search
menu

هتل لیلیوم متل قو

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل لیلیوم متل قو
امکانات عمومی هتل
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لیلیوم متل قو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل لیلیوم متل قو


یکی از بهترین هتل هایی که در سفر به شهر زیبای ساحلی و پرگردشگر متل قو یا همان سلمان شهر می توان اقامت داشت، هتل لیلیوم متل قو است. این هتل چهار ستاره با فراهم کردن امکانات متنوع و مناسب سعی در تأمین اقامتی راحت و دلنشین برای مهمانان دارد. هتل لیلیوم متل قو (Lilium Hotel)، در سال ۱۳۹۳ افتتاح شده و با چشم اندازهای زیبا از دریای خزر و جنگل های بکر و سرسبز، در دامنه های شمالی البرز قرار گرفته است و دسترسی خوبی به جاهای دیدنی متل قو یا سلمان شهر دارد.. این مناظر زیبایی که مقابل هتل قرار دارند، برای مهمانان بسیار خوشایند و لذت بخس هستند. رفتار محترمانه و گرم پرسنل نیز باعث می شود مهمانان با اطمینان خاطر و دلگرمی در این هتل اقامت کنند.

امکانات عمومی هتل


اکثر مهمانانی که به متل قو سفر می کنند، به جای خرید بلیط هواپیما و یا دیگر وسیله های نقلیه باخودروی شخصی شان راهی سفر می شوند. زیرا که تنها با خودروی شخصی و جمع دوستانه می توان از زیبایی شمال و جاده هایش لذت برد و به هر مسیری که دوست داشت، حرکت کرد. بنابراین، مهمانان می توانند با اقامت در این هتل از پارکینگ رایگان با ظرفیت ۲۰ خودرو استفاده کنند و از بابت امنیت ماشینشان هم هیچ نگرانی نداشته باشند. در سراسر هتل دسترسی به اینترنت وای فای رایگان با حجم ترافیک محدود امکان پذیر است.
لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و با ظرفیت ۱۰ نفر امکانات متعددی چون مبلمان، میز، تلویزیون، تلفن، آسانسور، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، نمازخانه، کتابخانه، اتاق چمدان، تاکسی سروی، زنگ هشدار، ایستگاه روزنامه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی جهت راحتی و آسودگی مهمانان فراهم کرده است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل در لابی قرار دارد و شبانه روز در حال خدمت رسانی به مهمانان و پاسخگویی به سوال های آن ها است. مهمانان می توانند از پذیرش هتل انواع خدمات از قبیل تبدیل ارز، خدمات پزشکی، خدمات تور، فتوکپ، فکس، خدمات نگه داری از کودک، خدمات برای افراد کم توان یا ناتوان، خدمات تهیه بلیط، خدمات CIP (تشریفات ویژه) و ... دریافت کنند. پرسنل پذیرش با صبوری به سوالات و نیازهای مهمانان رسیدگی می کنند.
در طبقه همکف هتل یک سالن کنفرانس با ظرفیت ۳۰ نفر وجود دارد و دارای تجهیزاتی چون ویدئو پروژکتور، نورپردازی، خدمات صوتی و تصویری و سرو میان وعده است و از نشست ها و همایش های زیادی میزبانی می کند. سالن اجتماعات هتل نیز با همین تجهیزات و با ظرفیت ۱۲۰ نفر در محوطه هتل واقع شده است.

اتاق های هتل


مهمانان می توانند انواع اتاق ها با امکانات مختلف در این هتل رزرو کنند. در هفت طبقه این هتل ۲۲ باب اتاق وجود دارند و داخل آن ها در کل ۳۲ تخت تعبیه شده اند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق های دو تخته دبل استاندارد فولبرد، اتاق سه نفره ویژه فولبرد، سوئیت یکخوابه سه نفره جونیور فولبرد و اتاق دو خوابه چهار نفره خانواده فولبرد هستند. وضعیت دید اتاق ها را چشم اندازهای زیبای دریا، ساحل، جنگل، خیابان، کوچه، دشت، کوه و رود تشکیل می دهد و حس دلنشین و رویایی به اتاق ها می بخشند.
در تمام اتاق ها امکانات رفاهی مناسب از قبیل مبلمان، میز، تخت خواب، یخچال، پاور سوئیچ، دراور، آباژور، میز تحریر، چای ساز، آب رایگان، رخت آویز، کمد لباس، تلفن (داخلی، آزاد)، مینی بار (رایگان)، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت)، تلویزیون ال ای دی با کانال های استانی دیجیتال، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام (دوش)، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، مسواک، شانه، خمیردندان، حوله، سشوار) و دمپایی (روفرشی، دستشویی، حمام) فراهم گشته اند.
نظافت و تمیزی اتاق ها بسیار خوب و رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه به همه اتاق ها ارائه می گردد. برخی اتاق ها دارای بالکن هستند که در صورت تقاضا از طرف مهمانان اتاق های بالکن دار ارائه می شوند. تمام طبقات دارای پله های اضطراری هستند. زمان تحویل اتاق ها در این هتل ساعت ۱۴:۰ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲:۰ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۲ سالی که از سرویس اضافه استفاده نمی کنند، رایگان است و برای کودکان بین ۲ تا ۱۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه به صورت نیم بها محاسبه می گردد.

رستوران هتل


در این هتل دو رستوران بزرگ و شیک فعالیت می کنند. رستوران رز در طبقه همکف واقع شده و با ظرفیت ۶۰ نفر انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فود برای مهمانان آماده و سرو می کند. رستوران پرنیان نیز در طبقه پنجم واقع شده و در کنار چشم انداز فوق العاده ای از طبیعت سرسبز و دریای آبی رنگ، انواع غذاهای خوشمزه برای مهمانان تدارک می بیند.این رستوران بام در هر زما از روز منظره جذابی ارائه می دهد و لذت غذاخوری را چندین برابر می کند.یک کافی شاپ نیز در هتل وجود دارد که برای استراحت و صرف خوراکی ها و نوشیدنی های خوش طعم مناسب است.

فاصله هتل لیلیوم متل قو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا جنگل تیلا کنار: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله تا چشمه آب دانیال سلاطین: ۳٫۱ کیلومتر
فاصله تا غار دانیال: ۵٫۳ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری الماس قو خاورمیانه: ۵٫۶ کیلومتر
فاصله تا پلاژ ساحلی سی سرا: ۷٫۶ کیلومتر
فاصله تا مجموعه تفریحی آبادیس: ۹٫۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است