search
menu

اقامتگاه بوم گردی روزیه سمنان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
اقامتگاه بوم گردی روزیه مهدیشهر
معرفی و تاریخچه اقامتگاه بوم گردی روزیه
اتاق های اقامتگاه بوم گردی روزیه
امکانات و خدمات کلی اقامتگاه بوم گردی روزیه چاشم
سرگرمی و تفریحات در اقامتگاه بوم گردی روزیه
چاشم و مهدیشهر
فاصله اقامتگاه بوم گردی روزیه مهدی شهر تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر

اقامتگاه بوم گردی روزیه مهدیشهر


اقامتگاه بوم گردی روزیه در روستای خوش آب و هوای چاشم واقع شده است. چاشم از مناطق ییلاقی شهر مهدیشهر از توابع استان سمنان است که جاذبه های تاریخی و طبیعی متعددی را در دل خود جای داده است و گردشگران فارغ از شرایط آب و هوا، هر فصلی را برای دیدن این روستا و سفر به سمنان مناسب می دانند.

معرفی و تاریخچه اقامتگاه بوم گردی روزیه


اقامتگاه بوم گردی روزیه اولین بوم گردی روستای چاشم بوده و نمای زیبا و در عین حال ساده اش در همان بدو ورود به روستا دل ها را به تسخیر در می آورد. این اقامتگاه اخیرا به ظرفیت های اقامتی استان سمنان اضافه شده است و در ۴ واحد اقامتی از مهمانان روستا میزبانی می کند. نام این اقامتگاه برگرفته از آبشار زیبای روزیه است که جاذبه پرطرفداری به شمار می رود و به هنگام تابستان گردشگران زیادی را مجذوب چشم اندازهای بکر خود می کند. این اقامتگاه با فراهم سازی امکانات رفاهی مناسب و متنوع توانسته تجربه رضایت بخشی برای مهمانان خود رقم بزند.

اتاق های اقامتگاه بوم گردی روزیه


اتاق های اقامتگاه بوم گردی روزیه با ظرفیت ۵ نفر و با سرویس کف خواب در اختیار مهمانان قرار می گیرند. در واقع این اقامتگاه ظرفیت پذیرایی از ۲۰ نفر را دارد. وارد اتاق های اقامتگاه که شوید مجذوب چیدمان سنتی آن می شوید چون ذوق هنری صاحب خانه را در هارمونی رنگ ها و جزییات زیبای دکوراسیون آن می بینید. ظروف سفالی، صنایع دستی و در و پنجره های چوبی حال و هوای نوستالژیکی به این بنا داده اند. ۲ اتاق اقامتگاه دارای سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی هستند ولی مهمانان اتاق های دیگر باید از سرویس و حمام مشترک حیاط استفاده کنند.

امکانات و خدمات کلی اقامتگاه بوم گردی روزیه چاشم


گفته می شود که آب گرم مورد نیاز اقامتگاه بوم گردی روزیه از انرژی خورشیدی تامین می شود و مهمانان می توانند با هماهنگی قبلی، غذای محلی مورد علاقه خود را سفارش دهند و در اتاق یا ایوان خانه میل کنند. این اقامتگاه برای تامین رفاه و آسایش مهمانانش امکاناتی از قبیل پارکینگ غیرمسقف، اینترنت بی سیم، سیستم گرمایشی متنوع، آشپزخانه عمومی و خدماتی مثل صبحانه محلی و راهنمای تور را برای آن ها تدارک دیده است.

سرگرمی و تفریحات در اقامتگاه بوم گردی روزیه


بازدید از جاذبه های تاریخی روستا مثل برج قدیمی و چنار صد ساله آن که جزو آثار ملی کشور به حساب می آیند یا بازدید از دشت های گل لاله و گندم زارهای زیبای روستا و تماشای روستایی های در حال کار از جمله سرگرمی هایی هستند که می توانید روز خود را با آن پر کنید. طبیعت این روستا در ماه های پاییزی نیز زیبای خاص خود را دارد. ضمنا در صورتی که شرایط جوی مساعد باشد امکان پاراگلایدرسواری نیز وجود دارد یا می توان برای کوهنوردی به قله بلند نیزوا رفت.

چاشم و مهدیشهر


شهر مهدیشهر را با نام غار دربندش می شناسند و روستای چاشم نیز در سایه کوه های البزر به آب و هوای خنک و کوهستانی رسیده و ماه های بهاری و تابستانی را میزبان خیل عظیمی از گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سمنان است. فاصله کم روستای چاشم با استان مازندران، ۳۶ کیلومتر، این روستا را از زیبایی های خطه های شمالی همچون پوشش جنگلی بی نصیب نکرده است.

فاصله اقامتگاه بوم گردی روزیه مهدی شهر تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر


فاصله تا کوه نیزوا: ۹.۶ کیلومتر
فاصله تا آبشار روزیه: ۹.۸ کیلومتر
فاصله تا قلعه تاریخی شیر قلعه: ۲۲ کیلومتر
فاصله تا هفت چشمه: ۲۲.۸ کیلومتر
فاصله تا غار دربند مهدیشهر: ۳۲ کیلومتر
امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است