search
menu

هتل مروارید قم

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل بزرگ مروارید قم
اماکن نزدیک به هتل بزرگ مروارید قم

درباره هتل بزرگ مروارید قم


هتل مروارید قم با داشتن ۲ ستاره با قرارگیری در موقعیتی مناسب در شهر مقدس قم، فاصله کمی تا حرم حضرت معصومه دارد.هتل مروارید قم در سال ۱۳۸۹ با ۱۷ باب اتاق شامل اتاق‌ های دو نفره، سه نفره و چهار نفره و ظرفیت ۵۶ تخت توسط بخش خصوصی با هدف خدمات دهی به زائران محترم استان قم تاسیس گردید. هتل مروارید قم دارای منظره ای مناسب و عالی و رو به حرم کریمه اهل بیت، حضرت معصومه(س) قراردارد. امکانات هتل مروارید قم شامل: خدمات رسانه‌ای و اینترنت شامل: شارژ وسایل الکترونیکی در لابی، تلویزیون در لابی، اینترنت می باشد. خدمات ویژه مانند: صندوق امانات، کافی شاپ، رستوران، روم سرویس هستند.
خدمات پارکینگ و ماشین از جمله: اجاره ماشين، تاکسی سرویس، پارکینگ می باشد. اتاق های هتل مروارید قم با هم متفاوت هستند و هرکدام امکانات خاصی دارا هستند که ما آنها را برای شما معرفی می نماییم. اتاق دو تخته دبل: سایز تختخواب:۱۸۰ متر بد نیست بدانید که این اتاق قابلیت نفر اضافه ندارد. داراي يك تخت دونفره می باشد و پراکندگی واحدها در طبقات اول تا سوم می باشند. این واحدها نما رو به حرم دارند. اتاق سه نفره :داراي یک تخت دونفره + یک تخت یک نفره است و پراکندگی واحدها در طبقات اول تا سوم می باشند. این واحد نما رو به حرم دارند. نفر اضافه به صورت تشک می باشد. امکانات اتاق های سه نفره: تلويزيون LCD، تلفن، كولر گازي، يخچال، كف پوش پاركت، فرش، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان، سرويس ايراني ،سرويس فرنگي، پنجره دوجداره، اسپلیت، میز توالت (آرایش) می باشند. اتاق چهار تخته: دارای چهار تخت یک نفره (با قابلیت جابه جایی تخت ها)، پراکندگی واحدها در طبقات اول تا سوم می باشند. نفر اضافه به صورت تشک می باشد.
امکانات ارائه شده تقریبا تمام امکانات موجود در سوییت های سه نفره می باشد. اتاق پنج تخته: همانند بقیه سوئیت ها پراکندگی اتاق ها در طبقات اول تا سوم است و امکانات ارائه شده مشابه بقیه اتاق ها می باشد فقط نما رو به کوچه می باشد. قوانین هتل مروارید قم به شرح زیر تعریف شده است: ساعت تحویل اتاق ها به مسافران ۱۴ است و ساعت تحویل اتاق ها ۱۲ظهر می باشد. اعلام کنسلی طبق قوانین هتل مروارید قم بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید. لازم به ذکر است که همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد. جالب است بدانید که هزینه برای اقامت کودکان زیر ۲ سال رایگان محاسبه می‌گردد.

اماکن نزدیک به هتل بزرگ مروارید قم


فاصله هتل بزرگ مروارید قم تا ایستگاه راه آهن محمدیه: ۲۷ دقیقه با ماشین (۲۶.۹ کیلومتر)
فاصله هتل بزرگ مروارید قم تا ترمینال مسافربری: ۵ دقیقه با ماشین (۱۰۰ متر)
فاصله هتل بزرگ مروارید قم تا مسجد جمکران: ۱۶ دقیقه با ماشین (۸.۸ کیلومتر)
فاصله هتل بزرگ مروارید قم تا حرم حضرت معصومه (س) : ۵ دقیقه پیاده ، ۱۰ دقیقه با ماشین (۱۰۰متر)
فاصله هتل بزرگ مروارید قم تا بازار قم: ۱۰ دقیقه پیاده ، ۵ دقیقه با ماشین (۶۵۰ متر)
فاصله هتل بزرگ مروارید قم تا مدرسه فیضیه: ۱۰ دقیقه پیاده ، ۵ دقیقه با ماشین (۸۰۰ متر)
فاصله هتل بزرگ مروارید قم تا فرودگاه: ۱ ساعت با ماشین ۳۹۰۴ کیلومتر
فاصله هتل بزرگ مروارید قم تا مسجد جمکران: ۱۸ دقیقه با ماشین
فاصله هتل بزرگ مروارید قم تا دریاچه نمک حوض سلطان: قم ۵۸ دقیقه با ماشین
فاصله هتل بزرگ مروارید قم تا آبشار باغچه نبات: ۶۳ دقیقه با ماشین
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است