search
menu

هتل آپارتمان پارمیس شیراز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان پارمیس شیراز
انواع اتاق و امکانات ها
رستوران هتل
امکانات و خدمات کلی هتل
فاصله هتل آپارتمان پارمیس شیراز تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان پارمیس شیراز


هتل آپارتمان پارمیس از هتل های رده پایین و معمولی شیراز است که در سال ۱۳۸۷ با دو طبقه و چندین واحد اقامتی مختلف افتتاح شد. شهر شیراز پایتخت فرهنگی ایران و یکی از زیباترین و با ارزش ترین مقاصد گردشگری ایران برای خرید بلیط هواپیما و سفر است. این شهر زیبا در استان فارس و در جنوب کشورقرار گرفته و بهترین زمان سفر به آن ماه اردیبهشت است.
در این ماه از شلوغی های نوروز و گرمای تیر و مرداد خبری نیست و می توانید با آسودگی در خیابان ها و باغات شیراز قدم بزنید. مسافرانی که به شیراز سفر کردند این شهر را تکه ای از بهشت می دانند. هتل آپارتمان پارمیس از جمله هتل های شیراز است که موقعیت جغرافیایی خوبی دارد. این هتل در خیابان پیروزی قرار و به جاهای دیدنی شیراز مانند بازار وکیل نزدیک است.

انواع اتاق و امکانات ها


هتل آپارتمان پارمیس در ۲ طبقه خود دارای ۱۳ واحد آپارتمانی با امکانات خوب آماده ارائه خدمات به مسافران است. این واحدها عبارتند از: آپارتمان یک خوابه دو نفره با یک کاناپه تخت شو، آپارتمان دو نفره با دو کاناپه تخت شو، آپارتمان یک خوابه برای سه نفر به همراه دو کاناپه. تمامی واحدها دارای آشپزخانه با یخچال و امکان پخت و پز هستند و علاوه بر این خدمات صبحانه نیز در اتاق ها ارائه می شود. در روز اول ورود به هتل آپارتمان آب رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. این واحدها مبله و دارای کمدلباس، تلویزیون صفحه تخت، حمام بصورت دوش و مجهز به لوازم بهداشتی رایگان هستند. لوازم بهداشتی ای که در اتاق ها قرار گرفته شامل حوله، شامپو، صابون و سشوار هستند. بد نیست بدانید که اتاق ها دارای سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش با شوفاژ و سیستم سرمایش توسط کولر آبی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی و سیستم اطفاء حریق هستند. مهمانان در اتاق ها امکان دسترسی به اینترنت هتل را خواهند داشت البته اینترنت در اتاق ها طبق تعرفه وهزینه هتل است.
در تمامی واحدها تلفن داخلی وجود دارد شما با این تلفن می توانید خدمات روم سرویس هتل را درخواست و سفارش های خود را درب اتاق تحویل بگیرید. سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در تمامی واحدها موجود است. صندوق امانات در تمامی اتاق ها قرار دارد پس نگران وسیله های گران بهای خود نبوده و با خیال راحت برنامه سفر شیراز خود را بریزید.

رستوران هتل


Hotel Parmis فاقد رستوران است. اما به علت موقعیت مکانی این هتل آپارتمان رستوران های متعددی در اطراف آن وجود دارد و می توانید به شکم گردی در خیابان های اطراف هتل مشغول شوید. همچنین مهمانان به علت وجود آشپزخانه در هتل و امکان پخت و پز می توانند غذای مورد علاقه خود را در واحد خود آماده کند. البته صبحانه در هتل سرو می شود ولی به علت تنوع غذایی کم چندان مورد علاقه مهمانان نبوده و انتقاد آن ها را به همراه داشته است.

امکانات و خدمات کلی هتل


هتل آپارتمان پارمیس، دارای لابی در طبقه همکف است که در آن امکانات تلفن، اینترنت با هزینه، تلویزیون و سرویس بهداشتی ایرانی وجود دارد. اگر ترجیح داده اید به جای خرید بلیط هواپیما شیراز با ماشین شخصی خود به شهر شیراز سفر کنید نگران مکان پارک ‌خودرو نباشید، این هتل آپارتمان دارای پارکینگ رایگان سرپوشیده، با ظرفیت۱۳ خودرو است. دیگر خدمات و امکانات این هتل شامل خدمات باربری، خدمات کامپیوتری شامل فکس و فتوکپی، خدمات بیدار باش،‌ پذیرش ۲۴ ساعته،‌خدمات تهیه بلیط ارزان هواپیما و دستگاه واکس کفش است.
تمیزی واحدهای اتاق را مدیون کارکنان خدمات خانه داری این هتل هستیم که روزانه واحدهای اقامتی و بخش های مختلف هتل را تمیز و مرتب می کنند. برای کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اقامت رایگان و بین ۳ تا ۸ سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها حساب میشود.

فاصله هتل آپارتمان پارمیس شیراز تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد وکیل: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا سرای مشیر: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا خانه زینت الملک: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه حافظ: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا دروازه قران: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه سعدی: ۵.۹ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است