search
menu

هتل پارامیدا شاهرود

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پارامیدا شاهرود
اماکن نزدیک هتل پارامیدا شاهرود

درباره هتل پارامیدا شاهرود


هتل پارامیدا شاهرود هتلی چهار ستاره در بلوار دانشگاه شاهرود، جنب اداره راه شاهرود است. این هتل بزرگ و مجلل در سال ۱۳۸۷ در مساحتی پنجاه هزار متر مربعی در دو طبقه با ۱۷۶ تخت و ۴۴ اتاق افتتاح شد. هتل پارامیدا چند سال پس از آغاز فعالیت رسمی خود مدتی را در سال ۱۳۹۶ به تعطیلی گذراند تا سطح کیفیت و خدمات را افزایش داده و برخی امکانات هتل را به روز رسانی کرده و برخی امکانات دیگر را در اتاق‌های هتل ایجاد کند. هتل
پارامیدا رستورانی نیز دارد که با انواع غذاهای خوشمره و نوشیدنی‌های گوارا آماده پذیرایی از ۲۰۰ میهمان به صورت همزمان است.
هتل پارامیدا به لحاظ مکانی موقعیت خوبی هم دارد که باعث شده تا این هتل فاصله کمی با دانشگاه‌های شاهرود مانند دانشگاه آزاد و دانشگاه صنعتی داشته باشد و میهانان هتل محیطی فرهنگی را تجربه کنند. نزدیکی به ایستگاه راه آهن شاهرود نیز دیگر امتیاز ویژه این هتل به لحاظ موقعیت مکانی است.
میهمانان دارای اتومبیل شخصی دیگر نیازی نیست برای پیدا کردن جای پارک وقت خود را در کوچه پس کوچه‌ها تلف کنند یا برای چند روز پارک کردن اتومبیل خود در پارکینگ‌های شهر هزینه بالایی را بپردازند زیرا هتل پارامیدا شاهرود فضایی را به عنوان پارکینگ در نظر گرفته که به صوت رایگان در اختیار میهمانان هتل قرار دارد. بد نیست بدانید که این پارکینگ ظرفیت ۱۰۰ خودرو را دارد. میهمانان هتل پارامیدا امکان اتصال به اینترنت را در لابی هتل خواهند داشت( امکان اتصال به اینترنت در اتاق‌های هتل نیز وجود دارد). جالب است بدانید در حالی که برخی از هتل‌ها برای اتصال به اینترنت هزینه دریافت می کنند و یا حجم مورد استفاده را بسیار محدود در نظر می‌گیرند، هتل پارامیدا اتصال به اینترنت را رایگان و حجم مورد استفاده برای آن را نامحدود در نظر گرفته است.
هتل پارامیدا فاقد استخر است. اتاق‌های هتل پارامیدا شاهرود همگی دارای رخت آویز، کمد لباس، یخچال، دراور، دمپایی، آباژور و مبلمانی برای نشستن و استراحت هستند. تمامی اتاق‌های هتل پارامیدا مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و دارای سیستم گرمایش، سیستم سرمایش، سیستم اعلام حریق و سیستم اطفاء حریق هستند. خدمات روم سرویس و صبحانه در اتاق ها نیز ارائه می‌شود. در تمامی اتاق‌های هتل چای ساز قرار گرفته تا میهمانان در هر ساعتی از روز بتوانند چای، قهوه یا دمنوش مورد علاقه خود را نوش جان کنند. مینی بار نیز در اتاق‌ها وجود دارد که البته بد نیست بدانید استفاده از آن شامل هزینه خواهد بود. سرویس بهداشتی تعبیه شده در اتاق ها در دو نوع فرنگی و ایرانی بوده و حمام داخل اتاق‌ها مجهز به لوازم بهداشتی مورد نیاز میهمانان است.
هتل پارامیدا شاهرود خدمات و امکانات متنوع دیگری نیز به میهمانان خود ارائه می‌دهد که شامل خدمات تور، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری، نمازخانه، دستگاه فتوکپی، پرینتر، فکس، لاندری( خشکشویی) و صندوق امانات است. هتل پارامیدا هتلی دو طبقه است و میهمانان برای رفت و آمد در طبقات از آسانسور استفاده خواهند کرد. هتل پارامیدا کادری آموزش دیده و بسیار حرفه‌ای دارد و کارکنان بخش پذیرش آن به صورت بیست و چهار ساعته در خدمت میهمانان و آماده پاسخگویی و کمک به آن‌ها است. پارک کودک و زمین تنیس از دیگر امکانات و خدماتی است که می‌توان در هتل پارامیدا به آن‌ها دسترسی داشت.

اماکن نزدیک هتل پارامیدا شاهرود


فاصله هتل پارامیدا شاهرود تا بازار سرپوشیده: ۵ کیلومتر
فاصله هتل پارامیدا شاهرود تا مسجد جامع: ۵.۵ کیلومتر
فاصله هتل پارامیدا شاهرود تا موزه مردم شناسی و باستان شناسی: ۶ کیلومتر
فاصله هتل پارامیدا شاهرود تا ایستگاه راه آهن: ۷.۷ کیلومتر
فاصله هتل پارامیدا شاهرود تا آرامگاه بایزید بسطامی: ۱۳.۵ کیلومتر
فاصله هتل پارامیدا شاهرود تا فرودگاه: ۱۸.۸ کیلومتر
فاصله هتل پارامیدا شاهرود تا جنگل ابر: ۵۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است