search
menu

هتل کیوان شیراز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کیوان شیراز
موقعیت هتل کیوان
امکانات اتاق های هتل
امکانات کلی هتل کیوان
اماکن نزدیک هتل کیوان شیراز

درباره هتل کیوان شیراز


هتل کیوان شیراز از جمله هتل های رده پایین و نوساز در شیراز است. این هتل تک ستاره در سال ۱۳۹۷ با بیست و چهار اتاق در میدان شهرداری شیراز افتتاح شد. امکانات هتل کیوان شاید مثل هتل های رده بالا نباشد اما خدمات و امکانات آن به قدری هست که بتوان یکی دو روزی را در آن اقامت داشت. اقامت در این هتل برای گردشگرانی که برنامه سفر شیراز دارند و می خواهند در هزینه سفر خود کمی صرفه جویی کنند پیشنهاد می شود.

موقعیت هتل کیوان


هتل کیوان موقعیت مکانی خاصی دارد و به بسیاری از جاذبه ها و جاهای دیدنی شیراز دسترسی آسانی دارد. این هتل بهترین گزینه اقامتی برای گردشگرانی است که بلیط هواپیما شیراز خریده اند و تمایل دارند در هزینه های اقامتی و سفر خود کمی صرفه جویی کنند. هتل کیوان در میدان شهرداری شیراز قرار دارد و از آن جا که مهمانان هتل به بسیاری از اماکن دیدنی مانند ارگ کریم خان، موزه پارس، بازار وکیل و غیره دسترسی آسانی خواهند داشت، هزینه های رفت و آمد به جاذبه ها مانند هزینه تاکسی و غیره حذف خواهد شد چون بسیاری از این جاذبه ها تنها با چند دقیقه پیاده روی قابل دسترس اند. اگر شما نیز هدفتان از خرید بلیط هواپیما شیراز و سفر به شهر نارنج ها، بازدید از جاذبه هایش است بد نیست هتل کیوان را به عنوان یکی از گزینه های اقامتی شیراز در نظر داشته باشید.

امکانات اتاق های هتل


هتل Keivan Hotel shiraz با اینکه هتلی ۱ ستاره است اما کیفیت اتاق هایش برای اقامت بد نیست. نظافت اتاق ها در هتل به طور مرتب انجام شده و در ایام کرونا پروتکل های بهداشتی در بالاترین حد ممکن خود انجام می شود. تمامی اتاق ها مبله بوده و مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای امکاناتی مانند دراور، چای ساز، کمد لباس، تلفن، مینی بار با هزینه و غیره هستند. در همه اتاق ها تلویزیون تعبیه شده تا مهمانان اوقات فراغت خود در اتاق را به تماشای برنامه مورد علاقه خود بنشینند. مهمانان این هتل امکان استفاده از اینترنت هتل را داخل اتاق ها نیز خواهند داشت. البته توجه داشته باشید که استفاده از اینترنت هتل شامل هزینه خواهد بود. سایر امکانات اتاق ها شامل میز نهار خوری، دوش، صابون، شامپو، دمپایی، حوله و شوفاژ است. بد نیست بدانید که پنجره برخی از اتاق ها به ارگ کریم خان باز می شود.

امکانات کلی هتل کیوان


نقطه قوت هتل کیوان نه تنها در موقعیت مکانی هتل بلکه در خوشرویی کارکنان و نظافت و پاکیزگی اتاق های هتل است. کارکنان بخش پذیرش هتل به صورت ۲۴ آماده پاسخگویی به مهمانان است. مهمانانی که با خرید بلیط هواپیما سفر کرده اند و در شیراز خودروی شخصی ندارند می توانند از خدمات کرایه اتومبیل با راننده هتل استفاده کرده و به جاهای مختلف شهر بروند. تهیه بلیط دیگر خدمت ارائه شده توسط هتل است که بلیط جاذبه ها و اماکن دیدنی شیراز را برای مهمانان تهیه می کند. اگر وسیله ارزشمندی داشته باشید می توانید آن را با خیال راحت در صندوق امانات هتل گذاشته و به بازدید جاذبه ها بروید. سایر خدمات و امکانات هتل شامل آسانسور، اتاق چمدان، لابی، خدمات بیدار باش، خدمات خشکشویی، اینترنت، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت و برگشت( با هزینه) و سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات است. هتل کیوان شیراز فاقد امکاناتی مانند پارکینگ و استخر است.

اماکن نزدیک هتل کیوان شیراز


فاصله از هتل تا حمام تاریخی وکیل: ۰.۹ کیلومتر
فاصله از هتل تا خانه تاریخی سعادت: ۱.۵ کیلومتر
فاصله از هتل تا آرامگاه سیبویه: ۱.۶ کیلومتر
فاصله از هتل تا سرای مشیر: ۲.۱ کیلومتر
فاصله از هتل تا باغ چهل تن: ۲.۷ کیلومتر
فاصله از هتل تا ارگ کریم خان: ۳.۹ کیلومتر

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است