search
menu

هتل جمیل قم

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جمیل قم
اماکن نزدیک هتل جمیل قم

درباره هتل جمیل قم


هتل جمیل قم که با نام هتل بین المللی جمیل نیز شناخته می شود از هتل‌های ۳ ستاره نوساز شهر زیارتی قم است که در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد. برترین مزیت این هتل نسبت به سایر هتل‌های شهر قم، نزدیکی به حرم و خارج بودن از محدوده طرح ترافیک‌‌ است. که این مساله برای میهمانانی که دارای اتومبیل شخصی هستند و یا کاروان‌های زیارتی که به قم‌سفر می‌کنند از اهمیت بالایی برخوردار است.
این هتل ۷ طبقه با ایجاد امکانات لوکس و ارائه خدمات فراوان در تلاش است تا زائران و مهمانان شهر قم اقامتی دلپذیر را در این شهر تجربه کنند. از نقاط ضعف هتل جمیل قم می توان به نبود استخر و وضعیت پارکینگ آن اشاره کرد. این هتل هفت طبقه گرچه برای مهمانان خود پارکینگ اختصاصی و رایگان در نظر گرفته اما این پارکینگ ظرفیت بسیار محدود ۴ خودرو را دارد و از این بابت ممکن است مهمانان را دچار زحمت فراوانی می‌کند.
هتل جمیل ۲ رستوران دارد که یکی از آنها به سرو انواع غذاهای بین المللی می‌پردازد و دیگری در پخت انواع غذاهای ایرانی تخصص دارد. وجود دو رستوران در هتل این امکان را به مهمانان داده تا باهر ذائقه و فرهنگی بتوانند غذای مورد علاقه و مطابق ذائقه خود را سفارش داده و نوش جان کنند. بخش زیبای هتل جمیل قم به آن است که در پشت بام هتل قرار گرفته و میهمانان علاوه بر اینکه از آب و هوای خوب در این کافی شاپ استفاده خواهند کرد چشم انداز بسیار زیبایی از حرم نیز خواهند داشت.
در اتاق‌های هتل جمیل قم نیز خدمات و امکانات فراوانی ارائه می‌شود. تمامی اتاق‌های این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و دارای سیستم گرمایش و سرمایش هستند. در این اتاق‌ها علاوه بر اینکه خدمات سبحان ارائه می‌شود امکاناتی مانند یخچال، مبلمان، کمد لباس، تلفن، مینی بار و صندوق امانات وجود دارد. تلویزیون نیز در اتاق‌های هتل جمیل قم قرار گرفته اوقات فراغت خود را به تماشای برنامه مورد علاقه خود بپردازند همچنین مهمان‌ها در داخل اتاق های هتل جمیل قم امکان اتصال و دسترسی به اینترنت رایگان و نامحدود هتل را خواهند داشت.
سرویس بهداشتی داخل اتاق‌های هتل جمیل از نوع فرهنگی بوده و حمام داخل اتاق ها مجهز به لوازم بهداشتی مانند شامپو، صابون، مسواک و خمیر دندان است. از دیگر خدماتی که هتل جمیل قم به مهمانان خود ارائه می‌دهد سرویس ویژه رفت و برگشت به حرم حضرت معصومه است که آسایش فراوانی را برای مهمانان و زائران به همراه داشته است.
همچنین مهمانان در هتل جمیل به خدمات تور و خدمات تهیه بلیط دسترسی خواهند داشت و دیگر نیازی به خارج شدن از هتل برای دسترسی به این خدمات گردشگری را نخواهند داشت. مهمانان خارجی و یا داخلی که به دنبال تبدیل ارز باشند، کافیست به صرافی هتل مراجعه کرده و ارز مورد نظر خود را دریافت کنند. سایر خدمات و امکانات هتل جمیل عبارتند از آسانسور، خدمات باربری، خدمات خانه داری، خدمات لاندری، خدمات برای معلولین و چای خانه سنتی.
پذیرش هتل جمیل قم به صورت ۲۴ ساعت فعال بوده و آماده خدمات رسانی و راهنمایی مهمانان است. این هتل در کنار هتل آراز قم، جزوه گزینه‌های ایده آل برای اقامت در شهر قم به شمار می‌رود.

اماکن نزدیک هتل جمیل قم


فاصله هتل جمیل قم تا مسجدجامع امام حسن عسگری (ع): ۰.۷ کیلومتر
فاصله هتل جمیل قم تا مدرسه فیضیه: ۱ کیلومتر
فاصله هتل جمیل قم تا مسجد جامع: ۱ کیلومتر
فاصله هتل جمیل قم تا خیابان ۱۹ دی: ۱ کیلومتر
فاصله هتل جمیل قم تا حرم حضرت معصومه: ۱ کیلومتر
فاصله هتل جمیل قم تا بازار قم: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل جمیل قم تا باغ گنبد سبز: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل جمیل قم تا خیابان زنگارکی: ۴.۵ کیلومتر
فاصله هتل جمیل قم تا مجتمع تجاری عصر جدید: ۵.۷ کیلومتر
فاصله هتل جمیل قم تا مسجد جمکران: ۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است