search
menu

هتل آپارتمان خانه سبز شیراز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان خانه سبز شیراز
امکانات هتل آپارتمان خانه سبز شیراز
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
امکانات واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک هتل آپارتمان خانه سبز شیراز

درباره هتل آپارتمان خانه سبز شیراز


هتل آپارتمان خانه سبز شیراز (Green House Hotel Shiraz) اقامتگاهی است مقرون بصرفه واقع در بطن پایتخت فرهنگی کشورمان، شهر دیدنی شیراز که بدلیل داشتن نرخ اقامتی ارزان و گزینه های اقامتی متنوع به مکانی محبوب برای اقامت گردشگرانی که با بودجه ای اندک برای خرید بلیط هواپیما سفرمارکت و سفر به شیراز اقدام می کنند، مبدل گردیده است.

امکانات هتل آپارتمان خانه سبز شیراز


مهم نیست گزینه اقامتی مدنظر شما هتل باشد یا هتل آپارتمان، وجود برخی از امکانات رفاهی در هر اقامتگاهی ضروری است، چراکه آسایش میهمانان در گروی وجود این امکانات است و عدم وجودشان مشکلات عدیده ای را برای میهمانان به همراه خواهد داشت. این امکانات که تعدادشان کم نیستند و خوشبختانه توسط هتل آپارتمان خانه سبز شیراز نیز به میهمانان عرضه می گردند، عبارتند از: آسانسور، پله اضطراری، اتاق چمدان، کپسول آتش نشانی، سرویس بهداشتی فرنگی و دستگاه پرینتر و فکس. گرچه آشپزخانه ای خصوصی در هر واحد اقامتی هتل آپارتمان خانه سبز شیراز برای میهمانان تعبیه شده، اما این هتل آپارتمان به چنین امکانی بسنده نکرده و برای رفاه بیشتر میهمانان خود، سالن غذاخوری و رستورانی را فراهم آورده تا افرادی که مایل به طبخ غذا برای خود نیستند یا فرصت کافی برای انجام این کار را ندارند، قادر باشند غذای لذیذی را در رستوران پاکیزه و دلنشین این هتل که در طبقه همکف آن واقع شده، نوش جان کنند.
کافی شاپ هتل نیز با نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای لذیذ خود، دوشادوش رستوران به خریداران بلیط هواپیما شیراز و میهمانان هتل خدمات ارائه می دهد تا هیچ کم و کاستی در این هتل در زمینه خورد و خوراک وجود نداشته باشد.

خدمات هتل


افزون بر امکانات یاد شده، هتل آپارتمان خانه سبز شیراز قادر است خدمات متنوعی از قبیل: باربری، پذیرش شبانه روزی، بیدار باش، تور، تهیه بلیط هواپیما و خانه داری را به گردشگران و خریداران بلیت هواپیما سفرمارکت ارائه دهد و آن ها را در تجربه اقامتی لذت بخش و بیادماندنی یاری رساند.

واحدهای اقامتی هتل


هتل آپارتمان خانه سبز شیراز از ۲۰ واحد اقامتی دلباز و شیک در سه طبقه تشکیل شده و قادر است طیف مختلفی از گزینه های اقامتی، از اتاق های یک تخته و جمع و جور گرفته تا سوئیت های فراخ و چهار نفره را به میهمانان خود عرضه دارد. گفتنی است که تک تک واحدهای اقامتی این هتل از دکوراسیونی شیک و جذاب بهره برده و به شایستگی با تجهیزات اقامتی مناسب تزئین گردیده اند. طراحی خلاقانه و بکاربردن رنگ های گرم و دلنشین و استفاده بهینه از کلیه فضاهای اتاق و همچنین نورپردازی جذاب واحدهای اقامتی همگی دست به دست هم داده اند تا هتل آپارتمان خانه سبز شیراز به یکی از برترین هتل آپارتمان های شیراز برای اقامتی طولانی مدت مبدل گردد.

امکانات واحدهای اقامتی هتل


وجود تجهیزات اقامتی نظیر مبلمانی لوکس و شیک، تخت خواب هایی پاکیزه و راحت، کمد لباس، آباژور، میز تحریر، رخت آویز، تلفن، صندوق امانات، تلویزیون، یخچال، وسایل پخت و پز، وسایل بهداشتی و استحمام، چای ساز و آباژور، نوید اقامتی لذت بخش را به همراه دارد. مجهزسازی واحدهای اقامتی به سیستم اطفاء حریق، خیال میهمانان را از بابت امنیت جانی آنان آسوده ساخته و اقامتی توام با آرامش را برای آن ها فراهم می آورد.

موقعیت مکانی هتل


همان طور که پیش تر نیز ذکر گردید، هتل آپارتمان خانه سبز شیراز در قلب پایتخت فرهنگی کشورمان، در مکانی مطلوب و در شعاع دو کیلومتری برخی از برترین جاذبه های گردشگری شیراز نظیر ارگ کریمخانی، بازار وکیل، مسجد نصیرالملک، آرامگاه شاه شجاع و باغ جهان نما واقع شده است.

اماکن دیدنی نزدیک هتل آپارتمان خانه سبز شیراز


فاصله هتل تا ارگ کریمخان: ۱.۴۴ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ جهان نما: ۱.۶۵ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار وکیل: ۱.۸۶ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد نصیرالملک: ۳.۳۴ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ نارنجستان قوام: ۳.۴۷ کیلومتر

امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است