search
menu

هتل آپارتمان نیاوران قم

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان نیاوران قم
اماکن نزدیک هتل آپارتمان نیاوران قم

درباره هتل آپارتمان نیاوران قم


هتل آپارتمان نیاوران قم از هتل های میان رده قم است که با توجه به هزینه اتاق‌ها از امکانات نسبتا خوبی برخوردار است. این هتل آپارتمان ۳ ستاره در سال ۱۳۸۹ در منطقه‌ای خوش آب و هوا از قم در ۶ طبقه و ۱۶ واحد اقامتی افتتاح شد. نقطه قوت این هتل آپارتمان موقعیت آن است. قرارگیری در بلوار شهید بهشتی باعث شده تا هتل آپارتمان نیاوران قم فاصله چند دقیقه‌ای با مراکز دیدنی قم و زیارتگاه‌های آن داشته باشد.
از هتل آپارتمان نیاوران حرم معصومه(س) تنها ۱۵ دقیقه راه است و از این هتل تا بازار قم، در صورتی که ماشین داشته باشید یا با اتومبیل بروید، تنها ۱۱ دقیقه راه است. هتل آپارتمان نیاوران قم فاقد پارکینگ است اما مهمانانی که ماشین شخصی داشته باشند می‌توانند اتومبیل خود را با رعایت نکات ایمنی در خیابان‌ها و کوچه‌های اطراف هتل آپارتمان پارک کنند.
گرچه هتل آپارتمان نیاوران فاقد امکاناتی مانند پارکینگ استخر است اما در مقابل امکانات فراوان دیگری دارد. رستوران ایرانی این هتل با انواع غذاهای خوش طعم ایرانی در وعده‌های غذایی مختلف آماده پذیرایی از میهمانان است. مهمانان هتل در در داخل اتاق‌ها و لابی هتل آپارتمان به اینترنت رایگان هتل دسترسی خواهند داشت.
جالب است بدانید که اینترنت هتل آپارتمان نیاوران قم به صورت نامحدود در دسترس مهمانان است. در داخل اتاق‌ها نیز خدمات و امکانات مختلفی قرار گرفته است. اتاق‌های هتل آپارتمان نیاوران پنجره‌های نسبتاً بزرگی دارد که نور کافی اتاق‌ها را تامین می‌کند. پنجره اتاق‌ها رو به محوطه هتل و فضای سبز آن باز می‌شوند.
در داخل اتاق‌های هتل آپارتمان نیاوران خدمات صبحانه ارائه شده و امکانات مختلفی مانند یخچال، مبلمان، چای ساز، کمد لباس، تلفن، دمپایی و آب رایگان قرار گرفته است. تمامی اتاق‌های هتل آپارتمان نیاوران دارای سیستم سرمایش و گرمایش و مینی بار هستند. در اتاق‌های هتل آپارتمان نیاوران تلویزیون نیز قرار گرفته تا مهمانان اوقات فراغت خود را به تماشای برنامه مورد علاقه خود بنشیند.
بد نیست بدانید که اتاق‌های هتل آپارتمان نیاوران مجهز به سرویس بهداشتی فرنگی بوده و حمام داخل اتاق ها مجهز به لوازم بهداشتی مورد نیاز مهمانان مانند صابون و شامپو است. در اتاق‌های هتل آپارتمان نیاوران و حوله نیز وجود دارد و آنان نیازی برای به همراه داشتن این دو وسیله‌ ندارند. اتاق‌های هتل آپارتمان نیاوران فاقد امکاناتی مانند صندوق امانات، خدمات روم سرویس و سیستم تهویه مطبوع هستند.
مهمانی که در هتل آپارتمان نیاوران اقامت دارند اگر فاقد ماشین شخصی هستند می‌توانند از بخش تاکسی سرویس هتل تاکسی گرفته و به مراکز دیدنی و زیارتگاه‌های قم بروند تاکسی سرویس امکان را برای مهمانان هتل فراهم کرده تا بدون این که ساعات زیادی را در خیابان به دنبال وسیله نقلیه باشند به راحتی از هتل به مقصد مورد نظر خود سفر کنند.
هتل آپارتمان نیاوران هتلی ۶ طبقه است اما مهمانان برای رفت و آمد در طبقات نیازی به استفاده از پله ها نخواهند داشت و با استفاده از آسانسور هتل بین طبقات رفت و آمد خواهند کرد. در هتل آپارتمان نیاوران خدمات خانه داری نیز ارائه می‌ شود. هتل آپارتمان نیاوران کادری حرفه ای و خوش برخورد دارد که تمامی تلاش خود را برای کمک به مهمانان و ارائه خدمات به کار می‌برند. بخش پذیرش هتل آپارتمان به صورت بیست و چهار ساعته آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به مهمانان هتل آپارتمان نیاوران است. هتل آپارتمان نیاوران در کنار هتل ماهان قم، جزو محبوب‌ترین هتل‌های این شهر سیاحتی هستند.

اماکن نزدیک هتل آپارتمان نیاوران قم


فاصله هتل آپارتمان نیاوران قم تا حرم حضرت معصومه: ۶ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان نیاوران قم تا مسجد جمکران: ۱۴ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان نیاوران قم تا بازار قم: ۵ کیلومتر


امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است