search
menu

هتل رویال پارک سرعین

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل رویال پارک
امکانات و خدمات عمومی هتل
واحدهای اقامتی هتل
امکانات اتاق ها
تخفیف هتل رویال پارک سرعین
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل رویال پارک سرعین تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل رویال پارک


مجموعه هتل آبدرمانی رویال پارک سرعین یکی از نوسازترین و مجلل ترین اقامتگاه های شمال غرب کشور به حساب می آید. این هتل ۴ ستاره ممتاز، اولین هتل ایرانی است که به عضویت اتحادیه آب های درمانی دنیا “Spawater” درآمده و تحت نظارت این اتحادیه قرار دارد. هتل رویال پارک با معماری فاخر و چشم اندازهای زیبایی که از کوه سبلان پیداست، اقامتی مطابق با استانداردهای جهانی را برای مسافران و مهمانان اردبیل رقم می زند و آب گرم این مجموعه از آبگرم گاومیش گلی که در مجاورتش قرار گرفته، تامین می شود.

امکانات و خدمات عمومی هتل


این هتل در خیابان دارایی سرعین قرار گرفته و به همین واسطه فاصله اندکی با مرکز شهر دارد و از آنجایی که از آخرین متدهای روز دنیا برای ارائه خدماتش استفاده می کند، بالاترین کیفیت استاندارد اقامتی و خدماتی را در این هتل شاهد خواهید بود. این مجموعه آبدرمانی با سالن های ورزشی مجهز، مرکز اسپا و هیدروتراپی مهمانانش را برای ساعاتی از استرس و اضطراب دور می کند و سلامتی را به آن ها هدیه می کند. مجموعه آبدرمانی این هتل دارای استخر آبگرم، استخر تفریحی، جکوزی، سونای خشک، حوضچه آب سرد، سونای بخار گرم و سرد و حمام ترکی است و در تمامی استخرهای خود از اصلی ترین چشمه آبگرم معدنی گاومیش گلی استفاده می کند.

واحدهای اقامتی هتل


این هتل در ۴ طبقه تاسیس شده و در مجموع دارای ۲۲ واحد اقامتی استاندارد شامل اتاق و سوئیت است. اگر قصد اقامت در واحدهای لوکسی داشته باشید، اتاق های VIP هتل رویال پارک این امکان را برایتان مهیا می کند. این اتاق ها دارای حوضچه های آبگرم معدنی هستند، یعنی اولین هتل ایرانی که چنین امکانی را فراهم کرده همین هتل رویال پارک بوده است. سوئیت های امپریال هتل نیز با دکوراسیون منحصر به فرد و امکاناتی لوکس در اختیار مهمانان قرار می گیرند. اتاق های ۲ تخته، ۳ تخته و سوئیت های ۴ نفره نیز از دیگر واحدهای این هتل هستند که با قیمت های مناسب تری ارائه می شوند.

امکانات اتاق ها


البته همه اتاق های هتل رویال پارک سرعین از معماری زیبا و دکوراسیون مدرنی برخوردارند و فضای دلنشینی برای گذراندن تعطیلات دارند. کاناپه های تخت شو، مینی بار، لوازم بهداشتی، چای ساز، گاو صندوق، اینترنت رایگان، کمد، تلویزیون و مبلمان از امکاناتی هستند که در این اتاق ها گنجانده شده اند. ضمنا برخی واحدها دارای استخرهای VIP هستند که می توانید به همراه خانواده از استخر و سونای خشکش استفاده کنید و خدمات ماساژ خصوصی دریافت کنید.

تخفیف هتل رویال پارک سرعین


هر کسی که بلیط هواپیما اردبیل را برای گذراندن تعطیلات در سرعین خریداری کرده باشد، خواستار اقامت در هتل رویال پارک است ولی ممکن است به خاطر هزینه اقامت در این هتل، از آن منصرف شود. هتل رویال پارک فکر این جا را هم کرده است؛ با عضویت در باشگاه مشتریان رویال پارک می توان از جشنواره های فصلی و تخفیف های ویژه آن باخبر شد. البته برای عضویت در این باشگاه حتما باید از آبدرمانی هتل استفاده کرده یا قبلا در این هتل اقامت داشته باشید.

امکانات و خدمات دیگر هتل


این هتل نه تنها برای کسانی که هدف از سفرشان تفریح بوده، بلکه برای آن دسته از مهمانانی که بلیط هواپیما اردبیل را برای سفرهای کاری در سرعین خریداری کرده اند، گزینه ایده آلی به حساب می آید؛ چون دارای سالن کنفراس و همایش است و با داشتن زمین بازی کودکان، اسباب دلخوشی اعضای خردسال خانواده ها را فراهم کرده است. این هتل در رستوران ایرانی و فست فودش انواع غذاهای لذیذ را در محیطی شیک و دلنشین طبخ و سرو می کند و برای صرف نوشیدنی هم می توان به کافی شاپ هتل سر زد. در ضمن استخر VIP هتل امکان رزرو خصوصی و خانوادگی دارد و لحظات خوشایندی را برای شما رقم می زند.

فاصله هتل رویال پارک سرعین تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مجتمع آبدرمانی سبلان: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار اطلس سرعین:‌ ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا مجتمع آبدرمانی قهوه سویی:‌ ۱ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری تفریحی آدنامال: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا آبدرمانی شهر آفتاب: ۲.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است