search
menu

هتل دربند سمنان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل دربند سمنان
امکانات هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل دربند سمنان
فاصله هتل دربند سمنان تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل دربند سمنان


هتل دربند سمنان (به انگلیسی: Hotel Darband Sangesar) از گزینه های اقامتی اقتصادی شهر دیدنی سمنان است که در مکانی دنج و ساکت و دور از آلاینده های زیست محیطی، واقع در دل طبیعت تماشایی منطقه گردشگری دربند سمنان قرار گرفته است. این هتل چهار ستاره سال هاست به لطف موقعیت مکانی مناسبی که دارد، به گزینه نخست اقامتی بسیاری از خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت و گردشگرانی که دوست دارند مدتی از هیاهوی شهر دور باشند و در مکانی خوش منظره و خوش آب و هوا اقامت کنند، مبدل گردیده است.

امکانات هتل


گرچه هتل دربند سمنان در مکانی دور از شهر واقع شده و از امکانات رفاهی شهری اندکی فاصله دارد، اما سازندگان این هتل با ارائه پکیج کاملی از امکانات رفاهی توانسته اند نیاز گردشگران را به محیط خارج کاملا رفع گردانند. از کتابخانه گرفته تا نمازخانه و جکوزی، هرآنچه برای اقامتی طولانی مدت بدان نیاز است، در محوطه وسیع هتل دربند سمنان تعبیه گشته است. گفتنی است که به منظور رفاه حال میهمانان و تشویق آن ها به انجام فعالیت های ورزشی و سوزاندن کالری، باشگاه بدنسازی مجهزی در این هتل تعبیه شده تا هیچ عذر و بهانه ای برای دوری از ورزش حتی در طول تعطیلات نیز وجود نداشته باشد.
پارکینگ هتل که از ظرفیتی بیش از ۱۰۰ خودرو برخوردار است، نیاز میهمانان را به یافتن مکانی برای پارک خودروی شخصی خود آسوده ساخته و موجب شده است که میهمانان بدون صرف یک ریال هزینه، از پارکینگ مطمئن هتل در طول اقامت در این مکان بهره ببرند. از دیگر امکانات رفاهی بی شمار هتل دربند سمنان می توان به آسانسور، دستگاه واکس کفش، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات، کافی نت، فضای سبز و کافی شاپ اشاره کرد. ناگفته نماند که هتل از رستوران باکیفیتی برخوردار بوده که قادر است ظرفیتی بیش از ۱۰۰ میهمانان را در خود جای دهد و کلیه نیازهای خورد و خوراک خریداران بلیت هواپیما سفرمارکت را در طول سکونت در این اقامتگاه تامین سازد.

خدمات هتل


افزون بر امکانات یاد شده، خدمات رفاهی فراوانی نیز در هتل دربند سمنان به میهمانان عرضه می گردد. خدماتی از قبیل: خانه داری، خشکشویی، تشریفات ویژه، بیدار باش، تهیه بلیط هواپیما، روم سرویس، کرایه تاکسی و پذیرش شبانه روزی به میهمانان هتل ارائه می شود تا هیچ کم و کاستی در طول اقامت در این هتل احساس نگردد. اینترنت پرسرعت نیز بطور رایگان به میهمانان و خریداران بلیت هواپیما سفرمارکت ارائه می گردد تا هیچ گردشگری در طول اقامت در این هتل از گشت و گذار در اینترنت بی بهره نماند.

واحدهای اقامتی هتل


هتل دربند سمنان از ۲۱ واحد اقامتی خوش منظره (با چشم انداز دشت و کوه) در سه طبقه تشکیل شده است. واحدهای اقامتی هتل بدلیل نوساز بودن، در شرایط بسیار مطلوبی بسر می برند و به زیبایی با اسباب و وسایل اقامتی شیک و مناسبی نظیر تلویزیون، یخچال، مبلمانی شیک و راحت، تخت خواب هایی پاکیزه، آباژور، چای ساز، دراور و صندوق امانات تزئین شده اند.
در مورد طرح های واحدهای اقامتی نیز باید گفت که این هتل پلان های مختلفی نظیر سوئیت، ویلا و اتاق هایی یک نفره و دو نفره را به میهمانان خود ارائه می دهد. ناگفته نماند که در هر واحد اقامتی هتل، آشپزخانه ای مناسب و مجهز به کلیه وسایل پخت و پز تعبیه شده تا افرادی که دوست دارند غذای خود را طبخ کنند نیز قادر به پخت و پز برای خود و خانواده خود باشند.

موقعیت مکانی هتل دربند سمنان


همان طور که در ابتدای مطلب نیز ذکر گردید، هتل دربند سمنان در دل طبیعت و در مکانی خوش منظره واقع شده و برای بازیابی آرامش و دوری از هیاهوی شهری، مکان بسیار مناسبی محسوب می گردد. این هتل همچنین در نزدیکی برخی از جاهای دیدنی سمنان نظیر موزه سنگ و فسیل سنگسر و غار و منطقه حفاظت شده دربند سمنان واقع شده است.

فاصله هتل دربند سمنان تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا باغ سیب:‌۵۰۰ متر
فاصله هتل تا موزه سنگ و فسیل سنگسر: ۹۵۰ متر
فاصله هتل تا غار دربند شهمیرزاد: ۸۰۰ متر
فاصله هتل تا باغات دربند: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا درخت کمان رستم شهمیرزاد: ۵.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است