search
menu

هتل جهانگردی شاهرود

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جهانگردی شاهرود
اماکن نزدیک به هتل جهانگردی شاهرود

درباره هتل جهانگردی شاهرود


شهر شاهرود یکی از شهرستانهای استان سمنان می باشد که در حد فاصل دو نوع آب و هوای خشک کویری در جنوب،مرطوب و پر باران در شمال واقع شده که آب و هوای مطبوع برای این شهر فراهم کرده که این شهر را در ردیف خوش آب و هواترین شهرهای ایران جای داده است. هتل جهانگردی شاهرود بر سر راه خراسان رضوی قرار دارد که وجود آثار تاریخی کهن همچون آب انبار سه قلعه،کاروانسرای میامی نظر گردشگران داخلی و خارجی را جلب کرده است. اگر به دنبال هتل ارزان در شاهرود هستید، هتل جهانگردی شاهرود گزینه خوبی محسوب می‌شود.
این مهمانسرا وابسته به هتل‌های جهانگردی، در سال ۱۳۸۸ مورد باسازی قرار گرفت. امکانات مناسب، سرویس‌دهی مطلوب و موقعیت جغرافیایی خوب باعث جلب‌توجه مسافران به هتل جهانگردی شاهرود شده است. بد نیست بدانید که هتل جهانگردی شاهرود در قلب پارک جنگلی شاهرود و رو به پارک ساخته شده که چشم انداز خوبی را داراست. اتاق‌ های هتل جهانگردی شاهرود مجهز به تلویزیون، یخچال، اینترنت، تهویه مطبوع و تلفن هستند، از امکانات عمومی این هتل می ‌توان به پارکینگ، صندوق امانات، فضای سبز و رستوران با سرو غذاهای خوشمزه اشاره کرد. جنگل ابر که یکی از شاخص‌ ترین جاذبه ‌های گردشگری این منطقه به شمار می‌رود تنها ۱ ساعت با مهمانسرای جهانگردی شاهرود فاصله دارد. به دلیل این که هتل جهانگردی شاهرود در قلب پارک جنگلی قرارگرفته دارای موقعیت مکانی زیبا است. علاوه بر این فاصله کم هتل با مرکز شهر دسترسی به پارک آبی، گنجینه و بازار سنتی شاهرود را آسان می کند.
هتل جهانگردی شاهرود به واسطه‌ قرار گرفتن بر سر راه خراسان رضوی و وجود برخی آثار تاریخی کهن همواره مورد نظر گردشگران داخلی وخارجی بوده است. از جاذبه های گردشگری شهر شاهرود می توان بسیار گفت. شاهرود زیباترین شهر سمنان و بهشت طبیعت دوستان است که کویر،کوهستان، آبشار، رودخانه، چشمه و جنگل‌های سرسبز را یکجا در خود جای داده است. علاوه بر این شاهرود دارای آثار تاریخی، بناهای مذهبی و مسجدهای قدیمی زیادی نیز هست و لقب شهر عارفان را از آن خود کرده است.
این جنگل از بکرترین و قدیمی ترین جنگل‌های ایران است که بیشتر مواقع فضای آن از اقیانوسی از ابر پوشیده می‌شود که به همین خاطر آن را «جنگل ابر» می‌نامند. جنگل ابر همچنین کهنسال‌ترین موجودات زنده دنیا به سن ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار سال را در خود جای داده و با گونه‌های گیاهی و جانوری نادری که دارد از خاص‌ترین و زیباترین جنگل‌های ایران به شمار می‌رود. فاصله هتل جهانگردی شاهرود تا این جنگل و روستای ابر ۴۰ کیلومتر می باشد و بهترین زمان برای تماشای رنگ آمیزی تابلوی نقاشی طبیعت فصل پاییز است. از ویژگیهای بارز هتل جهانگردی شاهرود تمیزی اتاق ها و موقعیت مکانی آن در مرکز شهرستان شاهرود است که دسترسی میهمانان را به همه نقاط دیدنی این شهر آسان کرده است.

اماکن نزدیک به هتل جهانگردی شاهرود


فاصله هتل جهانگردی شاهرود تا جنگل ابر: ۵۵ کیلومتر و ۹۱۳ متر
فاصله هتل جهانگردی شاهرود تا موزه مردم شناسی و باستان شناسی : ۱ کیلومتر و ۴۸ متر
فاصله هتل جهانگردی شاهرود تا بازار سرپوشیده :۱ کیلومتر و ۸۸۱ متر
فاصله هتل جهانگردی شاهرود تا مسجدجامع : ۱ کیلومتر و ۷۴۹ متر
فاصله هتل جهانگردی شاهرود تا آرامگاه بایزید بسطامی:۸ کیلومتر و ۷۰۵ متر
فاصله هتل جهانگردی شاهرود تا ایستگاه راه آهن: ۶ کیلومتر و ۴۵۰ متر
فاصله هتل جهانگردی شاهرود تا فرودگاه : ۱۵ کیلومتر و ۲۱۰ متر

امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است