search
menu

هتل کوروش سرعین

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کوروش سرعین
امکانات و خدمات عمومی هتل کوروش سرعین
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل کوروش سرعین تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل کوروش سرعین


هتل کوروش سرعین چند قدم دورتر از استخر آبگرم گاومیش گلی و در مرکز شهر چشمه های بهشتی قرار گرفته است. این هتل ۳ ستاره از آن دست اقامتگاه های نوساز و تمیز است که دسترسی راحت خوبی به مجتمع های آبدرمانی سرعین دارد و بزرگ ترین هتل ۳ ستاره شهر به حساب می آيد، به طوری که برای رفتن به آبدرمانی های سرعین کمتر از ۵ دقیقه پیاده روی لازم است. این هتل لوکس که دست کمی از هتل های ۴ ستاره ندارد، با ارائه امکانات رفاهی مناسب و خدماتی در سطح استاندارد توانسته قلب گردشگران سرعین را تسخیر کند. پرسنل و مدیریت هتل کوروش سرعین با مهمان نوازی عالی خود استقبال گرمی از مهمانان هتل دارند و آن ها را به مشتریان دائمی خود تبدیل می کنند. پس اگر با خرید بلیط هواپیما به اردبیل سفر کردید، علاوه بر بازدید از جاهای دیدنی اردبیل، برنامه‌ای برای دیدار از شهر سرعین هم داشته باشید.

امکانات و خدمات عمومی هتل کوروش سرعین


موقعیت مکانی خوب، برخورد عالی پرسنل، امکانات مناسب و رسیدگی منظم به امور نظافتی دست به دست هم داده اند و از هتل کوروش سرعین هتل تاپی ساخته اند. این هتل در سال ۹۵ افتتاح شده و معماری چشم نواز و لوکسی دارد. پارکینگ Hotel Kourosh به ۲ صورت مسقف و روباز ارائه می شود که ظرفیت جای پارک ۶۰ خودرو را دارد و در صورتی که مهمانان بدون خودروی شخصی به سرعین آمده باشند می توانند از طریق خدمات تاکسی سرویس به نقاط مختلف شهر دسترسی داشته باشند. در حال حاضر این هتل فاقد رستوران است و سالن صبحانه خوری آن در طبقه اول هتل واقع شده است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این هتل در بیش از ۸ طبقه بنا شده و واحدهای اقامتی آن در طیف های متنوعی ارائه می شوند. مهمانانی که تمایل به اقامت در واحدهای لوکس داشته باشند می توانند سوئیت های رویال هتل را رزرو کنند. سوئیت های رویال هتل ۳ خوابه و ۶ نفره یا ۲ خوابه و ۵ نفره بوده و آپارتمان های رویال آن یک خوابه ۲ نفره و ۳ نفره هستند. ضمنا برخی از واحدهای هتل دارای جکوزی و برخی از آن ها بالکن دارند. این هتل در مجموع ۴۰ واحد اقامتی مشتمل بر آپارتمان و سوئیت ارائه می دهد که برخی از آن ها از معماری خوبی برخوردارند و زیبا دکور شده اند. تلویزیون، مبلمان، فرش، کمد، رخت آویز، یخچال و چای ساز از جمله امکاناتی هستند که در این اتاق ها گنجانده شده است. ضمن اینکه واحدها دارای حمام و لوازم بهداشتی هستند و حوله و سشوار در صورت درخواست از پذیرش و در اسرع وقت در اختیار مهمانان قرار می گیرند.

امکانات و خدمات دیگر هتل


صبحانه های متنوع و باکیفیت هتل کوروش سرعین نقطه قوت دیگری برای آن به حساب می آیند. برای صرف وعده های دیگر نیز کافیست با چند دقیقه پیاده روی خود را به خیابان ولیعصر برسانید، آن جا طیف گسترده ای از رستوران ها و کافه ها را پیدا می کنید یا از خدمات روم سرویس هتل استفاده کنید ولی برای میل نوشیدنی های دل چسب نیازی نیست راه دوری بروید، در طبقه اول هتل کافی شاپی واقع شده که به صورت ۲۴ ساعته دایر است. از پرسنل هتل و پذیرش آن هر چه گفته شود کم است، این عزیزان تمام تلاش خود را می کنند تا رفاه و آسایش مهمانان خود را فراهم کنند. در اموری مثل لاندری، تاکسی سرویس، خدمات اینترنتی و اتو از آن ها کمک بخواهید تا ببینید چگونه با خوش رویی کامل پاسخگو هستند. در این هتل امکاناتی مثل دستگاه خودپرداز، نمازخانه و صندوق امانات نیز وجود دارند.

فاصله هتل کوروش سرعین تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا استخر آبگرم گاومیش گلی: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا مجتمع آبدرمانی سبلان: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا بازار حافظ: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا مجتمع آبدرمانی دره لر سویی: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار جمشید: ۰.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است