search
menu

هتل ملل قم

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ملل قم
اماکن نزدیک به هتل ملل قم

درباره هتل ملل قم


هتل ملل قم از هتل‌های ۴ ستاره شهر قم است. این هتل که به تازگی در سال ۱۳۹۶ افتتاح گردید، مجموعه عظیمی از خدمات و امکانات درجه یک را مهیای مهمانانش کرده تا در تک تک آنها در سفر به شهر قم اقامت خاطره‌انگیزی را تجربه نمایند. جالب است بدانید که در بنای ۷ طبقه Melal Hotel فقط ۳۷ اتاق تعبیه شده تا سکوت و آرامش در جای جای این اقامتگاه دوست‌داشتنی حکم رانی کند.
نکته جالب در مورد ساختمان هتل ملل قم، موقعیت مکانی این ساختمان است. در واقع، این هتل در خیابان توحید شهر قم قرار گرفته و از این رو، دسترسی بسیار خوبی به اماکن دیدنی، مذهبی و تفریحی شهر دارد. البته در مورد ساختمان هتل ملل قم، باید اشاره ویژه‌ای هم به معماری داشته باشیم. زیرا ساختمان مد نظر از این لحاظ جزو بی‌نظیرترین بناهای شهر قم است.
رستوران هتل ملل قم با ظرفیت ۵۵ مهمان و با سرویس‌های ممتاز و بی‌نظیر، از نقاط قوت این اقامتگاه به حساب می‌آید. البته اقامت در هتل ملل قم فرصت لذت بردن از کافی شاپ دوست‌داشتنی این اقامتگاه را نیز در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. ضمنا، دیگر مزیت اقامت در هتل ملل قم، امکان میل کردن صبحانه به صورت روزانه در اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل است که باعث افزایش توان و انرژی برای گشت و گذار در شهر می‌شود.
هتل ملل قم مجهز به یک فروشگاه بسیار خوب است. در این فروشگاه می‌توان انواع اجناس مختلف را به آسانی تهیه کرد. همچنین امکان بهره‌مندی از مزایای یک صرافی نیز در هتل ملل قم فراهم شده است. دیگر نکته جالب در مورد اقامت در هتل ملل قم به امکان انجام فعالیت‌های بدنی در سالن ورزشی این هتل می‌توان اشاره کرد. البته لذت ورزش در این هتل، با شنا در استخر و استفاده از مزایای سونا و جکوزی هتل ملل قم چندین برابر می‌شود.
ضمنا، سرویس ماساژ نیز توسط متخصصان این امر در هتل ملل قم نیز فراهم است. از دیگر سرویس‌های بسیار خوب که توسط کارکنان مجرب Melal Hotel ارائه می‌شوند، سرویس حرم، تاکسی سرویس، خدمات تهیه بلیط، خشکشویی، خدمات تشریفات ویژه و سرویس بیدار باش را می‌توان برشمرد. هتل ملل قم اتاق‌های خود را نیز با چای ساز، حمام، اینترنت بی‌سیم رایگان، لوازم بهداشتی و سایر ملزومات اساسی تجهیز کرده تا مهمانانش از هیچ نظر کمبودی در اقامت خود نداشته باشند.
ناگفته نماند که استفاده از پارکینگ این هتل به صورت رایگان ممکن است. آسانسور، نمازخانه، پله‌های اضطراری، چایخانه سنتی و پذیرش ۲۴ ساعته هم از دیگر قسمت‌های هتل ملل قم هستند که هر یک می‌توانند در افزایش رفاه، امنیت و راحتی مهمانان این هتل ۴ ستاره و دوست داشتنی نقش پر رنگی از خود بر جای بگذازند. همانطور که ملاحظه می‌فرمایید، هتل ملل قم از همه لحاظ مناسب اقامتی به یاد ماندنی است.
بنابراین، کسانی که می‌خواهند در عین دسترسی آسان به حرم حضرت معصومه (س) و سایر مراکز مهم شهر قم، امکانات رفاهی با کیفیتی را در اختیار داشته باشند، حتما باید نام هتل ملل را در صدر اولویت‌های خود قرار دهند. هتل ملل در کنار هتل صادقیه قم، جزو گزینه‌های مناسب برای اقامت در این شهر زیارتی است.

اماکن نزدیک به هتل ملل قم


فاصله هتل ملل قم تا سینما تربیت: ۱۰۰ متر
فاصله هتل ملل قم تا مجتمع تجاری سیرنگ: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل ملل قم تا خیابان زنگارکی: ۲.۷ کیلومتر
فاصله هتل ملل قم تا مجتمع تجاری عصر جدید: ۳.۳ کیلومتر
فاصله هتل ملل قم تا پایانه مسافربری: ۵ کیلومتر
فاصله هتل ملل قم تا بازار قم: ۶ کیلومتر
فاصله هتل ملل قم تا مسجد جامع: ۶ کیلومتر
فاصله هتل ملل قم تا مدرسه فیضیه: ۷ کیلومتر
فاصله هتل ملل قم تا حرم حضرت معصومه (س): ۷ کیلومتر
فاصله هتل ملل قم تا مسجد جمکران: ۲۲ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است