search
menu

اقامتگاه سنتی فروغ مهر شیراز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
معرفی اقامتگاه سنتی فروغ مهر شیراز
امکانات اقامتگاه سنتی فروغ مهر شیراز
خدمات اقامتگاه
واحد‌های اقامتی
امکانات واحد‌های اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا اقامتگاه سنتی فروغ مهر شیراز

معرفی اقامتگاه سنتی فروغ مهر شیراز


اقامتگاه سنتی فروغ مهر شیراز یکی از زیباترین اقامتگاه‌هایی است که می‌توانید در شهر شیراز برای سکونت انتخاب کنید. ساختمان این اقامتگاه مربوط به دوران قاجار است و با کاشی کاری‌ها و چوبکاری‌های بی‌نظیری که دارد بدون شک می‌تواند به راحتی جای خود را در دل تمام گردشگران شهر شیراز باز کند. علاوه بر معماری فوق العاده زیبا و فضای سنتی که در این اقامتگاه حاکم است، قرار گرفتن اقامتگاه در یک محله تاریخی نیز اهمیت آن را چندین برابر می‌کند. مهمانان ساکن در این اقامتگاه می‌توانند با طی مسافتی اندک به بسیاری از نقاط دیدنی شهر شیراز از جمله حرم مطهر شاه چراغ (ع)، موزه زینت الملک، حمام وکیل، بازار وکیل، ارگ کریم خان و ... دسترسی داشته باشند و سفری فوق العاده را تجربه کنند. این اقامتگاه به‌ایستگاه‌های تاکسی و مترو نیز نزدیک است و رفت و آمد درون شهری را برای آن دسته از افرادی که با خرید بلیط هواپیما و بدون استفاده از خودرو شخصی به این شهر سفر کرده اند راحت می‌کند.

امکانات اقامتگاه سنتی فروغ مهر شیراز


علاوه بر امکانات رفاهی خوبی که در اقامتگاه سنتی فروغ مهر شیراز وجود دارد، این اقامتگاه از لحاظ اقتصادی نیز در بین دیگر اقامتگاه‌های شهر شیراز به صرفه‌تر است و همین مسئله به محبوبیت بیشتر این اقامتگاه در بین مسافران می‌افزاید. اقامتگاه دارای یک حیاط بزرگ است که که فضای سنتی بسیار زیبایی دارد و محلی عالی را برای گذراندن اوقات فراغت یا دوره همی‌های شبانه فراهم می‌کند. کافی شاپ اقامتگاه در فضای باز قرار گرفته و با نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسر‌های خوش طعم از مهمانان پذیرایی می‌کند. رستوران اقامتگاه یکی از بهترین گزینه‌های صرف غذا برای مسافران است و انواع غذا‌های ایرانی لذیذ و خوش طعم را به مهمانان ارائه می‌دهد. واحد‌های اقامتی این مجموعه دارای سیستم تهویه مطبوع هستند که همین مسئله اقامت را برای مسافران جذاب‌تر و لذت بخش‌تر می‌کند. اقامتگاه مجهز به اینترنت نیز است که به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به لابی، اتاق چمدان، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق و ... اشاره کرد.

خدمات اقامتگاه


خدمات رفاهی بسیار خوبی که در اقامتگاه سنتی فروغ مهر شیراز به مهمانان ارائه می‌شوند علاوه بر به صرفه بودن، آرامش و راحتی کامل را نیز به مهمانان این اقامتگاه هدیه می‌دهند. برخورد پرسنل اقامتگاه با مسافران بسیار صمیمانه و دوستانه است که فرهنگ غنی مهمانوازی مردم شیراز را به مسافران نشان می‌دهد و این مسئله بدون شک اقامت زیبایی را برای مهمانان رغم خواهد زد. اقامتگاه داری خدمات خانه داری است و خیال مسافران را از بابت نظافت واحد‌های اقامتی راحت می‌کند. خدمات تور نیز از جمله خدماتی است که از سمت مهمانان بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد و مسافران با استفاده از این خدمات می‌توانند به راحتی و بدون دغدغه از تمام جاهای دیدنی شیراز بازدید کنند. تاکسی سرویس اقامتگاه نیز در اختیار مسافران قرار دارد و مهمانان را تا هر مقصدی از شهر که تمایل داشته باشند همراهی می‌کند. ‌ترانسفر رفت و برگشت، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات بیدار باش، خدمات تهیه بلیط، فتوکوپی، فکس و... از دیگر خدمات این مجموعه هستند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما شیراز و سفر به این شهر تاریخی در این اقامتگاه سنتی زیبا سکونت داشته باشید و سفری به یادماندنی را تجربه کنید.

واحد‌های اقامتی


اقامتگاه سنتی فروغ مهر شیراز در ۲ طبقه بنا شده و دارای ۱۸ باب واحد اقامتی است که ظرفیت تخت‌های آن در مجموع به ۳۹ تخت می‌رسد. تمامی واحد‌ها بافت قدیمی و سنتی خود را حفظ کرده اند و آرامشی که در فضای این واحد‌ها حکم فرماست اقامت لذت بخشی را برای مسافران به همراه خواهد داشت. از انواع واحد‌های اقامتی این مجموعه می‌توان به اتاق یک تخته، اتاق دوتخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق دوتخته با پنجره و اتاق سه تخته اشاره کرد که مهمانان می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

امکانات واحد‌های اقامتی


از جمله امکانات واحد‌های اقامتی اقامتگاه سنتی فروغ مهر شیراز می‌توان به یخچال، تلویزیون، صبحانه، آب رایگان، حمام، لوازم بهداشتی، دمپائی، سرویس بهداشتی فرنگی، دراور، کمد لباس، سیستم سرمایش و گرمایش و. . . اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا اقامتگاه سنتی فروغ مهر شیراز


فاصله تا ارگ کریمخانی: ۸۵۰ متر
فاصله تا حمام وکیل: ۱ کیلومتر
فاصله تا بازار وکیل: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا خانه زینت الملک: ۱.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است