search
menu

هتل کاملیا سبزوار

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کاملیا سبزوار
اماکن نزدیک هتل کاملیا سبزوار

درباره هتل کاملیا سبزوار


هتل کاملیا سبزوار در سال ۱۳۸۱ در محیطی زیبا، دلنشین و آرام در شهر سبزوار بنا شده است. هتل سه ستاره کاملیا در استان خراسان رضوی و در حد فاصل شهر های نیشابور و شاهرود واقع شده است. همچنین با قرار گیری در بلوار سربداران دسترسی آسانی به سایر نقاط شهر نیز دارد. بد نیست بدانید که هتل کاملیا سبزوار متعلق به شرکت سهامی خاص سربداران سبزوار می‌باشد.
هتل کاملیا سبزوار در ۶ طبقه دارای ۶۰ باب فضای اقامتی مجهز به تجهیزات و امکانات رفاهی مناسب با دکوراسیون زیبا و رنگ های مختلف می باشد. اتاق های هتل کاملیا سبزوار به ترتیب یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت تقسیم بندی شده اند. امکانات موجود در اتاق های هتل کاملیا سبزوار که برای رفاه حال و آسایش مهمانان و مسافران عزیز تدارک دیده شده شامل: بسته آرایشی و بهداشتی، سشوار، یخچال، تلویزیون LCD، سرویس ایرانی، حمام، سیستم تهویه مطبوع، اتو در اتاق، اینترنت در اتاق،کانال های تلويزيون، ماهواره، ويدئو و سرویس فرنگی می شوند.
همچنین بهتر است بدانید که هتل کاملیا سبزوار با امکاناتی نظیر لابی وسیع و زیبا، فروشگاه، سالن پذیرایی با تجهیزات صوتی و تصویری مطلوب، کافی شاپ، خدمات آژانس مسافرتی، رستوران، اینترنت در لابی، صندوق امانات در پذیرش، تاکسی سرویس، لاندری (خشک شویی)، آسانسور و آلاچیق های زیبا آماده خدمات رسانی به مهمانان گرامی می باشد.
رستوران صدف در هتل کاملیا سبزوار با سرو غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی خوشمزه و لذیذ و با استفاده از مواد اولیه تازه، با ظرفیت ۳۵۰ نفر و کارکنان مجرب خدمت رسان میهمانان و زائرین عزیز و محترم در طول شبانه روز می باشد. قوانین ورود و خروج در هتل کاملیا سبزوار اینگونه تعریف شده که مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت ۱۴ اتاق خود را در هتل کاملیا سبزوار را تحویل گیرند و قبل از ساعت ۱۲ اقامتگاه خود را تحویل دهند.
بهتر است بدانید که هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن ۵ سال رایگان محاسبه خواهد شد . لازم به ذکر است که قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه هتل کاملیا سبزوار در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت. هتل کاملیا سبزوار با محيط زيبا، دلپذير و آرام برای استراحت و آسايش مهمانان، خدمت رسان مهمانان گرامي در طول شبانه روز می‌باشد.

اماکن نزدیک هتل کاملیا سبزوار


پایانه مسافربری : با ماشین (۰.۹۸ کیلومتر)
فاصله تا مسجد جامع سبزوار: با ماشین (۲ کیلومتر و ۲۴۰ متر)
فاصله تا یخدان های تاریخی: با ماشین (۲ کیلومتر و ۵۳۷ متر)
فاصله تا بقعه امام زاده یحیی(ع): با ماشین (۴ کیلومتر و ۲۳۷ متر)
فاصله تا آرامگاه حاج ملا هادی سبزواری: با ماشین (۴ کیلومتر و ۶۱۹ متر)
فاصله تا کاروانسرای فرامرزخان: با ماشین (۴ کیلومتر و ۹۵۴ متر)
فاصله تا مناره خسروگرد: با ماشین (۴ کیلومتر و ۹۶۳ متر)
فاصله تا مصلی تاریخی سبزوار: با ماشین (۷ کیلومتر و ۶۴۱ متر)
فاصله تا فرودگاه: با ماشین (۱۰ کیلومتر و ۹۵۸ متر)
پناهگاه حیات وحش شیر احمد: با ماشین (۳۵.۰۷ کیلومتر)


علاوه بر این می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.




امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است