search
menu

اقامتگاه بوم گردی فاندرکتام رشت

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
معرفی اقامتگاه بوم گردی فاندر کتام رشت
اتاق های اقامتگاه بوم گردی فاندر کتام رشت
محوطه اقامتگاه بوم گردی فاندر کتام رشت
امکانات کلی اقامتگاه بوم گردی فاندر کتام رشت
فاصله اقامتگاه بوم گردی فاندر کتام تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم
درباره اقامتگاه بوم گردی فاندر کتام رشت
اقامتگاه بوم گردی فاندر کتام در استان گیلان، جاده رشت به لاهیجان، جاده جعفرآباد، روستای اشمنان طالم واقه شده است و پذیرای مهمانانی است که هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما این خانه سنتی را برای اقامت انتخاب کرده اند. اقامتگاه بوم گردی فاندر کتام رشت خانه ای سنتی است و قدمتی بیش از ۱۰۰ سال دارد.

معرفی اقامتگاه بوم گردی فاندر کتام رشت


eghamatgahe boomgardi fander kotam در سال ۱۳۹۷ با هدف ارائه خدمات بهتر و افزایش رفاه حال گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما رشت به این منطقه سفر می کنند، به عنوان اقامتگاه بوم گردی به بهره برداری رسید و افتتاح گردید. در مورد نام اقامتگاه بهتر است بدانید که فاندر در زبان محلی گیلکی نگاه کردن و کتام در زبان محلی به معنی خانه روستایی است.

اتاق های اقامتگاه بوم گردی فاندر کتام رشت


اقامتگاه بوم گردی فاندرکتام از دو طبقه تشکیل شده است. طبقه اول شامل یک اتاق ۳۰ متری با گنجایش ۶ نفر و در طبقه دوم فقط یک اتاق حدود۴۰ متری با گنجایش ۸ نفر قرار دارند، نکته جالب درباره طبقه دوم این است که دور تا دور اتاق تراس ( تراس ۳۶۰ درجه ) ساخته شده است. گردشگران محترم می توانند با نشستن در تراس تمام مناظر زیبای و چشم نواز اطراف را تماشا کنند و از اقامت خود در این روستا نهایت لذت را ببرند. جالب است بدانید که به دلیل حفظ معماری سنتی و انتقال حس نوستالژیک، اتاق های اقامتگاه فاندر کتام فاقد تخت، یخچال، تلویزیون، حمام و سرویس بهداشتی هستند، برای آسایش و رفاه هرچه بیشتر گردشگران، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به صورت عمومی در محوطه اقامتگاه فراهم شده است. بد نیست بدانید که فقط اتاق طبقه اول دارای سرویس بهداشتی و حمام خصوصی است. همچنین اقامتگاه بوم گردی فاندر کتام با داشتن این دو اتاق در مجموع ظرفیت پذیرایی از ۱۵ مسافر را دارد. بهتر است بدانید که یخچال به صورت عمومی در قسمت مدیریت اقامتگاه قرار دارد که امکان استفاده از آن برای همه مهمانان فراهم شده است.

محوطه اقامتگاه بوم گردی فاندر کتام رشت


اقامتگاه بوم گردی فاندر کتام که یک خانه چوبی است که به نام تلار هم معروف است و بیش از ۱۰۰ سال قدمت دارد؛ در داخل خانه وسایل عتیقه و قدیمی بسیاری نگه داری می شود. جالب است بدانید که در محوطه بیرونی اقامتگاه بوم گردی فاندر کتام حوض آب وجود دارد که تعداد زیادی اردک در آنجا زندگی می کنند.

امکانات کلی اقامتگاه بوم گردی فاندر کتام رشت


از جمله امکاناتی که در اقامتگاه بوم گردی فاندر کتام برای مهمانان تدارک دیده شده می توان به: پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای تور، وسایل گرمایشی مانند پتو، تشک، اینترنت و وای فای رایگان، سیستم سرمایشی وگرمایشی ( اسپیلت، بخاری گازی، چراغ نفتی ) ، تلویزیون، پارکینگ غیر مسقف را نام برد. این نکته بسیار جالب است که در داخل حیاط اقامتگاه کباب پز و وسایل آشپزی برای استفاده مسافران آماده سازی شده است. اگر افراد سالمند و کودک خردسال همسفر شما باشند بهتر است توجه نمایند که در بخش ورودی به اتاق طبقه پایین و طبقه بالا خانه روستایی فاندر کتام تعدادی پله وجود دارد.اقامت در این خانه چوبی با وجود درختان سرسبز و زیبای اطراف اقامتگاه، هوای مطبوع و دلچسب هر انسان صاحب ذوقی را بر سر ذوق خواهد آورد و می تواند یک تجربه دلپذیر و فراموش نشدنی از زندگی روستایی را برای هر کسی به ارمغان بیاورد.

فاصله اقامتگاه بوم گردی فاندر کتام تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم

:
فاصله تا مسجد جامع خمام (بقعه امامزاده سید حسن (ع) ) ۱۰٫۲ کیلومتر ( ۱۳ دقیقه )
فاصله تا موزه باغ عمارت چوکام ۱۳٫۴ کیلومتر ( ۱۴ دقیقه )
فاصله تا روستای زیبای چاپارخانه ۱۴٫۴ کیلومتر ( ۱۷ دقیقه )
فاصله تا ساحل کاسپین ( دریا ) ۲۱٫۱ کیلومتر ( ۲۲ دقیقه )
فاصله تا تالاب بین المللی انزلی ۶۶٫۲ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۷ دقیقه )
فاصله تا قلعه رودخان ۶۸٫۶ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه )
امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است