search
menu

اقامتگاه بوم گردی هفت رنگ شیراز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره ی اقامتگاه بوم گردی هفت رنگ شیراز
فاصله اقامتگاه بوم گردی هفت رنگ شیراز تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر

درباره ی اقامتگاه بوم گردی هفت رنگ شیراز


اقامتگاه بوم گردی هفت رنگ در شهر شیراز در استان فارس، سه راه آستانه، آخر خیابان حسینی قرار دارد. بد نیست بدانید که اقامتگاه بوم گردی هفت رنگ شیراز که خانه ای متعلق به دوره پهلوی اول است در بافت قدیم شهر شیراز در اواخر سال ۱۳۹۷ برای ارائه خدمات به مهمانان و گردشگران شهر شیراز بازسازی و افتتاح شد.
اقامتگاه بوم گردی هفت رنگ شیراز دارای ۱۲ باب اتاق به صورت ۴ اتاق دو تخته، ۶ اتاق سه تخته، ۲ اتاق چهار تخته است. اقامتگاه بوم گردی هفت رنگ شیراز دارای معماری سنتی ایرانی با پنج دری شاخص دوران پهلوی است که اقامت در اتاق های این اقامتگاه و بازی نور شیشه های رنگی لحظات بسیار خاطره انگیز را برای میهمان به ارمغان می آورد.
بهتر است بدانید که برخی از اتاق های اقامتگاه بوم گردی هفت رنگ شیراز دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند، شایان ذکر است که مهمانان سایر اتاق ها باید از سرویس بهداشتی و حمام داخل حیاط به صورت مشترک استفاده نمایند. اقامتگاه بوم گردی هفت رنگ شیراز در محله آستانه با بهترین دسترسی به مکان های تاریخی و فرهنگی و مراکز خرید است.
معماری عمارت دارای فضای دالان ورودی و عمارت شرقی و غربی است و حیاط که با حوض آبی به زیبایی آراسته شده است با صدای فواره گوش نواز ذهن و روح انسان را جلا می دهد. از جمله امکانات و خدماتی که اقامتگاه بوم گردی هفت رنگ شیراز برای رفاه مهمانان در نظر گرفته است می توان به پارکینگ غیرمسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای تورهای گردشگری، اینترنت و وای فای برای خرید بلیط هواپیما و ...، سیستم سرمایشی و گرمایشی ( شوفاژ، اسپیلیت )، یخچال، تلویزیون، سرویس بهداشتی ( ایرانی و فرنگی ) و حمام اشاره کرد.
جالب است بدانید که رستوران اقامتگاه بوم گردی هفت رنگ شیراز با پخت انواع غذا های لذیذ و خوش طعم اصیل شیرازی آماده پذیرایی از گردشگران محترم است. همچنین شربتخانه اقامتگاه بوم گردی haft range شیراز با انواع دمنوش و عرقیجات شیرازی و نورپردازی محیط لحظات فئق العاده ای را از اقامت در این عمارت و سفر به شیراز را برای شما رقم خواهد زد. بد نیست بدانید که به مناسبت های خاص رویدادها و برنامه های فرهنگی و اجتماعی اقامتگاه بوم گردی هفت رنگ شیراز میزبان هنرمندان و هنر دوستان از سراسر ایران و جهان می شود.

فاصله اقامتگاه بوم گردی هفت رنگ شیراز تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر


فاصله تا مسجدجامع عتیق : ۳۵۰ متر ( ۲ دقیقه )
فاصله تا امامزاده سید علاالدین حسین (آستانه): ۱٫۳ کیلومتر ( ۶ دقیقه )
فاصله تا باغ نارنجستان قوام: - ۱٫۶ کیلومتر ( ۶ دقیقه )
فاصله تا حرم مطهر شاهچراغ: ۱٫۲ کیلومتر ( ۷ دقیقه )
فاصله تا خانه زینت الملک: ۱٫۶ کیلومتر ( ۷ دقیقه )
فاصله تا مسجد وکیل: ۲ کیلومتر ( ۱۳ دقیقه )
فاصله تا ارگ کریم خانی: ۲٫۲ کیلومتر ( ۱۳ دقیقه )
فاصله تا بازار وکیل: ۲٫۱ کیلومتر ( ۱۴ دقیقه )
فاصله تا پایانه مسافربری شیراز: ۴٫۳ کیلومتر ( ۱۵ دقیقه )
فاصله تا فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز: ۱۰٫۱ کیلومتر ( ۲۲ دقیقه )
فاصله تا ایستگاه راه آهن شیراز: ۳۰٫۶ کیلومتر ( ۴۳ دقیقه )
امکانات هتل
details خشکشویی رایگان
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است