجرب و آموزش دیده از میهمانان استقبال می‌کنند. این هتل دارای یک طبقه و ده واحد اقامتی است و مطمئن باشید با انتخاب این هتل سفری خوش و به‌یادماندنی در انتظار شماست، همچنین به دلیل قرارگیری در مرکز شهر به راحتی می‌توانید از جاهای دیدنی شیراز بازدید کنید، زیرا اکثر جاهای مشهور مسافت اندکی تا هتل لارن دارند. مطمئن باشید از این انتخابتان پشیمان نخواهید شد و هزینه‌های سفرتان نیز به طور چشمگیری کاهش می‌یابد، بنابراین با خیالی راحت نسبت به رزرو هتل لارن شیراز اقدام کنید و سفری رویایی برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

امکانات عمومی هتل لارن شیراز


از امکانات عمومی هتل لارن شیراز می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد؛ بنابراین هر در ساعتی از شبانه‌روز که مایل باشید می‌توانید نسبت به خرید بلیط هواپیما شیراز اقدام کنید، زیرا جای نگرانی نیست و با خیال راحت می‌توانید به هتل مراجعه کنید. همچنین خدمات خانه‌داری نیز به صورت رایگان در این هتل انجام می‌گیرد. همچنین برای گشت‌وگذار می‌توانید از تاکسی‌سرویس موجود در لابی بهره‌مند شوید. در لابی برای نه مسافر به طور همزمان ظرفیت وجود دارد و صندوق امانات برای نگهداری از اشیا و وسایل گرانبهای مسافران در نظر گرفته‌شده است. همچنین در بخش لابی خدماتی مانند تلویزیون، دستگاه واکس کفش، اینترنت با هزینه مجزا، جعبه کمک‌های اولیه ارائه می‌شوند. علاوه بر موارد گفته شده، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی هتل نیز تعبیه ‌شده‌اند. برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، در این هتل پارکینگ روباز در نظر گرفته ‌شده است. در این پارکینگ برای ده خودرو ظرفیت رایگان وجود دارد.

اتاق‌های و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در هتل لارن شیراز عبارت‌اند از: اتاق دو تخته برای یک نفر، اتاق دو تخته دوبل و اتاق دو تخته توئین. در هنگام خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل با توجه به سلیقه و علاقه‌تان می‌توانید اتاق موردنظرتان را انتخاب کنید. با توجه به قوانین موجود در این هتل زمان تحویل اتاق‌ها ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه آن‌ها ساعت ۱۲ ظهر است. از جمله امکانات ارائه شده در داخل اتاق‌های این مجموعه می‌توان به سیستم تهویه مطبوع هوا اشاره کرد. همچنین سیستم گرمایشی و سرمایشی، مبلمان، یخچال، تلویزیون، تلفن، سرویس بهداشتی و حمام مستقل در داخل اتاق‌ها وجود دارند. اقامت برای کودکان زیر ۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه رایگان بوده و برای کودکان بین ۲ تا ۶ سال نیز به صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود. برای کودکان بالای ۶ سال نیز هزینه اقامت به طور کامل دریافت می‌گردد.

رستوران هتل


رستوران هتل لارن در لابی دایر بوده و با ظرفیت ۲۰ نفر از میهمانان استقبال می‌کنند. در صورت رزرو اتاق در این هتل وعده صبحانه به صورت رایگان ارائه می‌شود که ساعت کاری این بخش همه‌روزه از ۷:۳۰ الی ۹:۳۰ است. همچنین محلی به عنوان کافی‌شاپ دایر شده است که در این محل می‌توانید انواع نوشیدنی و خوراکی‌های سبک را سفارش دهید. درب کافی‌شاپ هتل لارن از ۸ صبح تا ۷ عصر به روی مسافران باز است.

فاصله هتل لارن شیراز تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ نارنجستان قوام: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا ارگ کریمخانی: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه حافظ: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا حمام وکیل: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا حرم شاهچراغ: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا باغ ارم شیراز: ۴.۸ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است