search
menu

هتل پاسارگاد قم

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پاسارگاد قم
موقعیت مکانی هتل
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

درباره هتل پاسارگاد قم


هتل پاسارگاد قم یکی از هتل های ۲ ستاره و اقتصادی شهر قم است که در بزرگراه عمار یاسر واقع شده است و دسترسی راحت و مستقیمی به حرم مطهر حضرت معصومه (س) دارد. برای آن دسته از گردشگرانی که با هدف زیارت حرم، بلیط هواپیما قم خریده اند و به دنبال هتل ارزان و مقرون به صرفه ای می گردند، هتل پاسارگاد قم بهترین انتخاب خواهد بود.

موقعیت مکانی هتل


این بخش از بزرگراه عمار یاسر حدود ۴.۵ کیلومتر با حرم حضرت معصومه فاصله دارد ولی این چند کیلومتر مسیر سرراستی است و مهمانان هتل می توانند در عرض ۵ دقیقه و از طریق خیابان زائر خود را با خودرو به حرم برسانند. از آنجایی که در نزدیکی حرم جاذبه های تاریخی متعددی قرار گرفته می توان ساعاتی را در این منطقه گذراند و حتی به مراکز خرید هم سر زد. جاذبه های دیدنی مثل مناره مدرسه غیاثیه، آرامگاه شیخ اباصلت و تیمچه بزرگ قم در فاصله ۳ تا ۴ کیلومتری هتل قرار دارند. مزیت قرار گرفتن هتل پاسارگاد در فاصله دور از حرم این است که می توان از شلوغی حرم و اطرافش دور ماند و در صورت تمایل به سایر اماکن زیارتی قم سر زد

امکانات و خدمات عمومی هتل


هتل پاسارگاد قم در اوایل دهه ۹۰ و در ۵ طبقه افتتاح شد و در سال ۱۳۹۶ به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات و امکاناتش تحت بازسازی قرار گرفت. با این که هتل های ۲ ستاره تنوعی در امکانات و خدماتشان ندارند ولی هتل پاسارگاد حداقل های مورد نیاز برای اقامت مهمانانش را فراهم کرده است؛ رستوران، پارکینگ، اینترنت و آسانسور از جمله امکاناتی است که با اقامت در هتل پاسارگاد از آن ها بهره مند می شوید.

انواع اتاق های هتل


هتل پاسارگاد در مجموع در ۱۴ باب واحد اقامتی شامل اتاق های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته از مهمانان خود میزبانی می کند که تنها وجه تمایز آن ها ظرفیتشان است. اکثر این واحدها در نوسازی سال های اخیر از شرایط مطلوب تری برخوردار شده اند و پرسنل هتل برای رفاه و آسایش مهمانان همواره در تلاشند تا انتقادهای آن ها را به حداقل برسانند.

امکانات اتاق های هتل


واحدهای اقامتی هتل پاسارگاد قم هر آنچه برای اقامتی آسوده نیاز داشته باشید، در اختیارتان می گذارند. گرچه این اتاق ها دکوراسیون و ظاهر ساده ای دارند و کاملا نورگیر نیستند ولی امکاناتی نظیر تلویزیون، میز، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تهویه مطبوع، حمام و لوازم بهداشتی در آن ها گنجانده شده است. البته باید گفت که ۲ باب از اتاق های سه تخته این هتل فاقد پنجره بوده و تنها نورگیر دارند.

گزینه های صرف غذا


در واقع آنچه باعث محبوبیت هتل پاسارگاد در بین اهالی شهر شده، تالار مجلل و رستوران آن است که در طبقه اول هتل واقع شده اند. رستوران و کافی شاپ هتل با ظرفیت ۹۰ نفر از مهمانان پذیرایی می کند و مهمانان می توانند وعده های صبحانه، ناهار و شام خود را در این رستوران میل کنند. البته این هتل خدمات روم سرویس هم دارد. تالار هتل معمولا پذیرایی از مراسم های تولد، افطاری و ازدواج را برعهده دارد که به صورت سلف سرویس برگزار می کند و ظرفیت این تالار ۱۵۰ تا ۳۰۰ نفر است.

دیگر خدمات و امکانات هتل


از دیگر امکاناتی که هتل پاسارگاد به منظور رفاه هر چه بیش تر مهمانانش فراهم کرده می توان به اختصاص فضای نسبتا مناسبی برای پارک خودرو مهمانان، دستگاه خودپرداز، نمازخانه، صندوق امانات، فکس، فتوکپی، دستگاه واکس کفش، صرافی و خدمات تاکسی سرویس، خدمات تهیه بلیط و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره داشت.

دلایل انتخاب هتل


قیمت مقرون به صرفه

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل


فاصله تا آرامگاه شیخ ابالصت: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع قم: ۳ کیلومتر
فاصله تا تیمچه بزرگ بازار قم: ۳٫۳ کیلومتر
فاصله تا مناره مدرسه غیاثیه: ۳٫۴ کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر حضرت معصومه: ۴٫۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است