search
menu

اقامتگاه بومگردی خانه گل مهدی شهر سمنان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بومگردی خانه گل مهدی شهر سمنان
امکانات عمومی اقامتگاه خانه گل مهدی شهر
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
رستوران اقامتگاه
فاصله اقامتگاه بومگردی خانه گل مهدی شهر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه بومگردی خانه گل مهدی شهر سمنان


اقامتگاه بومگردی خانه گل با محیط سنتی و در عین حال مدرن خود در منطقه سرسبز و زیبای شهمیرزاد واقع شده است. شهمیرزاد جزو منطقه ییلاقی مهدی شهر در دل کویر در استان سمنان است. این شهر که در شمال استان سمنان قرار دارد، به عنوان یکی از شهرهای تاریخی و گردشگری از اهمیت زیادی برخوردار است تا حدی که سالانه مسافران زیادی با تهیه بلیط هواپیما عازم این خطه می شوند.
چشمه های دیدنی در این شهر جاری هستند و به عنوان منبع بهترین آب های معدنی در کشور شناخته می شوند. این اقامتگاه نیز یکی از خانه های قدیمی و زیبای این منطقه است که بیش از ۱۲۰ سال قدمت داشته و در طی سال‌ های مختلف چندین بار مورد بازسازی قرار گرفته است، خانه ای سرشار از آرامش و غنی از تاریخ و فرهنگ، مطمئنا این خانه اقامتی دلنشین در یک محیط سنتی فراهم می کند و به عنوان میزبانی فوق العاده از قرن گذشته شناخته می شود. از جاذبه های گردشگری دیدنی شهمیرزاد می توان به شیر قلعه، جنگل فینسک، قلعه شیخی، کمان رستم، غار دربند اشاره کرد. با اقامت در این اقامتگاه دسترسی آسانی به جاذبه های دیدنی منطقه خواهید داشت و لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد.

امکانات عمومی اقامتگاه خانه گل مهدی شهر


با اینکه فضای سنتی در این خانه حاکم است اما با امکانات مدرن برای میهمانان اقامتی خوش و به یاد ماندنی ایجاد می شود. نمای ساختمان این اقامتگاه دارای دیوارهای خشتی و سقفی با تیر‌های چوبی است که چنین ساختمان هایی در مناطق کویری به وفور یافت می شوند، به طوری که خانه هایی با پنجره‌ های چوبی چشم انداز بسیار زیبایی رو به باغ شهمیرزاد دارند. مطمئنا با انتخاب این اقامتگاه در طول سفرتان متوجه متفاوت بودن این مکان خواهید شد و برایتان اقامتی خاطره‌انگیز در دل طبیعت فراهم خواهد شد. همچنین پارکینگ به صورت رایگان در اختیار مسافرانی قرار داده می شود که با ماشین شخصی سفر می کنند و این پارکینگ دارای ظرفیت ۴ خودرو است. بهتر است بدانید که بردن حیوانات خانگی به داخل این اقامتگاه ممنوع است. در بخش پذیرش با فعالیت ۲۴ ساعته خود در حال استقبال از مسافران در هر ساعتی هستند. همچنین در لابی اقامتگاه خانه گل به مسافران اینترنت وای فای رایگان تعلق می گیرد.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


اقامتگاه خانه گل دارای ۶ اتاق با نام های بنفشه، نیلوفر، مینا، ارکیده، رز و یاس است. انواع ظرفیت اتاق ها در این اقامتگاه بدین صورت هستند؛ اتاق دوتخته بنفشه، اتاق دوتخته نیلوفر، سوئيت سه نفره رز همراه با یک سرویس اضافه و سوئيت چهارنفره یاس همراه با دو سرویس اضافه. امکانات ارائه شده در داخل واحدهای اقامتی نیز عبارتند از یخچال، مینی بار باهزینه، آب رایگان، رخت آویز، کمدلباس، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مبلمان. در حمام های اختصاصی داخل اتاق ها نیز دوش، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وجود دارند. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۲ سال رایگان، برای کودکان ۲ تا ۷ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه به صورت نیم بها و برای افراد بالای ۸ سال به طور کامل دریافت می گردد.

رستوران اقامتگاه


این اقامتگاه دارای کافی شاپ و رستوران بوده و برای میهمانان خود وعده های غذایی با هزینه جداگانه سرو می کنند. رستوران موجود در این اقامتگاه دارای ظرفیت ۱۲ نفری است و با اقامت در این اقامتگاه وعده صبحانه به صورت سلف سرویس و رایگان به میهمانان ارائه می شود ولی وعده های ناهار و شام با پرداخت هزینه مجزا سرو می شوند.

فاصله اقامتگاه بومگردی خانه گل مهدی شهر تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا هفت چشمه: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا کمان رستم: ۳ کیلومتر
فاصله تا شیر قلعه: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا غار دربند: ۸.۱ کیلومتر
فاصله تا جنگل فینسک: ۴۹.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است