search
menu

هتل اردیبهشت رشت

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل اردیبهشت رشت
امکانات کلی هتل
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اردیبهشت رشت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل اردیبهشت رشت


هتل اردیبهشت رشت، یکی از هتل های خوب دو ستاره شر زیبای رشت است که با برخورداری از امکانات رفاهی مناسب و مطلوب، سعی در فراهم کردن اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان دارد. هتل اردیبهشت رشت در سال ۱۳۴۷ افتتاح شده و سابقه طولانی مدت در زمینه هتل داری دارد. آخرین بار هتل اردیبهشت رشت در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته و تمام امکانات و خدماتش را به روزرسانی کرده است. نزدیک بودن هتل به مراکز خرید رشت و جاهای دیدنی رشت از امتیازات مثبت آن به حساب می آید. مهمانانی که بلیط هواپیما رشت را برای چند روزی تفریح و گشت و گذار می خرند، می توانند با اقامت در این هتل، در هزینه اقامتشان صرفه جویی کرده و در عین حال اقامت به یاد ماندنی تجربه نمایند. کارکنان هتل اردیبهشت رشت (Ordibehesht Hotel Rasht) بسیار مجرب، کاردان و زحمتکش هستند و سعی دارند رضایت مهمانان را به دست آورند.

امکانات کلی هتل


در هتل اردیبهشت رشت امکانات متعددی برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم شده اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما رشت، سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل با ظرفیت ۱۵ خودرو برای پارک ماشینشان استفاده کنند. در لابی هتل مهمانان می توانند به اینترنت وای فای رایگان طبق تعرفه هتل دسترسی داشته باشند.
لابی بزرگ هتل با ظرفیت ۴۰ نفر در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، صندوق امانات، نمازخانه، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، روزنامه، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی به مهمانان سرویس دهی و به سوالات و نیازهایشان پاسخ می دهد. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل فتوکپی، فکس، پرینت، گشت نیم روزی، خدمات باربری،خدمات تور، خدمات تهیه بلیط، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل هتل با صبوری و حوصله مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. فضای سبز طراحی شده در محوطه هتل بسیار زیبا و نشاط بخش بوده و بر ای استراحت، قدم زدن و تنفس مکان بسیار خوبی است.

اتاق های هتل


در بنای ۲ طبقه هتل اردیبهشت رشت، ۳۱ باب اتاق و ۶۵تخت وجود دارند. مهمانان می توانند از میان واحدها اتاقی را که به سلیقه، نیازها و اولویت هایشان نزدیک تر است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق های دو تخته توئین، دو تخته دبل، سه تخته و اتاق کانکت چهار نفره هستند. وضعیت دید اتاق ها را نمایی از خیابان تشکیل می دهد. نظافت و تمیزی اتاق ها بسیار رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد.
در همه طبقات پله های اضطراری وجود دارند. داخل اتاق ها امکانات رفاهی اساسی و مطلوب نظیر مبلمان، میز، یخچال، مینی بار (با هزینه)، دراور، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، تلویزیون با شبکه های استانی دیجیتال، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت، شوفاژ)، سیستم اطفاء حریق، سرویس بهداشتی خصوصی و فرنگی، حمام، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، حوله، سشوار) و دمپایی (روفرشی، دستشویی، حمام) در نظر گرفته شده اند. اقامت در این اتاق ها بسیار آسان و دلچسب است. زمان تحویل اتاق ها در هتل اردیبهشت رشت ساعت ۱۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۴ است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۶ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان است.

رستوران هتل


یک سالن غذاخوری در این هتل وجود دارد که در سه وعده اصلی صبحانه، ناهار و شام انواع غذاها و خوراکی های خوشمزه برای مهمانان تدارک می بیند. مهمانان می توانند در ساعات تعیین شده برای هر وعده در رستوران حاضر شده و از غذاهای خوشمزه و باکیفیت نوش جان کنند.

فاصله هتل اردیبهشت رشت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه شهرداری رشت:۶۳ متر
فاصله تا خانه موزه میرزا کوچک خان جنگلی‌‌ رشت: ۶۵۰ متر
فاصله تا موزه مردم‌‌شناسی رشت: ۸۵۰متر
فاصله تا قلعه رودخان: ۴۷٫۴ کیلومتر
فاصله تا آبشار ویسادار گیلان: ۸۶٫۲ کیلومتر
فاصله تا جنگل گیسوم گیلان: ۸۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است