search
menu

هتل آپارتمان تشریفات قم

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان تشریفات قم
اماکن نزدیک هتل آپارتمان تشریفات قم

درباره هتل آپارتمان تشریفات قم


هتل آپارتمان تشریفات قم از هتل‌های ۳ ستاره شهر زیارتی قم است که در سال ۱۳۹۱ در خیابان اراک قم افتتاح شد و چند سال پس از افتتاح و پس از انکه میزبان زائران و گردشگران قم بود، در سال ۱۳۹۷ هتل آپارتمان تشریفات قم برای افزایش سطح امکانات، بالا بردن کیفیت خدمات و مطابق بودن با اصول مهمانداری دنیا تحت بازسازی و مرمت قرار گرفت.
هتل آپارتمان تشریفات از نظر هزینه اتاق‌ها و امکاناتی که ارائه می‌دهد، هتلی متوسط میان رده است اما موقعیت مکانی آن نقطه قوت هتل شده و نحوه برخورد کارکنان با مهمانان توانسته رضایت مهمانان این هتل آپارتمان را جلب کند. از نظر مکانی هتل آپارتمان تشریفات در موقعیتی قرار دارد که به حرم وسایر جاذبه های قم دسترسی آسان و راحتی دارد. اگر مهمانان با اتومبیل شخصی خود سفر کرده باشند فاصله این هتل تا جاذبه‌های قم کمتر از ۲۰ دقیقه است اما اگر فاقد ماشین شخصی باشند هتل آپارتمان تشریفات تا وسیله های نقلیه عمومی فاصله نسبتا کمی دارد.
البته هتل آپارتمان تشریفات قم دارای تاکسی سرویس بوده و مهمانان می‌توانند بدون اتلاف وقت فقط از این بخش خودرو تهیه کرده و به گشت و گذار و زیارت در شهر قم بپردازند. در داخل اتاق‌های هتل آپارتمان تشریفات امکانات مختلفی مانند یخچال، مبلمان، کمد لباس، سرویس بهداشتی، آب رایگان و تلفن قرار گرفته است. همچنین در این اتاق‌ها خدمات روم سرویس نیز ارائه می‌شود.
مهمانان هتل آپارتمان تشریفات در داخل اتاق‌های خود امکان دسترسی و اتصال به اینترنت هتل را خواهند داشت. بد نیست بدانید که اینترنت هتل آپارتمان تشریفات رایگان بوده و حجم مصرفی مشخصی برای آن در نظر گرفته نشده است و میهمانان اینترنت نامحدودی را در دسترس خواهند داشت. تمامی اتاق‌های هتل آپارتمان تشریفات مجهز به سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش و سرمایش هستند.
سرویس بهداشتی اتاق‌های این هتل آپارتمان در دو نوع فرنگی و ایرانی است و حمام داخل اتاق‌ها مجهز به لوازم بهداشتی مورد نیاز مهمانان مانند صابون، شامپو، حوله و رخت آویز است. تشریفات در داخل اتاق های خود تلویزیون نیز قرار داده تا مهمانان در صورت تمایل اوقات فراغت خود را به تماشای برنامه‌های تلویزیونی بپردازند. اتاق‌های هتل آپارتمان تشریفات فاقد امکانات و خدماتی مانند صندوق امانات، چای ساز و صبحانه است.
مهمانانی که با اتومبیل شخصی خود سفر کرده میهمان هتل آپارتمان تشریفات شده‌اند بهتر است بدانند که تشریفات فاقد پارکینگ بوده و این مهمانان ناچار اتومبیل خود را در خیابان‌ها و کوچه‌های اطراف هتل پارک خواهند کرد. هتل آپارتمان تشریفات هتل ۶ طبقه است ولی مهمانان برای رفت و آمد بین طبقات نیازی به استفاده از پله‌ها نخواهند داشت چون تشریفات دارای آسانسور است.
گرچه فقط یک دستگاه آسانسور دارد. دیگر خدماتی که هتل آپارتمان تشریفات ارائه می دهد عبارتند از خدمات خانه داری، خدمات روم سرویس، خدمات تهیه بلیط، خدمات لباسشویی، تاکسی سرویس و صندوق امانات. بخش پذیرش هتل آپارتمان تشریفات قم به صورت بیست و چهار ساعته فعال بوده و آماده ارائه خدمات و پاسخ گویی به مهمانان است. هتل آپارتمان تشریفات به همراه هتل جمیل قم، جزو بهترین اقامتگاه‌های این شهر سیاحتی محسوب می‌شوند.

اماکن نزدیک هتل آپارتمان تشریفات قم


فاصله هتل آپارتمان تشریفات قم تا بازار قم: ۱.۶ کیلو متر
فاصله هتل آپارتمان تشریفات قم تا مدرسه فیضیه: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان تشریفات قم تا حرم حضرت معصومه(س): ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان تشریفات قم تا ترمینال مسافربری: ۶.۶ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان تشریفات قم تا مسجد جمکران: ۱۰.۲ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان تشریفات قم تا فرودگاه: ۲۲ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان تشریفات قم تا ایستگاه راه آهن: ۲۸ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان تشریفات قم تا گنبد نمکی قم: ۲۹ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان تشریفات قم تا دریاچه نمک حوض سلطان: ۴۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است