search
menu

هتل چالدران سرعین

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل چالدران سرعین
امکانات رفاهی هتل
رستوران هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل چالدران سرعین

درباره هتل چالدران سرعین


هتل چالدران سرعین (به انگلیسی: Chalderan Hotel Sarein) برای اقامت در سرعین اردبیل، شهری که آوازه چشمه های متعدد آب گرم معدنی و هوای دلپذیرش در تابستان ها، هر گردشگری را به خرید بلیط هواپیما اردبیل وسوسه می کند، بهترین گزینه برای اقامتی ارزان و آسوده محسوب می شود، چراکه نه تنها نرخ اقامتی منصفانه و بسیار مناسبی دارد، بلکه محدوده وسیعی از امکانات رفاهی، از استخر و جکوزی گرفته تا رستوران و چایخانه سنتی را در محوطه سرسبز و دلپسند خود جای داده است. وجود واحدهای اقامتی مناسب، کارکنان کارآزموده و امکانات قابل قبول موجب گردیده که هتل چالدران سرعین به انتخابی ایده آل برای گذراندن تابستانی بیادماندنی در اردبیل مبدل گردد.

امکانات رفاهی هتل


هتل چالدران سرعین در بخش امکانات عملکردی بسیار درخشان از خود به نمایش گذاشته و بازخوردهای مثبت فراوانی را از گردشگران دریافت کرده است. به منظور رفاه حال گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما سفرمارکت به این هتل سفر می کنند، استخر آب معدنی سرپوشیده و وسیعی در محوطه هتل تعبیه شده تا میهمانان هتل نه تنها از آرمیدن در آب هایی زلال لذت ببرند، بلکه از خواص درمانی آب های گرم و معدنی این منطقه نیز بهره مند گردند. وجود پارکینگی مناسب و مطمئن در محوطه هتل چالدران سرعین موجب گردیده که خیال گردشگرانی که با خودروی شخصی خود به سرعین سفر می کنند، از بابت پارک و امنیت وسایل نقلیه‌شان آسوده گردد. آسانسور، نمازخانه، آمفی تئاتر، پارک کودک، کافی نت، سونا، جکوزی، سالن اجتماعات و برگزاری همایش، فروشگاه و کافی شاپ از دیگر امکاناتی است که در اختیار میهمانان هتل قرار خواهد گرفت.

رستوران هتل


با وجود اینکه هتل چالدران سرعین در نزدیکی برخی از برترین رستوران های سرعین واقع شده است، خود از رستورانی باکیفیت و مناسب بهره مند گشته است. رستوران هتل از فضایی پاکیزه و محیطی دلنشین و دوست داشتنی و همچنین کارکنانی مجرب و مسلط به آداب پذیرایی تشکیل شده است. علاوه بر رستوران، چایخانه سنتی دلپذیری نیز در هتل چالدران سرعین گنجانده شده تا انواع و اقسام نوشیدنی های گوارا و دمنوش های آرامش بخش در اسرع وقت برای میهمانان مهیا گردد.

واحدهای اقامتی هتل


هتل چالدران سرعین برای میزبانی از گردشگرانی که به سرعین سفر می کنند، به ۱۵ باب واحد اقامتی مبله با اسباب و وسایلی نظیر تلویزیون، یخچال، میز و صندلی و مبلمان مجهز گردیده است. وجود تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مناسب و سیستم تهویه مطبوع باعث شده است که خیال گردشگران و خریداران بلیط هواپیما ارزان سفرمارکت از بابت رفاه و آسایش در طول اقامت در هتل چالدران سرعین آسوده گردد. لازم است ذکر گردد که محدوده قابل قبولی از طرح های اقامتی مختلف و متنوع نظیر اتاق های پنج تخته، چهار تخته، سه تخته و دو تخته با قیمتی بسیار مناسب به مسافران ارائه خواهد شد تا افراد از بابت یافتن اتاقی متناسب با بودجه و نیازهایشان با مشکل و محدودیتی مواجه نگردند. دکور جذاب، فضای دلباز، نمای تماشایی و تجهیزات رفاهی مناسب همگی دست به دست هم داده اند تا اقامت در واحدهای اقامتی هتل چالدران سرعین به لذتی فراموش نشدنی مبدل گردد.

موقعیت مکانی هتل


هتل چالدران سرعین در مکانی خوش منظره با آب و هوایی مساعد واقع شده و در نزدیکی برخی از مواهب طبیعی پرطرفدار سرعین قرار گرفته است. گردشگران با انتخاب این هتل نه تنها در همجواری شماری از برترین رستوران ها و غذاخوری های سرعین اردبیل خواهند بود، بلکه به برخی از اماکن تفریحی سرعین نظیر لونا پارک نیز دسترسی خواهند داشت.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل چالدران سرعین


فاصله هتل تا آبگرم گاومیش گلی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا تپه باستانی آناهیتا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا لونا پارک سرعین: ۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا دهکده باستانی ویند کلخوران: ۱۴.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا پیست اسکی آلوارس: ۲۳.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است