search
menu

مهمانپذیر حیدری شیراز

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره مهمانپذیر حیدری شیراز
امکانات و خدمات عمومی مهمانپذیر حیدری شیراز
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله مهمانپذیر حیدری شیراز تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره مهمانپذیر حیدری شیراز


یکی از اقامتگاه‌های مقرون به صرفه در شیراز، مهمانپذیر حیدری شیراز (مهمانپذیر درجه ۱ معادل ۳ ستاره) است. صد البته که این مهمانپذیر امکانات و خدمات فراوانی ندارد اما موقعیت جغرافیایی آن جبران تمام کمبودها و نواقصش است. این مهمانپذیر در خیابان لطفعلی خان زند قرار گرفته و به بسیاری از جاهای دیدنی شیراز مانند مسجد نصیرالملک،‌ بازار وکیل، باغ نارنجستان قوام و غیره دسترسی آسانی دارد در حدی که اگر اهل پیاده‌روی باشید می‌توانید با کمی قدم زدن به این جاهای دیدنی دسترسی داشته باشید. مهمانپذیر حیدری از دهه پنجاه شمسی (۱۳۵۵) فعالیت خود را آغاز کرد و جزو قدیمی‌ترین اقامتگاه‌های شیراز است. این فعالیت طولانی در طول سال‌ها باعث فرسایش هتل و قدیمی شدن امکاناتش شد در نتیجه حیدری در دهه ۹۰ تصمیم گرفت تا مهمانپذیرش تحت مرمت و بازسازی قرار گیرد و امروزه این مهمانپذیر با امکاناتی به روزتر و کارکنانی خوش برخورد آماده پذیرایی از مهمانان هتل است. به عبارتی می‌توان گفت به جز موقعیت خوب،‌ کارکنان خوب نیز عاملی برای محبوبیت این مهمانپذیر هستند.

امکانات و خدمات عمومی مهمانپذیر حیدری شیراز


مهمانپذیر حیدری گرچه اقامتگاهی معمولی است اما خدمات و امکانات فراوانی را برای مهمانانش ایجاد کرده است. در لابی هتل که در طبقه همکف قرار دارد مهمانان به خدمات و امکاناتی مانند دستگاه فکس و پرینتر، روزنامه، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، تلفن و تلویزیون دسترسی خواهند داشت. اگر به قصد گردشگری و بازدید از جاهای دیدنی شیراز بلیط هواپیما این شهر را خریده‌اید می‌توانید از خدمات گردشگری این هتل استفاده کنید. خدمات گردشگری مهمانپذیر حیدری شامل آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس، خدمات صرافی، خدمات تهیه بلیط و خدمات تور است. مهمانان سالمند و توان یاب نگران دسترسی به این هتل نباشند چرا که برای آن‌ها رمپ ویژه ورودی در نظر گرفته شده است. البته مهمانپذیر فاقد آسانسور است که این می‌تواند برای این مهمانان مشکلی در رفت و آمد بین طبقات ایجاد کند. خدمات خانه‌داری، اتاق سیگار، خدمات باربری، دستگاه خودپرداز بانکی، آشپزخانه و سیستم تهویه مطبوع از دیگر خدمات و امکانات این مهمانپذیرند. پذیرش مهمانسرا نیز به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی پاسخگوی سوالات مهمانان گرامی است. مهمانپذیر حیدری امکاناتی مانند رستوران،‌ استخر، پارکینگ و ترانسفر رفت و برگشت را ارائه نمی‌دهد.

اتاق های هتل


مهمانپذیر حیدری ۱۵ واحد اقامتی شامل انواع اتاق‌های دوتخته، اتاق‌های ۳ تخته و اتاق‌های چهار تخته را برای راحتی و آسایش مهمانانش ایجاد کرده است و شما می‌توانید مطابق با نیازتان اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید.

امکانات اتاق های هتل


تمامی اتاق‌های haydari hotel مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای امکان شارژ وسایل الکترونیکی هستند. در اتاق‌های مبله مهمانپذیر حیدری سیستم اطفا حریق نیز وجود دارد. همچنین در آشپزخانه اتاق‌ها یخچال و امکانات لازم برای پخت و پز نیز وجود دارد تا مهمانان بتوانند در صورت تمایل غذاهای مورد علاقه خود را تهیه و طبخ کنند. برای سیستم گرمایش و سرمایش اتاق‌ها از کولرآبی، شوفاژ و بخاری استفاده شده است. تلویزیون نیز برای سرگرمی مهمانان در اتاق‌ها قرار داده شده و مهمانان می‌توانند در اتاق خود به اینترنت هتل نیز دسترسی داشته باشند. البته بهتر است بدانید که استفاده از اینترنت هتل رایگان نبوده و شامل هزینه خواهد بود. سرویس حمام اتاق‌ها شامل یک دوش ساده است و برخی از واحدها سرویس بهداشتی فرنگی دارند. دمپایی هم در سرویس‌های حمام و بهداشتی قرار داده شده است. اتاق‌های هتل فاقد امکانات و خدماتی مانند روم سرویس، صبحانه، صندوق امانات، لوازم بهداشتی و چای‌ساز هستند.

فاصله مهمانپذیر حیدری شیراز تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا مسجد نصیرالملک: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا خانه زینت الملک: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ نارنجستان قوام: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع عتیق: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مدرسه خان: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا سرای مشیر: ۱.۶ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است