search
menu

هتل سنگسر مهدی شهر سمنان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سنگسر سمنان
امکانات رفاهی هتل سنگسر سمنان
رستوران های هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
فاصله هتل سنگسر سمنان تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل سنگسر سمنان


هتل سنگسر سمنان (Hotel Sangesar) اقامتگاهی است سه ستاره واقع در خیابان مهدی شهر که حدود سه دهه است به میزبانی از گردشگران و خریداران بلیط هواپیما مشغول بوده و سوابق درخشانی را در این زمینه از خود برجای گذاشته است.

امکانات رفاهی هتل سنگسر سمنان


هتل سنگسر سمنان از لحاظ امکانات کاملا در حد و اندازه های هتلی سه ستاره و باکیفیت ظاهر شده و قادر است کلیه نیازهای گردشگران را در طول اقامت در این مکان رفع گرداند. امکانات رفاهی هتل که متنوع و بی شمارند، آسایش و آرامش را برای میهمانان رقم زده و اقامتی بیادماندنی را برای خریداران بلیط هواپیما چارتر به ارمغان می آورند. برای رفاه حال گردشگران، پارکینگی وسیع و مطمئن با گنجایش ۴۰ خودرو در این هتل تعبیه شده تا خیال میهمانانی که با وسیله نقلیه خود از این مکان بازدید می کنند، از بابت پارک خودروی شخصی آسوده گردیده و بدون پرداخت یک ریال از پارکینگ رایگان هتل بهره مند گردند.
گفتنی است که به منظور سرگرم ساختن میهمانان و تشویق آن ها به انجام فعالیت های ورزشی، زمین وسیعی در محوطه هتل برای انجام ورزش هایی نظیر تنیس و فوتبال در نظر گرفته شده تا میهمانان هتل حتی در تعطیلات نیز به فکر حفظ سلامتی و تناسب اندام خود باشند. کافی نت، کافی شاپ، فضای سبز، کتابخانه، نمازخانه، چای خانه سنتی، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش و کپسول آتش نشانی از جمله امکاناتی است که گردشگران می توانند با اقامت در این مکان از وجودشان بهره مند گردند.

رستوران های هتل


هتل سنگسر سمنان برای تامین نیازهای خورد و خوراک میهمانان خود، اقدام به ساخت دو سالن غذاخوری مجزا در طبقه همکف خود کرده است: سالن اول که رستوران سنتی هتل نام دارد، از ظرفیتی برابر با ۴۰ نفر برخوردار بوده و قادر است غذاهای لذیذ محلی را برای میهمانان هتل طبخ و سرو نماید. سالن دوم که رستوران اصلی هتل محسوب می گردد، از ظرفیتی بالاتر (حدود ۱۲۰ نفر) بهره برده و از فضایی پاکیزه و دلنشین تشکیل شده است.

خدمات هتل


همانند بخش امکانات رفاهی، هتل سنگسر سمنان در زمینه ارائه خدماتی رضایت بخش نیز عملکردی درخشان داشته است. خدمات باکیفیت و بی شمار این هتل موجب شده که خیال میهمانان از بابت اقامتی راحت، آسوده گردد و گردشگران قادر باشند کلیه نیازهای خود را در این مکان تامین سازند. خدماتی از قبیل: خانه داری، باربری، تهیه بلیط هواپیما، کرایه تاکسی، خشکشویی، فکس، خدمات ویژه برای معلولین، پرینت و فتوکپی در این هتل به میهمانان عرضه می گردد. جالب است بدانید که اینترنت وایفای نیز به صورت نامحدود و رایگان در همان بدو ورود به خریداران بلیت هواپیما سفرمارکت ارائه خواهد شد.

واحدهای اقامتی هتل


با وجود اینکه حدود سه دهه (سال ۱۳۷۱) از تاریخ تاسیس این هتل می گذرد، واحدهای اقامتی هتل در شرایط بسیار مناسبی قرار دارند و به لطف نوسازی که چند سال قبل در این مکان صورت گرفته، به خوبی طراحی و رنگ آمیزی شده اند. ۱۴ واحد اقامتی متنوع با طرح های اقامتی مختلف نظیر اتاق های دو تخته توئین، دو تخته دبل، سه تخته، چهار تخته، سوئیت آپارتمان دو خوابه و سوئیت دو نفره امپریال به گردشگران ارائه خواهد شد تا دستشان در انتخاب اتاقی مناسب باز باشد. در مورد امکانات واحدهای اقامتی هتل نیز باید گفت که کلیه واحدها با اسباب و وسایلی از قبیل: تلویزیون، یخچال، مبلمانی شیک، دراور، کمد لباس، آباژور، رخت آویز و صندوق امانات چیدمان شده و به سیستم های پیشرفته تهویه مطبوع و اطفاء حریق مجهز گشته اند.

موقعیت مکانی هتل


هتل سنگسر سمنان از آلودگی های زیست محیطی شهر دور بوده و در مکانی خوش آب و هوا واقع در دامنه های رشته کوه البرز قرار گرفته است. بنابراین این هتل نه تنها از طبیعت زیبای مهدی شهر بهره جسته، بلکه در نزدیکی برخی از جاذبه های گردشگری و جاهای دیدنی سمنان نظیر مسجد تاریخی پامنار، کوهستان پارک و منطقه گردشگری شهمیرزاد قرار گرفته است.

فاصله هتل سنگسر سمنان تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد تاریخی پامنار: ۸۰۰ متر
فاصله تا پارک ملی گردشگری آبشار: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا شهربازی رنگین کمان: ‌۱.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه سنگ و فسیل سنگسر: ‌۵.۹ کیلومتر
فاصله تا غار و منطقه حفاظت شده دربند سمنان: ۶.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است