search
menu

هتل بزرگ پارسیا قم

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل بزرگ پارسیا قم
اماکن نزدیک به هتل بزرگ پارسیا قم

درباره هتل بزرگ پارسیا قم


هتل بزرگ پارسیا قم یکی از مجلل‌ترین و برترین هتل‌های شهر مقدس قم و کشورمان است که در میدان غدیر قم و در جوار حضرت معصومه علیه‌السلام واقع شده است. باوجوداینکه کمتر از یک دهه از تأسیس این هتل می‌گذرد، اما در همین مدت کوتاه نیز هتل بزرگ پارسیا توانسته است با کادری مجرب، تجهیزاتی مدرن و امکاناتی متنوع، نام و آوازه‌ای برای خود دست‌وپا کند. هتل پارسیان با داشتن ۴۲ اتاق در هفت‌طبقه -که هر یک به زیبایی و با مجلل‌ترین امکانات اقامتی مجهز شده‌اند- یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های قم نیز بشمار می‌رود و قادر است گزینه‌های اقامتی مختلفی را بسته به نیاز و بودجه هر گردشگر و زائر ارائه دهد. برخی از امکانات هتل بزرگ پارسیا قم عبارت‌اند از: پارکینگ رایگان با ظرفیت ۵۰ خودرو، رستورانی خوش‌منظره و جذاب با گنجایش ۳۰۰ نفر، کافی‌شاپی دنج و زیبا، کتابخانه‌ای با مجموعه‌ای از برترین آثار ادبی، آسانسور، دستگاه دورنگار و فتوکپی، خودپرداز، سیستم اعلام حریق، تهویه مطبوع، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات و لابی و دستگاه واکس کفش.
جالب است بدانید که هتل بزرگ پارسیا از دو رستوران مختلف با نام‌های رستوران فست فود با ظرفیت ۱۲۰ نفر (واقع در طبقه همکف) و رستوران شیشه‌ای چشم‌انداز با ظرفیت ۳۰۰ نفر و نمایی فوق‌العاده دیدنی در پشت‌بام هتل تشکیل شده است. رستوران فست فود این هتل به غذاهای فست فودی اختصاص داده شده، اما رستوران بام هتل با نمای زیبا و دیدنی خود قادر است انواع و اقسام غذاهای خوشمزه و لذیذ ایرانی، فرنگی، سنتی، دریایی، عربی و .. را به سفارش میهمانان عزیز تهیه و آماده کرده و در کوتاه‌ترین مدت برای آن‌ها سرو کند. ناگفته نماند که کافی‌شاپ هتل نیز با فضایی دل‌نشین و رمانتیک خود آماده میزبانی و پذیرایی از میهمانان عزیز با انواع نوشیدنی سرد و گرم و همچنین دسر و بستنی است.
علاوه بر امکانات فوق، هتل بزرگ پارسیا قم خدمات مختلفی نظیر خدمات بیدارباش، خدمات خانه‌داری، خدمات باربری، خدمات برای معلولین، خدمات تهیه بلیط، خدمات ترانسفر رفت‌وبرگشت و همچنین خدمات تور را به میهمانان محترم خود ارائه می‌دهد.
اما داخل اتاق‌های هتل بزرگ پارسیا قم چه امکاناتی وجود دارد؟ باید گفت که در یکایک واحدهای اقامتی این هتل، مجموعه کاملی از امکانات و اسباب رفاهی موردنیاز برای اقامتی به‌یادماندنی و لذت‌بخش گنجانده شده است. اتاق‌های نورگیر این هتل به شکلی جذاب و خلاقانه طراحی و برای هر سلیقه‌ای دکور و بهینه شده‌اند. گفتنی است که داخل اتاق‌ها با مبلمانی شیک و تختخواب‌هایی نرم و راحت تزئین و به وسایلی نظیر تلفن، یخچال، کمد لباس، تلویزیون، میزتحریر، مینی بار، سیستم اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش مناسب، رخت‌آویز، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، آباژور و غیره مجهز شده‌اند. جالب است بدانید که به‌منظور رفاه بیشتر میهمانان عزیز، دستگاه چای‌سازی نیز در هتل‌ها قرار داده شده تا میهمانان در طول اقامت خود در هتل بزرگ پارسیا از طعم و عطر چای طبیعی محروم نمانند.
همان‌طور که پیش‌تر نیز گفته شد، هتل بزرگ پارسیا قم، از نظر موقعیت جغرافیایی نیز در مکانی بسیار مطلوب و در نزدیکی بسیاری از جاذبه‌های گردشگری شهر مقدس قم قرار گرفته است. قرار گرفتن این هتل در ۵ کیلومتری حرم حضرت معصومه و در ۱۳ کیلومتری مسجد جمکران سبب شده است که هتل بزرگ پارسیا قم به بهترین انتخاب زائرین عزیز مبدل شود. همچنین دیگر جاذبه‌هایی چون بازار قم،مجتمع تجاری سیرنگ، سینما ونوس، مجتمع تجاری عصر جدید، باغ گنبد سبز، بیمارستان شهید بهشتی و مدرسه فیضیه در فاصله ۱۵ دقیقه‌ای از این هتل واقع شده‌اند و دسترسی به آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

اماکن نزدیک به هتل بزرگ پارسیا قم


فاصله تا حرم حضرت معصومه: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا مدرسه فیضیه: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا بازار قم: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد جمکران: ۱۳.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است