search
menu

هتل بین المللی قم

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل بین المللی قم
اماکن دیدنی نزدیک به هتل بین المللی قم

درباره هتل بین المللی قم


هتل بین‌ المللی قم در کنار حرم حضرت معصومه (س) دارای ۸۵ اتاق با ظرفیت در مجموع ۲۰۰ نفر است. هتل بین‌ المللی قم دارای رستوران بین‌المللی است که غذاهای ایرانی و بین‌المللی را بنا به سفارش مهمانان سرو می‌کند. همچنین کافی شاپ هتل بین‌ المللی قم، بخش دیگری از خدمات پذیرایی از مهمانان را بر عهده دارد. جالب است بدانید فست فود ایتالیایی هتل قم، ذائقه‌های متفاوت مهمانانش را نیز ارضا می‌کند.
از مزایای هتل بین‌ المللی قم می‌توان به نزدیکی آن به حرم کریمه اهل بیت در فاصله ‌ای کمتر از۱۰۰ متر، مرکز شهر قم و رودخانه قم اشاره کرد. هتل بین‌ المللی قم در ۶ طبقه و در مساحتی در حدود ۱۲۰۰ متر مربع ساخته شده است.
هتل بین‌ المللی قم دارای دو سالن کنفرانس و همایش به نام عطار و مولوی دارد که هر کدام به ظرفیت ۶۰ نفر، می‌توانند خدمات برگزاری همایش‌ها، جلسات و میزگردهای تخصصی را به مهمانان عرضه کنند.
سونا و جکوزی به عنوان مکملی برای حمام‌های اتاق‌های هتل قم، موجب آرامش و آسودگی بیشتر مهمانان می‌شوند. پارکینگ اختصاصی هتل، خودروهای مهمانان را میزبانی می‌کند. ظرفیت این هتل ۳۰ خودرو است و هزینه‌ای برای آن دریافت نمی‌شود. بخش ویژه عرضه خدمات گردشگری و فروشگاه صنایع دستی و گالری فرش بخش دیگری از خدمات ویژه را به مهمانان عرضه می‌کنند. لابی VIP برای پذیرایی از میهمانان مخصوص و سالن کنفرانس نیز از دیگر امکانات هتل بین‌ المللی قم است.
از دیگر امکانات اتاق‌های هتل بین‌ المللی قم به مهمانان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: صبحانه، خدمات اتاق، کمد لباس، شبکه پخش فیلم در اتاق‌ها، یخچال، آباژور، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام و لوازم بهداشتی، دمپایی، رخت‌آویز، مبلمان، سیستم اعلام حریق، مینی‌بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت در اتاق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق.
همچنین هتل بین‌ المللی قم امکانات دیگری مانند آسانسور، صندوق امانات، آژانس مسافرتی، نمازخانه، پله اضطراری، فروشگاه صنایع دستی، زنگ هشدار، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، اتاق سیگار، صرافی، روزنامه، خدمات تور و پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش و خدمات CIP (تشریفات ویژه) عرضه می‌کند.
پرینتر، فتوکپی، فکس و لوازم کارهای اداری و دفتری نیز برای امور اداری یا کاری مهمانان در نظر گرفته شده است.
در پایان می‌توان به خدمات تکمیلی هتل بین المللی قم مثل جکوزی، خدمات باربری، تلفن در لابی، سونا، ماساژ، مرکز خرید، چایخانه سنتی، خدمات تهیه بلیط، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات برای معلولان، نظافت روزانه، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت در لابی، خشکشویی و لباسشویی، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات اشاره کرد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل بین المللی قم


فاصله تا حرم حضرت معصومه (۲۴۱ متر)
فاصله تا مدرسه فیضیه (۲۵۱ متر)
فاصله تا خيابان ارم (۲۹۱ متر)
فاصله تا مسجدجامع امام حسن عسگری (ع) (۵۰۴ متر)
فاصله تا بازار قم (۱ کیلومتر و ۱۷۲ متر)
فاصله تا خیابان 19دی (۱ کیلومتر و ۲۵۴ متر)




امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
details خشکشویی رایگان
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است