search
menu

هتل قوام شیراز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل قوام شیراز
موقعیت هتل قوام
انواع اتاق های هتل قوام
امکانات اتاق های هتل قوام
امکانات و خدمات هتل قوام
اماکن نزدیک به هتل قوام شیراز

درباره هتل قوام شیراز


هتل قوام شیراز هتلی ۶ طبقه و از هتل های رده پایین و تازه تاسیس شیراز، با امکانات و خدماتی نسبتا مناسب است. این هتل از سال ۱۳۹۶ پذیرای گردشگرانی است که با خرید بلیط هواپیما شیراز به این شهر فرهنگی سفر کرده اند. قوام گرچه هتلی رده پایین است اما موقعیت آن بزرگترین نقطه قوت و دلیلی برای اقامت در هتل است.

موقعیت هتل قوام


قطعاً بازدید از جاذبه ها اصلی‌ ترین هدف بیشتر گردشگرانی است که با خرید بلیط هواپیما به این پایتخت فرهنگی کشور سفر می کنند. کسانی که قبلا به شیراز سفر کرده اند می دانند که جاذبه های این شهر تا حدی زیاد هستند که باید برنامه سفر شیراز تهیه کرده و چند روزی را فقط به بازدید از جاذبه ها اختصاص دهند‌. به همین دلیل موقعیت هتل اهمیت فراوانی دارد اما بد به دل راه ندهید چون همانطور که در ابتدا گفتیم موقعیت مکانی هتل قوام نقطه قوت این هتل است. مهمانان با اقامت در این هتل به بسیاری از جاهای دیدنی شیراز دسترسی آسانی خواهند داشت. به طور مثال بازار وکیل که از شناخته شده ترین جاذبه های گردشگری شیراز است در فاصله چند متری از هتل قرار گرفت و مهمانان تنها با چند دقیقه پیاده روی به این بازار می رسند. مسجد و حمام وکیل نیز در فاصله‌ نسبتاً کم از هتل قرار دارند و چهار راه زند که بهشت خریداران است تنها کمی دورتر از هتل قرار گرفته.

انواع اتاق های هتل قوام


Ghavam Hotel شیراز اتاق های مختلفی از دو تخته سینگل تا سوئیت دو خوابه پنج تخته دارد. امکانات تمامی اتاق ها مشابه بوده و تنها تفاوت آن ها در فضای اتاق است. مهمانان در صورت نیاز می توانند درخواست تخت اضافه در اتاق را داشته باشند البته توجه کنید که تخت اضافه شامل هزینه اضافه هم خواهد بود.

امکانات اتاق های هتل قوام


قوام هرچند هتلی رده بالا نیست اما امکانات اتاق هایش به قدری هست که بتوان یکی دو روزی را در آن اقامت داشت و در شیراز ماند. برخی از امکانات اتاق های هتل عبارتند از حوله، رخت آویز، کمد لباس، شوفاژ، اسپیلت و تلفن. برای سرگرمی مهمانان داخل اتاقها تلویزیون قرار گرفته تا مهمانان اوقات فراغت خود را به تماشای برنامه های تلویزیونی سپری کنند. حمام داخل اتاق خواب به صورت دوش بوده و سرویس های بهداشتی اتاق ها دارای وسیله های بهداشتی مورد نیاز مانند صابون و شامپو هستند.

امکانات و خدمات هتل قوام


جوان با توجه به این که هتلی معمولی است امکانات چندان زیادی ندارد اما به مهمانانی که در این هتل اقامت داشته باشند خدمات و امکاناتی مانند اتاق چمدان، خدمات خانه داری، کافی شاپ، آسانسور، نمازخانه و خدمات روم سرویس ارائه می شود. همچنین مهمانان با اقامت در این هتل به اینترنت رایگان و نامحدود هتل نیز دسترسی خواهند داشت. مهمانانی که با خودروی شخصی به شیراز سفر کرده باشند می توانند اتومبیل خود را در پارکینگ سرپوشیده هتل پارک کنند و آن دسته از مهمانانی که با خرید بلیط هواپیما مهمان شیرازی ها شده اند و در این شهر خودروی شخصی ندارند می توانند از خدمات تاکسی سرویس هتل استفاده کنند.

اماکن نزدیک به هتل قوام شیراز


فاصله از هتل تا حمام تاریخی وکیل: ۱.۶ کیلومتر
فاصله از هتل تا باغ مشاهیر چهل تن: ۱.۹ کیلومتر
فاصله از هتل تا موزه جهان نما: ۲ کیلومتر
فاصله از هتل تا آرامگاه سیبویه: ۲.۲ کیلومتر
فاصله از هتل تا خانه تاریخی سعادت: ۲.۲ کیلومتر
فاصله از هتل تا سرای مشیر: ۲.۷ کیلومتر

امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است