search
menu

اقامتگاه بوم گردی همنوردان خورشید شاهرود

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی همنوردان خورشید
امکانات و خدمات عمومی اقامتگاه بوم گردی همنوردان خورشید
انواع اتاق های اقامتگاه بوم گردی همنوردان خورشید
دیگر خدمات اقامتگاه بوم گردی همنوردان خورشید
فاصله اقامتگاه بوم گردی همنوران خورشید تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر
فاصله اقامتگاه تا جاهای دیدنی

درباره اقامتگاه بوم گردی همنوردان خورشید


اقامتگاه بوم گردی همنوردان خورشید یک خانه ۴۰۰ متری است که در روستای دیزج قرار دارد. روستای دیزج که در ۴ کیلومتری شاهرود قرار گرفته دسترسی خوبی به جاذبه های شهر دارد. اقامتگاه بوم گردی همنوردان خورشید یک طبقه و دارای ۴ اتاق است. امکان پذیرایی از ۳۰ نفر در این اقامتگاه برای مهمانان فراهم شده است. این اقامتگاه گزینه مناسبی برای کسانی است که دوست دارند با فرهنگ استان سمنان آشنا شده و سفری منحصر به فرد تجربه کنند. با خرید آنلاین بلیط هواپیما شاهرود می‌توانید به این شهر زیبا سفر کرده و از جاذبه های آن دیدن کنید.

امکانات و خدمات عمومی اقامتگاه بوم گردی همنوردان خورشید


از جمله امکاناتی که در این اقامتگاه برای مهمانان فراهم شده است می‌توان به پارکینگ اختصاصی، آشپزخانه مشترک با تجهیزات عمومی، حمام و سرویس بهداشتی مشترک در محوطه اشاره کرد. اقامتگاه بوم گردی همنوردان خورشید دارای یک حیاط وسیع و دل باز است. یک حوض دایره‌ای شکل زیبا در مرکز حیاط قرار دارد که به خنکی اقامتگاه اضافه می‌کند. گل های شمعدانی رونقی دوچندان به اقامتگاه داده‌اند. صندلی های ساخته شده از کنده چوب که در حیاط قرار دارند مکان دنجی برای استراحت کردن و غرق شدن در سکوت شب هستند.

انواع اتاق های اقامتگاه بوم گردی همنوردان خورشید


اقامتگاه بوم گردی همنوردان خورشید دارای ۴ اتاق است که می‌توانید براساس تعداد همسفران خود اقدام به رزرو آنها نمایید. یک اتاق ۲۰ متری، یک اتاق ۱۵ متری و دو اتاق ۱۲ متری داخل اقامتگاه قرار دارند که از امکانات یکسانی برخوردارند و تنها اندازه آنها متفاوت است.
امکانات اتاق های اقامتگاه بوم گردی همنوردان خورشید
اتاق های اقامتگاه از خشت و گل ساخته شده‌اند و یادآور خانه های قدیمی هستند. در و پنجره های چوبی، فرش های طبیعی، پتو و پشتی، چیدمان داخلی اتاق ها را تشکیل می‌دهند. تمامی اتاق ها کف خواب هستند. اتاق های این اقامتگاه هرچند دارای امکانات رفاهی خاصی نیستند، ولی کاملا دنج و راحت هستند. بخاری گازی، کولر و پنکه از امکانات دیگر این اتاق ها به شمار می‌آیند.

دیگر خدمات اقامتگاه بوم گردی همنوردان خورشید


اگر دوست دارید زندگی روستایی را تجربه کنید، حتما سری به این اقامتگاه بزنید. صبحانه در این اقامتگاه رایگان است و برای ناهار و شام می‌توانید خودتان دست به کار شده و غذا تهیه کنید و یا درخواست کنید تا برایتان غذاهای سنتی مثل قرمه سبزی، میرزا قاسمی، دم پختک و ته چین شاهرودی تهیه کنند. اطراف اقامتگاه مکان مناسبی برای پیاده روی است. برای گردش در روستا می‌توانید از راهنمای تور اقامتگاه کمک بگیرید. یک بوفه صنایع دستی در محوطه اقامتگاه قرار دارد که می‌توانید برای خودتان یادگاری بخرید تا این سفر همیشه در خاطرتان بماند. البته که این بوفه کار خریدن سوغاتی برای دوستانتان را هم راحت می‌کند. برای اینکه کمی هیجان به سفرتان اضافه کنید می‌توانید کویرنوردی با آفرود را تجربه کنید. اقامتگاه دارای چندین آفرود است و کافی است تا لب تر کنید تا شرایط یک تجربه جذاب را برایتان فراهم کنند. اقامت کودکان زیر ۳ سال در این اقامتگاه رایگان است. لازم به ذکر است ورود حیوانات به این اقامتگاه ممنوع است.

فاصله اقامتگاه بوم گردی همنوران خورشید تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر


از ویژگی های مثبت اقامتگاه همنوردان خورشید نزدیکی به شهر شاهرود است، با اقامت در اینجا به راحتی می‌توانید از جاذبه های شاهرود دیدن کنید. فاصله اقامتگاه تا ایستگاه راه آهن، پایانه مسافربری و فرودگاه بین‌المللی شاهرود به ترتیب ۵٫۵، ۱۲ و ۱۵ کیلومتر است.

فاصله اقامتگاه تا جاهای دیدنی


امامزاده محمد دیزج: ۴۵۰ متر
مجموعه عماریون: ۱٫۹ کیلومتر
خانه یغمایی ها: ۹ کیلومتر
موزه باستان شناسی و مردم شناسی: ۹ کیلومتر
مجموعه تفریحی آبشار شاهرود: ۱۰ کیلومتر
روستای مجن: ۴۵ کیلومتر
جنگل ابر: ۵۵ کیلومتر
امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است