search
menu

هتل هیلان رفسنجان

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل هیلان رفسنجان
اماکن نزدیک به هتل هیلان رفسنجان

درباره هتل هیلان رفسنجان


هتل هیلان رفسنجان یکی از زیباترین و مجلل‌ترین هتل‌های ۴ ستاره استان کرمان است که در شهر زیبای رفسنجان واقع شده است. شما از همان ابتدا ورودتان به هتل با تماشای نمای جذاب و منحصربه‌فرد آن غرق در تماشای هتل هیلان رفسنجان شده تا هنگام ورود به این مجموعه اقامتی لوکس که توجه شما را تمام و کمال به خودش جذب خواهد کرد.
هیلان یکی از هتل‌های نوساز رفسنجان است که با اختصاص دادن امکانات ویژه در اختیار مسافران و گردشگرانی که به این مجموعه بی‌نظیر مراجعه می‌کنند، سعی کرده است در بازار رقابت هتلداری حرف اول را بزند و در صدر جدول رقابت قرار بگیرد. چرا که اگر خودتان وارد این هتل شده و فقط از آن دیدن کنید متوجه منظورمان خواهید شد.
ابتدا به بررسی اتاق‌های این هتل جذاب می‌پردازیم که بسیار لوکس، مجهز و تروتمیز هستند. چرا که این هتل با ارائه خدمات خانه‌داری به تمام مشتریانش به طور مرتب نظافت شده و پاکیزگی آن حرفی برای گفتن برایمان باقی نمی‌گذارد. طراحی داخلی اتاق‌ها به‌قدری زیبا و چشم‌نواز هستند که شما به محض ورود به اتاقتان احساس آرامش و راحتی خواهید کرد.
یعنی همه چیز از رنگ و نوع مبلمان راحتی گرفته تا لوازمی که داخل آن چیده شده‌اند به شما احساس بسیار خوبی القا خواهند کرد. سرویس حمام و دستشویی اتاق‌ها بسیار لوکس و مجلل بوده و حتی در برخی اتاق‌ها یک جکوزی کوچک نیز وجود دارد که می‌توانید هر زمان که دوست داشتید از آن استفاده کرده و در آب گرم خستگی در کنید.
رستوران هتل ۴ ستاره هیلان رفسنجان هم از لحاظ ظاهری بسیار جذاب و زیبا بوده و هم غذاهای بسیار خوشمزه و لذیذی دارد. منو غذاها در این رستوران بسیار متنوع بوده و شما می‌توانید هر غذایی که دوست داشتید را نوش جان کنید. برخی از غذاها به شکل سلف‌سرویس سرو می‌شوند که در این صورت دیگر محدودیتی در مقدار غذایی که می‌خواهید نوش جان کنید وجود نخواهد داشت.
به شما توصیه می‌کنیم حتما غذای زرشک‌پلو با مرغ را امتحان کنید تا خودتان متوجه دست‌پخت بی‌نظیر سرآشپزهای حرفه‌ای رستوران این هتل ۴ ستاره شوید. علاوه بر غذاهای ایرانی در این رستوران انواع غذاهای دریایی نیز سرو می‌شوند که اگر علاقه زیادی به غذاهای دریایی داشتید می‌توانید آن‌ها را نیز امتحان کنید.
چرا که تمام محصولات و مواد غذایی که در این رستوران استفاده می‌شوند همگی تازه بوده و این اطمینان را به شما می‌دهند که قرار است یکی از بهترین و سالم‌ترین وعده‌های غذایی طول سفرتان را نوش جان کنید. یکی از مزیت‌هایی که این هتل دارد دسترسی آسان آن به اکثر مراکز گردشگری و خرید است.
چرا که این هتل با قرار گرفتن در مرکز شهر رفسنجان دسترسی به این اماکن را به شما آسان‌تر کرده و می‌توانید هر کجا که دوست داشتید بروید و در کمترین زمان ممکن نیز به محل اقامتتان بازگردید. برای مثال شما فاصله کمی با مرکز خرید شمس، بازار رفسنجان و همچنین مجتمع تفریحی تجاری ستاره رفسنجان خواهید داشت و با کمی پیاده‌روی می‌توانید به مراکز ذکر شده دسترسی آسانی داشته باشید.
از دیگر مزایای این هتل وجود یک سالن کنفرانس بسیار شیک و چشم‌نواز بوده که برای جلسات کاری بسیار مناسب است. بسیاری از شرکت‌های بزرگ که ماموریت کاری در شهر رفسنجان دارند همایش‌ها و کنفرانس‌هایشان را در سالن همایش این هتل گرفته و از امکانات ویژه آن بهره‌مند می‌شوند. اما یکی دیگر از نکات جالبی که در مورد هتل هیلان رفسنجان وجود دارد، اتاق ویژه عروس و داماد است. اتاقی که برای زوج‌های جوانی که تازه زندگی مشترکشان را شروع کرده و برای ماه‌عسل به کرمان رفته‌اند بسیار مناسب است و طراحی داخلی و امکانات آن حرف ندارد.

اماکن نزدیک به هتل هیلان رفسنجان


فاصله هتل هیلان رفسنجان تا مجتمع تفریحی و تجاری ستاره: ۹۵۰ متر
فاصله هتل هیلان رفسنجان تا مرکز خرید شمس: ۱ کیلومتر
فاصله هتل هیلان رفسنجان تا بازار رفسنجان: ۲ کیلومتر
فاصله هتل هیلان رفسنجان تا موزه ریاست جمهوری: ۲ کیلومتر

می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است