search
menu

اقامتگاه سنتی آلان شیراز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی آلان شیراز
امکانات عمومی اقامتگاه سنتی آلان شیراز
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های اقامتگاه
رستوران اقامتگاه
فاصله اقامتگاه سنتی آلان شیراز تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه سنتی آلان شیراز


اقامتگاه سنتی آلان در محله مشهور گود عربان در خیابان لطفعلی‌خان زند شهر شیراز واقع‌شده است. این منطقه جزو مرکز شهر محسوب می‌شود و دسترسی به‌تمامی جاذبه‌های دیدنی بسیار آسان است و در عرض ۱۰ الی ۱۵ دقیقه پیاده‌روی به بازار شیراز، مسجد نصیر الملک، مدرسه خان، حمام و بازار وکیل و خانه زینت الملک دسترسی خواهید داشت که از جاذبه‌های توریستی شهر شیراز به شمار می‌روند. همچنین برای علاقه‌مندان خرید لازم به ذکر است که بازار وکیل و مجتمع زیتون نیز در نزدیکی این اقامتگاه واقع‌شده‌اند، مطمئناً از این مراکز خرید دست‌پر برمی‌گردید. همچنین ازلحاظ هتلداری، این اقامتگاه سنتی به‌عنوان بوتیک هتل نیز شناخته می‌شود و در میان سایر هتل‌ها نوساز و جدید است. اقامتگاه سنتی آلان در سال ۱۴۰۰ تأسیس‌شده و دارای یک طبقه و ۱۰ اتاق است. اقامتگاه Alan Traditional Ecolodge یکی از محل‌های اقامت دنج و آرام مشهور علاوه بر اتاق‌های آرام دارای حیاط زیبایی است که می‌توانید از هوای آزاد بهره‌مند شوید. اگر شما نیز به دنبال محلی برای دوری از زندگی روزمره و ماشینی هستید، پیشنهاد ما رزرو بلیط هواپیما برای شهر شیراز و در ادامه رزرو اقامتگاه سنتی آلان است تا طعم زندگی به سبک ساده و سنتی همانند گذشتگان را تجربه کنید، بی‌شک یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرتان را تجربه خواهید کرد.

امکانات عمومی اقامتگاه سنتی آلان شیراز


از امکانات عمومی این هتل می‌توان به اینترنت رایگان و محدود در قسمت ورودی و لابی اشاره کرد. همچنین برای قرار دادن وسایل ارزشمندتان نیز صندوق امانات در این اقامتگاه تعبیه‌شده است. پرسنل در این مجموعه بسیار خونگرم بوده و با خوش‌رویی به استقبال مسافران می‌روند، همچنین به‌صورت شبانه‌روزی در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی در حال تلاش هستند. ازجمله خدمات دیگر مانند لباسشویی نیز در این اقامتگاه ارائه می‌شود. همچنین برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی این شهر زیبا می‌توانید از ترانسفر گشت بهره‌مند شوید، فقط توجه داشته باشید که برای این کار باید هزینه مجزا پرداخت کنید. به یاد داشته باشید که بردن حیوانات خانگی به همراه خود به داخل این اقامتگاه ممنوع است. همچنین برای آن دسته از مسافرانی که به همراه خود افراد سالمند یا کودک خردسال دارند، بهتر است در جریان باشند که اقامتگاه سنتی آلان در قسمت ورودی دارای پله است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های اقامتگاه


اتاق‌های موجود در داخل این اقامتگاه نام‌های مخصوص دارند که عبارت‌اند از اتاق یک‌تخته دنج، دوتخته دوبل شاه بیگم، دوتخته توئین شاهدخت، دوتخته دوبل، سه تخته ماهوش و چهار تخته کتایون هستند. دقت داشته باشید که هیچ‌یک از اتاق‌ها دارای ظرفیت اضافی نبوده و باید نسبت به تعداد نفراتتان اتاق موردنظر را انتخاب کنید. ساختمان این اقامتگاه سنتی خانه‌ای باستانی است که دارای قدمتی حدوداً ۲۰۰ ساله است. اتاق‌ها در طبقه همکف و طبقه اول قرار دارند. یکی از نکات قابل‌توجه در این اقامتگاه نبود تلویزیون در داخل اتاق‌ها است که دلیل آن نیز حفظ معماری سنتی و نوستالژیک برای میهمانان است. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها نیز می‌توان به یخچال، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام اختصاصی، مبلمان اشاره کرد. همچنین استعمال سیگار نیز در داخل اتاق‌ها و محوطه این اقامتگاه ممنوع است. هزینه اقامت برای کودکان تا ۳ سال رایگان، کودکان ۳ تا ۷ سال نیز به‌صورت نیم‌بها و برای کودکان بالای ۷ سال نیز به‌صورت کامل دریافت می‌شود.

رستوران اقامتگاه


با اقامت در این اقامتگاه صبحانه به‌صورت رایگان در بخش صبحانه خوری سرو می‌شود، اما با توجه به این‌که در این اقامتگاه رستوران وجود ندارد، بدین‌جهت باید برای صرف غذا به رستوران‌های اطراف سر بزنید یا اینکه به دلیل نزدیکی ایستگاه مترو و اتوبوس می‌توانید به نقاط دیگر شهر رفته و انواع غذاهای سنتی و فست فودی را سفارش دهید.

فاصله اقامتگاه سنتی آلان شیراز تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار وکیل: ۶۰ متر
فاصله تا ارگ کریم‌خانی: ۶۵۰ متر
فاصله تا آرامگاه شاه‌چراغ: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه حافظ: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه سعدی: ۵.۴ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است