search
menu

هتل ماهان قم

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ماهان قم
اماکن نزدیک هتل ماهان قم

درباره هتل ماهان قم


هتل ماهان قم از جمله هتل‌های نزدیک به حرم مطهر حضرت معصومه (ع) است. این هتل دو ستاره در سال ۱۳۹۰ در چهارراه غفاری قم افتتاح شد و چند سال پس از فعالیت در سال ۱۳۹۵ برای افزایش کیفیت امکانات و ارتقاء سطح خدمات تحت بازسازی قرار گرفت. هتل ماهان با توجه به امکاناتی که در اختیار مسافران می گذارد.
هتل از قیمت بسیار خوبی هم برخودار است و از نظر مکانی نیز در موقعیت خوبی قرار گرفته و میهمانان این هتل نه تنها در فاصله چند قدمی از حرم قرار گرفته بلکه فاصله بسیار کمی با مراکز خرید قم مانند بازار قم، بازار موبایل قم و ایستگاه راه آهن قم دارند. به عبارتی موقعیت مکانی این هتل توانسته رضایت مهمانان را به خود جلب کند.
مهمانانی که دارای اتومبیل شخص هستند دیگر نگران پیدا کردن جای پارک مناسب و یا هزینه پارکینگ نباشند چرا که هتل ماهان قم فضایی را به عنوان پارکینگ اختصاص برای مهمانان خود در نظر گرفته است. این پارکینگ گرچه ظرفیت محدود ۱۵ خودرو را دارد اما به صورت رایگان در اختیار مهمانان هتل قرار گرفته است.
بهتر است بدانید پارکینگ هل ماهان سرپوشیده است. در داخل هتل، رستوران هتل ماهان قم با انواع غذاهای ایرانی آماده پذیرایی از مهمانان است. داخل اتاق‌های هتل ماهان برای آسایش و راحتی مهمانان امکانات متفاوتی قرار گرفته و خدماتی مانند روم سرویس و صبحانه در داخل اتاق ها ارائه می شود.
تمامی اتاق های هتل ماهان قم مجهز به سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش و سرمایش هستند. بد نیست بدانید که اتاق‌های هتل ماهان دارای آشپزخانه و امکاناتی مانند یخچال، چای ساز و اجاق گاز هستند تا مهمانان بتوانند در صورت تمایل آشپزی کرده و غذای مورد علاقه خود را تهیه کنند. دیگر امکاناتی که داخل اتاق های هتل ماهان وجود دارد عبارتند از: دراور، میز تحریر، آب رایگان، دمپایی، مینی بار.
همچنین مهمانان هتل ماهان داخل اتاق ها امکان دسترسی و اتصال به اینترنت رایگان هتل را خواهند داشت. بعلاوه داخل اتاق‌ها تلویزیون نیز قرار گرفته تا مهمانان در اوقات فراغت به تماشای برنامه مورد علاقه خود بنشینند. سرویس بهداشتی داخل اتاق‌های هتل ماهان در دو نوع فرنگی و ایرانی است و حمام داخل اتاق‌ها مجهز به لوازم بهداشتی مانند مسواک، خمیر دندان، حوله، آباژور، دمپایی، شامپو و صابون است.
همچنین در داخل اتاق ها صندوق امانات نیز قرار گرفته تا مهمانان با خیالی آسوده اشیاء گران بهای خود را در هتل گذاشته و به گشت و گذار در شهر و زیارت در حرم مشغول شوند. اگر مهمانان فاقد خودرو شخص باشند می‌توانند به راحتی از تاکسی سرویس هتل استفاده کرده و به بازدید مراکز دیدنی شهر بروند.
ماهان هتلی سه طبقه است و مهمانان برای رفت و آمد بین طبقات از آسانسور استفاده خواهند کرد. هتل ماهان قم علاوه بر رستوران کافی شاپ زیبایی نیز دارد که برای نوشیدن فنجانی چای/ قهوه و میل کردن میان وعده ای سبک گزینه مناسبی است. هتل ماهان خدمات ترانسفر رفت و برگشت (با هزینه) را نیز ارائه می‌دهد. هتل ماهان کادری حرفه ای و خوش برخورد دارد و پذیرش آن به صورت بیست و چهار ساعته آماده پاسخگویی و پذیرایی از مهمانان است. هتل ماهان در کنار هتل فردوس، جزو اقامتگاه‌های محبوب شهر قم از دیدگاه مسافران است.

اماکن نزدیک هتل ماهان قم


فاصله هتل ماهان قم تا ترمینال مسافربری: ۶ کیلومتر
فاصله هتل ماهان قم تا حرم حضرت معصومه: ۵.۵ کیلومتر
فاصله هتل ماهان قم تا دریاچه نمک: ۴۳ کیلومتر
فاصله هتل ماهان قم تا کوه خضر نبی: ۱۲ کیلومتر
فاصله هتل ماهان قم تا مجتمع تجاری سیرنگ: ۰.۵ کیلومتر
فاصله هتل ماهان قم تا ایستگاه مترو معصومیه:۲ کیلومتر
فاصله هتل ماهان قم تا سینما ونوس: ۱۱ کیلومتر
فاصله هتل ماهان قم تا سینما تربیت: ۳ کیلومتر
فاصله هتل ماهان قم تا بیمارستان شهید بهشتی: ۳ کیلومتر
فاصله هتل ماهان قم تا خيابان ارم: ۳.۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است