search
menu

هتل آپارتمان قهوه سوئی سرعین

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل
امکانات و خدمات عمومی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان قهوه سوئی تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل


هتل آپارتمان قهوه سوئی تقریبا یک دهه پیش در ۳ فاز آبدرمانی، آب چشم (آب سرد)‌ و هتل آپارتمان فعالیت خود را شروع کرد. البته گردشگران زیادی در چندین دهه گذشته برای تسکین دردهای مفصلی خود به آبگرم قهوه سوئی سرعین می رفتند، آن زمان ها که هیچ استخر دیگری نبود، این استخر متعلق به تنها مهمانخانه و قهوه خانه شهر سرعین بود و طبقه نسبتا متمکنی می توانستند از آن استفاده کنند. بعد از گذشت بیش از ۷ دهه، حالا این مجتمع به عنوان هتل آپارتمانی ۳ ستاره به فعالیت خود ادامه می دهد و با مهمان نوازی مثال زدنی خود خاطرات خوبی را ضمیمه بلیط هواپیما مهمانانش می کند.

امکانات و خدمات عمومی هتل


یکی از مزیت های این مجتمع داشتن ۲ استخر جدا برای بانوان و آقایان در فاز اول خود است و برخلاف بیش تر مجتمع های آبدرمانی امکان استفاده همزمان برای مهمانان وجود دارد. از مزیت های دیگر Gahve Suyi Hydrotherapy Complex موقعیت مکانی خوب آن است که دسترسی راحتی به مراکز خرید و بقیه آبدرمانی های شهر دارد. این هتل در سال ۹۶ بازسازی شده و امکانات و خدماتش را به روز کرده است. از جمله امکانات آن می توان به پارکینگ روبازی اشاره کرد که ظرفیت ۳۰ خودرو دارد و اینترنت آن در اتاق ها و لابی هتل قابل دسترسی است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


واحدهای هتل آپارتمان قهوه سوئی در قالب سوئیت و آپارتمان ارائه می شوند و واحدهایی ۲ تا ۶ نفره هستند که همه آن ها دارای ظرفیت اضافه هستند ولی با رزرو هیچ یک از آن ها صبحانه ای برای مهمانان ارائه نمی شود و فقط با پرداخت هزینه می توان از صبحانه های هتل بهره مند شد. این واحدها به شکل ساده ای دکور شده اند ولی همه امکانات لازم در آن ها گنجانده شده است؛ از تلویزیون های صفحه تخت بگیرید تا میز، چای ساز، یخچال و حمام. نورگیری برخی از این واحدها به خصوص واحدهای کوچک چنگی به دل نمی زنند و بهتر است موقع رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید. دید همه اتاق ها به خیابان است و اگر در حمام لوازم بهداشتی موجود نبود می توانید به پذیرش اطلاع دهید، بی درنگ درخواستتان انجام می شود.

امکانات و خدمات دیگر هتل


به طبع مهمانانی که برای سفرهای کاری به سرعین آمده اند، معیارهای متفاوتی برای انتخاب یک هتل دارند و داشتن اتاق جلسات، سالن همایش و مرکز بیزینس یکی از آن هاست. هتل و مجتمع آبدرمانی قهوه سوئی این امکانات را در اختیار آن ها می گذارد. این هتل دارای صندوق امانات و اتاق چمدان است و خدمات خرید بلیط هواپیما تبریز تهران نیز ارائه می دهد. اگر داشتن رمپ و خدمات معلولین از ملاک های شما برای انتخاب هتل باشد، می توانید با خیال راحت هتل آپارتمان قهوه سویی را رزرو کنید. در این هتل هر زمانی به دستگاه خودپرداز دسترسی خواهید داشت. مرکز آبدرمانی هتل نیز دارای جکوزی، سونا، خدمات ماساژ و استخر آب گرم و سرد است و فاز دوم آن که آب چشم خوانده می شود، برای چشم ها خاصیت ضدعفونی کننده دارد.

رستوران هتل


هتل آپارتمان قهوه سوئی دارای رستوران بزرگی است که ظرفیت پذیرایی از ۴۰۰ نفر را دارد و انواع غذاهای ایرانی بخصوص غذاهای محلی اردبیل را طبخ و سرو می کند. صبحانه های این هتل هرچند رایگان نیستند ولی از کیفیت خوبی برخوردارند و با سرشیرهای خوشمزه و تازه ای از مهمانان پذیرایی می شود. البته تنها عیب سالن غذاخوری هتل، فضای کوچک آن است که ممکن است برای میل صبحانه چند دقیقه‌ای منتظر خالی شدن میزها بمانید. نوشیدنی های تازه و دل چسب هتل را می توانید در کافی شاپ آن میل کنید. ضمن اینکه هتل آپارتمان قهوه سوئی دارای چایخانه سنتی است و فضایی گرم و صمیمی دارد.

فاصله هتل آپارتمان قهوه سوئی تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مجتمع آبدرمانی سبلان: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری لاله: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا استخر آبگرم گاومیش گلی: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار حافظ: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا روستای بیله درق (ویلا دره): ۴.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است