search
menu

اقامتگاه بوم گردی عمارت قاجاریه شیراز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی عمارت قاجاریه
معرفی اقامتگاه بوم گردی عمارت قاجاریه
انواع اتاق در اقامتگاه بوم گردی عمارت قاجاریه
امکانات اتاق ها در اقامتگاه بوم گردی عمارت قاجاریه
فاصله اقامتگاه بوم گردی عمارت قاجاریه تا جاذبه های دیدنی

درباره اقامتگاه بوم گردی عمارت قاجاریه


اقامتگاه بوم گردی عمارت قاجاریه در بافت تاریخی شهر شیراز قرار گرفته است. همان طور که می دانید شیراز شهر مشهور و تاریخی کشورمان است که حتی در فراز مرزها نیز شهرت دارد و همه ساله گردشگران زیادی از داخل و خارج از کشور از این شهر بی نظیر با خرید بلیط هواپیما شیراز بازدید انجام می دهند. هر گوشه از شهر پر از جاذبه های تاریخی و قدیمی و طبیعتی فوق العاده ای است. برای اقامت در شهر تاریخی شیراز چندین روش وجود دارد ولی اگر به دنبال جایی هستید که هم بافت سنتی داشته باشد و هم از لحاظ قیمت نسبت به هتل های پرستاره مناسب باشد، پیشنهاد ما اقامتگاه های بوم گردی است. اقامتگاه بوم گردی عمارت قاجاریه در شهر شیراز آوازه بسیار زیادی دارد و مطمئنا از انتخابتان پشیمان نخواهید شد. این اقامتگاه شامل طبقات زیرزمین، همکف، اول و دوم با ۱۲ سوئیت اقامتی است که ظرفیت ۴۰ نفر مسافر را دارد. هریک از سوئیت ها دارای امکانات رفاهی هستند. همه اتاق ‌ها دارای پنجره ‌های بزرگ مشرف به حیاط هستند و همین امر آرامش را در این خانه سنتی دو برابر می کند، حتما از این صحنه های دلربا لذت خواهید برد. همچنین این اقامتگاه به دلیل دسترسی آسان به اماکن تاریخی و گردشگری طرفداران زیادی دارد.

معرفی اقامتگاه بوم گردی عمارت قاجاریه


اقامتگاه تاریخی عمارت قاجاریه با قدمت ۲۰۰ ساله دارای معماری سنتی قاجاری است و در میان آثار ملی ایران ثبت شده است و مناسب فرادی است که هدفشان از خرید بلیط هواپیما و سفر به شراز تجربه زندگی سنتی و قدیمی شیراز در آن دوران است. این اقامتگاه دارای در و پنجره های چوبی، شیشه های رنگی و حیاط باصفا، کاشی‌ های هفت رنگ است که همه این ها جلوه‌ خاصی به این اقامتگاه بخشیده اند و نشانگر اصالت این اقامتگاه است. اقامت در Ghajariyeh Traditional House همراه با صبحانه است و همه اتاق ها دارای امکاناتی مانند یخچال، تلویزیون، سرویس بهداشتی اختصاصی و اسپیلت هستند. سرویس بهداشتی ایرانی نیز به صورت مشترک در هر طبقه ای وجود دارد. توجه داشته باشید که در این اقامتگاه امکان پخت غذا وجود ندارد، در عوض می توانید با هماهنگی قبلی از رستوران انواع غذاهای محلی و سنتی مانند کلم پلوی شیرازی، کوفته شیرازی، دمپختک، دیزی و غیره را سفارش داده و نوش جان کنید

انواع اتاق در اقامتگاه بوم گردی عمارت قاجاریه


این اقامتگاه شامل ۴ نوع اتاق است: اتاق شاه نشین واقع در طبقه دوم و شامل ۱ تخت یک‌ نفره و ۱ تخت دو نفره و ۳ رختخواب سنتی است. اتاق پنج دری واقع در طبقه اول شامل ۱ تخت یک‌ نفره، ۱ تخت دو نفره و ۳ رختخواب سنتی است. اتاق ارسی مشرف به حوض واقع در طبقه اول شامل ۱ تخت یک‌ نفره، ۱ تخت دو نفره و ۳ رختخواب سنتی است. اتاق ارسی مشرف به باغچه در طبقه اول با ۸ رختخواب سنتی واقع شده است. اتاق سه دری بزرگ در طبقه اول با ۱ تخت یک‌ نفره، ۱ تخت دو نفره و ۳ رختخواب سنتی است. اگر تعدادتان از ظرفیت اتاق بیشتر باشد می توانید با پرداخت هزینه اضافی تختخواب اضافی دریافت کنید.

امکانات اتاق ها در اقامتگاه بوم گردی عمارت قاجاریه


همه اتاق ها شامل میز و صندلی، فرش، اینترنت رایگان، سرویس بهداشتی و حمام و سرویس فرنگی، دوش، تلویزیون، یخچال، اسپیلت، اجاق گاز هستند. در محوطه حیاط این اقامتگاه نیز یک توالت ایرانی مشترک تعبیه شده است. پرسنل این اقامتگاه مسلط به زبان انگلیسی هستند و به عنوان راهنمای تور به شما کمک خواهند کرد. پذیرش کودکان زیر ۵ سال رایگان است. دقت داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به این اقامتگاه و استعمال دخانیات ممنوع است.

فاصله اقامتگاه بوم گردی عمارت قاجاریه تا جاذبه های دیدنی


فاصله اقامتگاه بوم گردی عمارت قاجاریه تا خانه زینت الملک: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی عمارت قاجاریه تا باغ و موزه نارنجستان قوام: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی عمارت قاجاریه تا مسجد جامع عتیق: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی عمارت قاجاریه تا حرم مطهر شاهچراغ: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی عمارت قاجاریه تا آرامگاه حافظ: ۴٫۶ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی عمارت قاجاریه تا آرامگاه سعدی: ۵٫۴ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی عمارت قاجاریه تا مسجد و بازار وکیل: ۶٫۱ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی عمارت قاجاریه تا باغ ارم: ۷٫۴ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است