search
menu

مراکز آبدرمانی سرعین

[ پنهان کردن ]
آبگرم سبلان
آبگرم گاومیش گلی
مجتمع آبدرمانی شهر آفتاب
مجتمع آبدرمانی ایرانیان
آبگرم قهوه سویی
آبگرم هتل رویال پارک
آبگرم ژنرال سرعین
آبگرم پهنلو سرعین
آبگرم ۹ چشمه
آبگرم ساری سو
سرعین یکی از شهرهای استان اردبیل است که در ۳۰ کیلومتری غرب مرکز این استان(یعنی شهر اردبیل) قرار دارد. در شهر سرعین چشمه های آبگرم فراوانی وجود دارد که هر ساله تعداد زیادی گردشگر برای استفاده از آب های چشمه های سرعین راهی این شهر می شوند. چشمه های آب گرم سرعین از رشته کوه های شمال غربی سرچشمه می گیرند و مراکز آبدرمانی آن اکثر در مرکز شهر و در نزدیکی مراکز تجاری و اقامتی شهر قرار دارند.
دمای آب مراکز درمانی سرعین به ۴۳ درجه می رسد.آب های استخرهای مراکز آبدرمانی سرعین پر از املاح معدنی نظیر کلسیم،‌ بیکربنات، منیزیوم و سدیم است. به احتمال زیاد درباره خواص درمانی این چشمه های زیاد شنیده اید. چشمه های ابگرم سرعین برای درمان بیماری های مفاصل و پوستی بسیار مفید است. مجموع آن ها به ۲۰ عدد می رسد. اگر عضوی از بدن شما توان حرکتی اش را از دست داده باشد، با قرار گیری در آبگرم سرعین گردش خون در آن اندام افزایش پیدا می کند موجب بهبود عملکرد آن می شود.
در شهر سرعین بیشتر از ۱۰ مرکز آبدرمانی وجود دارد. دراین مراکز خدمات رفاهی و تفریحی مختلفی گنجانده شده تا گردشگران بتوانند اوقات خوشی را در آن ها بگذرانند. امکاناتی نظیر بوفه،‌کافی شاپ، فروشگاه لوازم ورزشی، استخر آبگرم،‌جکوزی، اتاق ماساژ و اتاق های وی آی پی را می توانید در مراکز آبدرمانی سرعین ببینید.
اگر قصد دارید برای گذراندن اوقات فراغت یا بهره مندی و از خواص درمانی چشمه های آبگرم به شهر سرعین سفر کنید، می توانید بلیط هواپیما اردبیل را خریداری کنید و از آنجا به شهر سرعین بروید. اما قبل از هر گونه اقدامی بهتر است که با مراکز آبدرمانی سرعین آشنا شوید و از امکانات و خدمات هر کدام آگاه شوید تا بتوانید بهترین را برای خودتان انتخاب کنید. تا انتهای مقاله با ما باشید تا اطلاعات جامع و مفیدی را درباره مراکز آبدرمانی سرعین در اختیارتان قرار دهیم.

آبگرم سبلان


یکی از بزرگترین مراکز آبدرمانی سرعین آبگرم سبلان است. این مرکز دارای دو استخر جداگانه برای آقایان و خانم ها است. اگر به بیماری های پوستی دچار هستید یا از رماتیسم یا اسپاسم های عضلانی رنج می برید بهتر است که چند روزی را در این مرکز بگذرانید. آبگرم سبلان دارای جکوزی، استخر مخصوص کودکان، چندین حوضچه آب سرد، چهار سونای خشک، دو سونای بخار، بخش مخصوصی برای فیزیوتراپی و رستوران است. این مرکز آبدرمانی در خیابان دانش، روبه روی هتل بین المللی لاله قرار دارد.
مراکز آبدرمانی سرعین

آبگرم گاومیش گلی


یکی از مهم ترین مراکز آبدرمانی سرعین آبگرم گاومیش گلی است. احتمالا نام این مرکز کمی برایتان عجیب است و دوست دارید دلیل نام‌گذاری آن را بدانید. گفته می شود در گذشته این محل برای استراحت گاومیش ها بوده و به همین دلیل به آن «گاومیش گلی» می گویند. این مرکز از یک استخر روباز به مساحت ۴۰۰ متر مربع ایجاد شده است. ۱۷ عدد دوش آب سرد و گرم دارد و دمای آب استخرهای آن به ۴۶ درجه سانتی گراد می رسد.
اگر چه که نمی توان آن را جز تمیزترین مراکز آبدرمانی سرعین دانست اما به طور حتم یکی از پر آب ترین مراکز آبدرمانی این ناحیه است. اگر دچار مشکلات زیر هستید حتما از این مرکز آبدرمانی استفاده کنید:
• بیماری قلبی و عروقی
• دردهای عضلانی
• خستگی و کوفتگی
• رماتیسم و دردهای مفصلی
آبگرم گاومیش گلی در خیابان دانش شهر سرعین قرار دارد.

مجتمع آبدرمانی شهر آفتاب


یکی از مجهزترین مراکز آبدرمانی سرعین مجتمع آبدرمانی شهر آفتاب است. در این مرکز امکانات فراوانی برای مراجعه کنندگان تعبیه شده است که از جمله آن ها می توان به استخر مخصوص بزرگسالان، سونای خشک،‌ سونای بخار،‌ تونل آب سرد، جکوزی و استخر خصوصی اشاره کرد. در این مرکز اتاق ماساژ هم وجود دارد. اگر دوست دارید چند ساعتی به جسم خود استراحت بدهید و خستگی تان برطرف شود حتما از مجتمع آبدرمانی شهر آفتاب استفاده کنید. این مجتمع از مرکز شهر سرعین ۵۰ دقیقه فاصله دارد.
اگر دوست دارید به صورت خانوادگی به سرعین بروید و از امکانات مراکز آبدرمانی آن استفاده کنید، باید بدانید که این مرکز آب درمانی با داشتن دو محیط جداگانه برای خانم ها و آقایان پذیرای مسافرانی نظیر شما است. در این مرکز امکانات رفاهی دیگری مثل کافی شاپ، پارکینگ و بوفه وجود دارد. اگر دوست دارید سالن مخصوصی را برای خودتان رزرو کنید می توانید از خدمات وی آی پی مرکز آبدرمانی مجتمع شهر آفتاب استفاده کنید. سالن های وی آی پی آن تا ۴ نفر ظرفیت دارد و مدت استفاده از آن نیز ۸۰ دقیقه است.
اگر بعد از استفاده از خدمات این مرکز گرسنه شدید به رستوران ساوالان که در ۶۰۰ متری مجتمع آبدرمانی شهر آفتاب قرار دارد بروید. این مرکز در میدان ولیعصر، جاده سلامت قرار دارد.

مجتمع آبدرمانی ایرانیان


یکی از بهترین مراکز آبدرمانی سرعین مجتمع آبدرمانی ایرانیان است. در این مجتمع دو استخر جداگانه برای آقایان و خانم ها تعبیه شده است. چندین و چند عدد جکوزی دارد. علاوه بر این، سونا، سرسره های مخصوص بزرگسالان و کودکان و سیستم جمع آوری بخار از امکاناتی دیگری است که باعث مجهز شدن مرکز آبدرمانی ایرانیان شده است.
در این مجموعه امکانات تفریحی و رفاهی مختلفی برای مراجعه کنندگان وجود دارد که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:
• استخر آبگرم
• استخر آبدرمانی معمولی و VIP
• استخر کودک
• سونای بخار
• سونای خشک
• سرسره آبی
• جکوزی
• سیستم ضد عفونی کننده
• سیستم تهویه هوا
• پارکینگ رایگان
• کافی شاپ
• بوفه

این مرکز یکی از تمیز ترین مراکز آبدرمانی به حساب می آید. اگر بلیط هواپیما به مقصد اردبیل خریداری کرده اید و قصد دارید از مراکز آبگرم شهر سرعین استفاده کنید بهتر است که در روزهای کاری به این مراکز سر بزنید. چرا که جمعه ها خیلی شلوغ می شود و فرصت لذت بردن از ابگرم را از شما می گیرد. این مرکز آبدرمانی در ورودی شهر سرعین قرار دارد.
اگر دوست دارید تجربه لذت بخشی از آبدرمانی داشته باشید یا از بیماری مفاصل یا بیماری های پوستی رنج می برید و دلتان می خواهد اعصاب و روانتان آرام تر شود،‌ حتما به آبگرم ایرانیان سرعین بروید. این مجموعه در ابتدای ورودی شهر قرار دارد و تا مرکز شهر تنها ۵ دقیقه فاصله دارد. آدرس آن به شرح زیر است: بزرگراه اردبیل، بلوار سبلان،‌ آبگرم ایرانیان سرعین
مراکز آبدرمانی سرعین

آبگرم قهوه سویی


یکی از مراکز آبدرمانی سرعین آبگرم قهوه سویی است. این مرکز در هتل آپارتمانی به نام «قهوه سویی» قرار گرفته است. دو بخش مجزا برای آقایان و خانم ها دارد. از امکانات این مرکز می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• سونای خشک
• سونای بخار
• جکوزی
• استخر مخصوص کودکان
• استخر آب معدنی
اگر قصد دارید از خدمات این مرکز استفاده کنید و چند ساعتی را در آب های گرم آن ریلکس کنید تا بدن تان سرحال و تر سالم تر شود، صبح به آن جا بروید. استخر های آبگرم قهوه سویی صبح ها خلوت تر است. اگر از دردهای مفاصل رنج می برید یا بدنتان خسته و کوفته شده است و اسپاسم های عضلانی شما را آزار می دهد می توانید از آبگرم این مجموعه استفاده کنید تا بدن سالم تری داشته باشید. این مجموعه ۲۴ ساعت شبانه روز و هفت روز هفته مشغول به خدمت رسانی است. برای دسترسی به آن باید به بلوار شریعتی شهر سرعین بروید و از آنجا وارد خیابان طالقانی شوید.

آبگرم هتل رویال پارک


اگر می خواهید به شهر سرعین سفر کنید و در هتلی اتاق بگیرید که دارای مرکز آبگرم اختصاصی است، هتل رویال پارک را انتخاب کنید. در این هتل مرکز آبدرمانی مجهزی برای استفاده مهمانان هتل وجود دارد. در مجموعه آبگرم هتل رویال پارک بخش های مختلفی وجود دارد از جمله اتاق آرامش، ماساژ، استخر و جکوزی VIP.
آبگرم این مرکز از چشمه گاومیش گلی می آید. اگر دوست دارید مدتی را در آب های معدنی ای بگذرانید که خواص درمانی فوق العاده ای دارد، حتما به آبگرم هتل رویال پارک بروید. آبگرم این مجموعه به راحتی جذب پوست می شود و برای افرادی که از بیماری های پوستی رنج می برند و نیاز به آبدرمانی دارند مفید است. افرادی که درد مفاصل امان آن ها را بریده است بهتر است که مدتی را در آبگرم این مجموعه بمانند. آدرس آبگرم هتل رویال پارک: خیابان دارایی، روبه روی هتل لاله
مراکز آبدرمانی سرعین

آبگرم ژنرال سرعین


یکی از مراکز قدیمی آبدرمانی سرعین آبگرم ژنرال است. این مرکز آبدرمانی در هتل آپارتمان سپید سرعین قرار دارد. آب های این مجموعه از جای دیگری نمی آید و از چشمه درون مجموعه می جوشد. اگر به دنبال مرکز آبدرمانی ای می گردید که نزدیک مرکز شهر باشد و امکان استفاده خانم ها و آقایان در یک زمان(اما دو بخش مختلف) فراهم شده باشد، آبگرم ژنرال سرعین مناسب شما است. در این مجموعه امکانات متفاوتی (در مقایسه با مراکز دیگر) برای مراجعه کنندگان وجود دارد. امکاناتی نظیر حمام سنتی، سونای خشک، سونای بخار، سالن نمک، جکوزی،اتاق ماساژ، استخر آبگرم بزرگ و کوچک، حوضچه مخصوص کودکان.
علاوه برامکاناتی که در پاراگراف قبل بیان کردیم، ‌در این مجموعه بوفه،‌ پارکینگ و فروشگاه لوازم ورزشی نیز وجود دارد. اگرچه که این مرکز آبدرمانی قدیمی است اما وجود سیستم ضد عفونی کننده وسیستم رطوبت گیر (برای کم کردن بخارهای موجود در فضا) باعث شده که در رقابت با مراکز جدیدتر عقب نماند. برای استفاده از خدمات این مجموعه می توانید هر روزه هفته از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب به بلوار شریعتی شهر سرعین مراجعه کنید.
مراکز آبدرمانی سرعین

آبگرم پهنلو سرعین


یکی از مراکز آبدرمانی مهم در شهر سرعین،‌ ابگرم پهنلو است. این مرکز آّدرمانی در ۴۰۰ متری مرکز شهر قرار گرفته است و استفاده از آن فقط برای آقایان مجاز است. اگر دچار دردهای مفصلی یا ماهیچه ای هستید می توانید از خواص درمانی این مرکز استفاده کنید.
اگر قصد دارید به صورت خانوادگی به شهر سرعین سفر کنید و از خدمات مراکز آبدرمانی آن استفاده کنید، ‌بهتر است که به جای آبگرم پهنلو به هتل ارشاد سرعین بروید. استخرهای آبگرم این هتل از چشمه پهنلو می آید. در این هتل دو بخش مجزا برای آقایان و خانم ها فراهم شده است. از امکانات موجود در آن می توان به استخر آبگرم، استخر برای کودکان، وان انفرادی، سونای خشک، ‌سونای بخار، جکوزی، آبشار آب داغ، ‌تونل مه و بخش های VIP اشاره کرد.
در این مجموعه امکانات درمانی و تفریحی دیگری مثل حمام ترکی، تردمیل و فیش تراپی نیز وجود دارد. اگر دوست دارید یک روز کامل را برای سلامتی بدنتان بگذرانید، حتما به مرکز آبدرمانی هتل ارشاد سرعین بروید. در این مرکز کافی شاپ، بوفه و پارکینگ وجود دارد. اگر بعد از استفاده از خدمات متنوع آن گرسنه شدید و هوس یک غذای خوشمزه را کردید، می توانید به رستوران ساحل که در ۱۰۰ متری آن است بروید. برای استفاده از خدمات این مجموعه هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۰٫۵ شب می توانید به آدرس میدان ولیعصر، خیابان پهنلو مراجعه کنید.

آبگرم ۹ چشمه


یکی از مراکز آبدرمانی مدرن شهر سرعین «آبگرم ۹ چشمه» نام دارد. در این مرکز دو سالن مجزا برای آقایان و خانم ها وجود دارد. آب گرم این مجموعه از چشمه های آبگرم پهنلو می آید. خواص درمانی فوق العاده آب معدنی این مجموعه باعث شده تا افراد زیادی خواهان استفاده از خدمات آبدرمانی آن شوند. اگر دردهای روماتیسمی یا دیسک کمر شما را آزار می دهد حتما از خدمات آبدرمانی این مجموعه استفاده کنید. از امکانات موجود در آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• سونای خشک
• سونای بخار
• جکوزی
• استخر تفریحی
• استخر مخصوص کودکان
• پارکینگ
• بوفه
• حمام ترکی
• سالن ماساژ
• اتاق نمک
• حوضچه آب سرد
• تونل باران

از آبگرم ۹ چشمه تا مرکز شهر سرعین ۵۰۰ متر فاصله است. نزدیک ترین رستوران به مرکز آبدرمانی ۹ چشمه، کافه رستوران کینو است که در فاصله ۱۰۰ متری آن قرار دارد با یک دقیقه پیاده روی به آن می رسید. برای استفاده از خدمات این مجموعه باید به آدرس آن به نشانی میدان ولیعصر،‌ ابتدای مسیر سلامت مراجعه کنید.

آبگرم ساری سو


یکی از قدیمی ترین مراکز آبدرمانی شهر سرعین آبگرم ساری سو است. این مرکز آبدرمانی در نزدیکی میدان گاومیش گلی قرار گرفته است. استخر این مجموعه تقریبا بزرگ است و درمای آب آن به ۴۵ درجه سانتی گراد می رسد. از چشمه این مرکز آبدرمانی با سرعت ۶ لیتر بر ثانیه آب گرم به سطح زمین می آید. اگر دچار بیماری های مفاصل ‌مثل رماتیسم یا گرفتگی مفصل هستید و نیاز به آبدرمانی در استخر آبگرم با مواد معدنی مثل پتاسیم، سدیم، بی کربنات و آنیون سولفات دارید، این مرکز آبدرمانی مناسب شما است. از امکانات این مجموعه می توان به استخر آبگرم، چندین دوش که به آب چشمه متصل است و رختکن اشاره کرد.
در این مقاله لیست جامعی از مراکز آبدرمانی سرعین را معرفی کردیم. بهتر است قبل از خرید بلیط هواپیما و سفر به شهر سرعین اطلاعات کاملی از مراکز آبدرمانی آن به دست آورید.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است