search
menu

اقامتگاه سنتی گلشن شیراز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره ی اقامتگاه سنتی گلشن راز شیراز
فاصله اقامتگاه سنتی گلشن راز شیراز تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر

درباره ی اقامتگاه سنتی گلشن راز شیراز


اقامتگاه سنتی گلشن راز شیراز در شهر تمدن و فرهنگ شیراز قرار دارد. اقامتگاه گلشن راز شیراز یکی از مکان هایی است که همه ساله پذیرای تعداد بسیار زیادی گردشگران و مهمانان خارجی و داخلی است که با بلیط هواپیما و دیگر راه ها به این شهر سفر کرده اند. اقامتگاه سنتی گلشن راز شیراز قدمتی حدود ۲۰۰ سال دارد که یکی از بهترین و زیبا ترین خانه های قدیمی و تاریخی استان فارس و شهر شیراز محسوب می شود.
جالب است بدانید که اقامتگاه سنتی گلشن راز شیراز در سال ۱۱۳۸۷ جهت ارائه خدمات بهتر و برقراری آسایش بیشتر برای مهمانان شیراز مورد مرمت و باز سازی قرار گرفت. اقامتگاه سنتی گلشن راز شیراز حیاط اصلی و مرکزی دارد. همچنین eqamatgah sonnati golshan raze shiraz دارای ۸ اتاق در طبقات همکف و اول است.
از نظر تنوع اتاق ها در اقامتگاه گلشن راز شیراز به یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته در طبقات همکف و اول تقسیم بندی شده اند. لازم به ذکر است که در ورودی این اتاق ها تعدادی پله وجود دارد بنابراین افراد سالمند و خانواده هایی که کودک خردسال به همراه دارند بهتر است به این نکته توجه نمایند. شکل ساخت اقامتگاه سنتی گلشن راز شیراز برحسن با نیاز آن دوره شامل یک راهرو ورودی جداکننده حریم داخل خانه از فضای بیرون و کوچه و یک حیاط بزرگ به همراه حوضی زیبا در میانه آن است.
بهتر است بدانید که از آجر، در و پنجره های چوبی با نمای حیاط زیبا و قدیمی برای سازه اقامتگاه سنتی گلشن راز شیراز استفاده شده است. دیوار های بلند این اقامتگاه باعث شده سکوت و آرامش خاصی در اقامتگاه سنتی گلشن راز شیراز حاکم باشد. این سکوت و آرامش مدیون دور بودن از سر و صدای بیرون است. جالب است بدانید که دورتا دور حیاط را تخت‌ های سنتی پیده شده است و مهمانان عزیز و با شربت و چای پذیرایی می‌شوند.
همچنین یک چایخانه سنتی برای دوستداران و علاقه مندان به نوشیدن چای و دمنوش آماده ارائه خدمات می باشد. بهتر است به این نکته توجه نمایید که از لحاظ موقعیت مکانی اقامتگاه بوم گردی گلشن راز شیراز در خیابان لطفعلی خان و در فاصله ۱٫۵ کیلومتری تا آرامگاه شاهچراغ واقع است. شما با انتخاب اقامتگاه سنتی گلشن راز شیراز بهترین لحظات در سفر به شیراز زا تجربه خواهید کرد.

فاصله اقامتگاه سنتی گلشن راز شیراز تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر


فاصله تا خانه زینت الملک: ۶۵۰ متر ( ۲ دقیقه )
فاصله تا باغ نارنجستان قوام: ۷۰۰ متر ( ۲ دقیقه )
فاصله تا امامزاده سید علاالدین حسین (آستانه): ۱٫۱ متر ( ۳ دقیقه )
فاصله تا مسجد وکیل: ۹۰۰ متر ( ۴ دقیقه )
فاصله تا بازار وکیل: ۱ کیلومتر ( ۵ دقیقه )
فاصله تا حرم مطهر شاهچراغ: ۱٫۵ کیلومتر ( ۷ دقیقه )
فاصله تا مسجدجامع عتیق: ۲٫۱ کیلومتر ( ۸ دقیقه )
فاصله تا ارگ کریم خانی: ۲٫۴ کیلومتر ( ۹ دقیقه )
فاصله تا پایانه مسافربری شیراز: ۳٫۷ کیلومتر ( ۱۰ دقیقه )
فاصله تا آرامگاه حافظ شیرازی: ۴٫۹ کیلومتر ( ۱۲ دقیقه )
فاصله تا فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز: ۹٫۶ کیلومتر ( ۱۶ دقیقه )
فاصله تا ایستگاه راه آهن شیراز: ۳۵ کیلومتر ( ۲۹ دقیقه )

امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است