search
menu

پارک جنگلی گیسوم

[ پنهان کردن ]
درباره جنگل گیسوم
چرا بازدید از جنگل گیسوم پیشنهاد می شود؟
با جنگل گیسوم بیشتر آشنا شوید
چه تفریحاتی در جنگل گیسوم در انتظار شماست؟
جنگل گیسوم از چه امکاناتی برخوردار است؟
هزینه و زمان پیشنهادی بازدید از جنگل گیسوم چقدر است؟
فصل مناسب برای بازدید از جنگل گیسوم چه زمانی است؟
چگونه به جنگل گیسوم برویم؟
در نزدیکی جنگل گیسوم از چه جاهای دیدنی دیگری می توان بازدید کرد؟
چه هتل هایی در نزدیکی جنگل گیسوم برای اقامت وجود دارد؟
چه رستوران ها و غذاخوری هایی نزدیک به جنگل گیسوم هستند؟

درباره جنگل گیسوم


اگر گذرتان به گیلان افتاد و دوست داشتید مدتی را با طبیعت دل انگیز شهرهای خوش منظره و دیدنی مانند رشت، تالش و بندرانزلی خلوت کنید، جنگل سرسبز و زیبای گیسوم یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما است. این جنگل ۸۰ هکتاری که در ۱۷ کیلومتری جنوب تالش واقع شده، از مناظری چنان رویایی و زیبا تشکیل شده است که هر گردشگری را مات و مبهوت زیبایی های خود می سازد: جاده ای را تصور کنید که اطراف آن با درختان سر به فلک کشیده و سقفی سبزرنگ را با شاخ و برگ خود بنا کرده اند، پوشیده شده است و در انتها، با دریای نیلگون و زیبایی تلاقی می کند که با صدای مرغان دریایی و امواج خروشان‌ اش، شما را به سوی خود فرا می خواند. این منظره درست همان چیزی است که در جنگل زیبای گیسوم انتظار شما را می کشد.

چرا بازدید از جنگل گیسوم پیشنهاد می شود؟


لذت توصیف ناپذیر گذر از تونل سرسبز و رویایی که با درختانی مرتفع پوشیده شده است را تجربه خواهید کرد.
انتهای آن به ساحل ختم می شود، جایی که می توانید دو جلوه متفاوت طبیعت را در یک مکان تماشا کنید.
تفریحات مختلفی نظیر دوچرخه سواری، قایق سواری و غیره را در طبیعت زیبای این جنگل تجربه خواهید کرد.
پارک جنگلی گیسوم
از امکانات رفاهی و تفریحی مختلف این جنگل بهره مند خواهید گشت.

با جنگل گیسوم بیشتر آشنا شوید


همان طور که پیش تر نیز ذکر گردید، جنگل گیسوم با وسعتی برابر با ۸۰ هکتار، یکی از سرسبزترین جاذبه های طبیعی استان زیبای گیلان محسوب می شود. اما چیزی که این جنگل دیدنی را با سایر اماکن دیدنی و طبیعی این شهر متفاوت کرده است، فاصله کوتاه آن با ساحل دریاست. قرار گرفتن جنگلی سرسبز در نزدیکی دریا این امکان را برای گردشگران فراهم آورده است که با یک تیر دو نشان زده و هم از مناظر جذاب و تماشایی این جنگل سرسبز بهره مند گردند و هم از ساحل دریای زیبای مازندران لذت ببرند.

چه تفریحاتی در جنگل گیسوم در انتظار شماست؟


اگر عاشق طبیعت باشید، حضور در چنین جنگلی و تماشای مناظر رویایی و شگفت انگیز آن، خود بهترین تفریح شما خواهد بود. در صورتی که با خودروی شخصی از این مکان بازدید کنید، رانندگی در جاده سرسبز و تونل مانندی که با درختانی آسمان خراش پوشیده شده است، لذتی است ناب و توصیف ناشدنی. کمپ زدن در این جنگل و تجربه تفریحاتی نظیر دوچرخه سواری و عکاسی، لذت حضور در این مکان را حتی دوچندان خواهد کرد. البته فراموش نکنید که اندکی آن طرف تر، ساحل درخشان و زیبایی نیز قرار دارد که مملو از تفریحات آبی است: از جت اسکی گرفته تا چتربازی و قایق سواری، تفریحات آبی متفاوتی در ساحل دلنواز و زیبای گیسوم انتظار حضور شما را می‌کشند. همچنین اسب سواری و تماشای رقص اسبان محلی در کنار ساحل از دیگر سرگرمی های لذت بخشی است که جنگل گیسوم با ساحل زیبای خود پیشکش شما عزیزان خواهد کرد.

جنگل گیسوم از چه امکاناتی برخوردار است؟


جنگل گیسوم از معدود جاذبه های طبیعی گیلان است که هم از چنگال ویرانگر برخی سودجویان در امان مانده و هم به خوبی برای حضور گردشگران بهینه شده است. برای رفاه بازدیدکنندگان از این جنگل دیدنی، برخی از امکانات رفاهی نظیر آلاچیق، سرویس بهداشتی، بوفه، رستوران، پاسگاه پلیس و برخی امکانات اقامتی، بدون آسیب به طبیعت زیبای این جنگل، بدان افزوده شده است تا بازدیدکنندگان در کمال آرامش و امنیت، از مناظر زیبای طبیعی آن لذت ببرند. همچنین در ساحل زیبای گیسوم مکانی نیز به فروش صنایع دستی مردم عزیز این خطه از کشورمان اختصاص داده شده است تا این مردم قادر باشند هنر دست خود را در فضایی بسیار دلنشین و زیبا، به بازدیدکنندگان عرضه کنند.
پارک جنگلی گیسوم

هزینه و زمان پیشنهادی بازدید از جنگل گیسوم چقدر است؟


اگر واقعا قصد دارید از طبیعت سرسبز و تماشایی این جنگل و ساحل آن بهره ببرید، نیمروزی را باید به گشت و گذار و وقت گذرانی در جاده رویایی و ساحل زیبای این مکان اختصاص دهید. البته برای بازدید از این مکان، مبلغی نیز در نظر گرفته شده است که در مقایسه با تفریحات لذت بخشی که این مکان به شما ارائه خواهد داد، بسیار ناچیز است.

فصل مناسب برای بازدید از جنگل گیسوم چه زمانی است؟


جنگل گیسوم از جاذبه های طبیعی چهار فصل استان گیلان است و در هر فصلی جلوه متفاوتی از زیبایی طبیعت را به بازدیدکنندگان عرضه خواهد کرد. اما اگر قصد دارید در بهترین شرایط آب و هوایی گیلان از این جنگل بازدید کنید، اواسط بهار و اوایل پاییز را برای بازدید از جنگل گیسوم برگزینید.

چگونه به جنگل گیسوم برویم؟


برای رسیدن به شهر رشت می‌توانید بلیط هواپیما رشت را دریافت کنید. از آنجایی که جنگل گیسوم در ۹۰ کیلومتری جاده رشت – آستارا واقع شده است، برای بازدید از این مکان ابتدا باید از رشت به سمت آستارا حرکت کنید. پس از رسیدن به پره سر و طی مسافتی حدود ۵ کیلومتر، به سمت راست بپیچید تا جنگل گیسوم بر شما نمایان شود.
پارک جنگلی گیسوم

در نزدیکی جنگل گیسوم از چه جاهای دیدنی دیگری می توان بازدید کرد؟


ساحل گیسوم: ۴ کیلومتر
پارک جنگلی سیاه داران: ۲۲٫۶ کیلومتر
آبشار ویسادار: ۲۸٫۴ کیلومتر
قلعه رودخان: ۹۲٫۸ کیلومتر

چه هتل هایی در نزدیکی جنگل گیسوم برای اقامت وجود دارد؟


ویلا استیجاری: ۶٫۲ کیلومتر
ویلا اجاره ای راحتی: ۶٫۶ کیلومتر
مجتمع رفاهی آذردژی: ۶٫۷ کیلومتر
مجتمع رفاهی طلوم گیسوم: ۶٫۸ کیلومتر
ویلا استیجاری ساحلی: ۷ کیلومتر
همچنین اگر در شهر رشت اقامت دارید و پس از بازدید از جنگل گیسوم دوباره به رشت بازمی‌گردید، می‌توانید لیست هتل های رشت را در اینجا ببینید.

چه رستوران ها و غذاخوری هایی نزدیک به جنگل گیسوم هستند؟


رستوران سنتی گیسوم: ۴۵۰ متر
باغ رستوران اسلام دوست: ۶۵۰ متر
رستوران حاجی بابا: ۳٫۹ کیلومتر
باغ رستوران جزیره دل آچیک: ۴٫۴ کیلومتر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است