search
menu

هتل صادقیه قم

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل صادقیه قم
اماکن نزدیک هتل صادقیه قم

درباره هتل صادقیه قم


هتل صادقیه قم در سال ۱۳۹۳ با زیر بنایی ۳۷۰۰ متری در بلوار بهار قم افتتاح شد. این هتل دو طبقه در طراحی و دکوراسیون خود تلاش کرده تا از سبک های معماری اسلامی بهره ببرد. هتل صادقیه قم گرچه هتلی میان رده است اما سبک طراحی و امکانات و خدمات هتل فراتر از حد انتظار است. این هتل را می‌توان نزدیک ترین هتل به حرم حضرت معصومه ( سلام الله علیها) نام برد.
از آنجایی که میزبان زائرین است تمامی تلاش خود را به کار برده تا با ایجاد امکانات و ارائه خدمات مختلف رضایت زائران و بهم آنان را جلب کرده و سهمی در سفر معنوی آن ها داشته باشد. هتل صادقیه قم از نظر مکانی موقعیت بسیار خوبی دارد این هتل نه تنها نزدیک‌ترین هتل به حرم است بلکه به بازارها و مراکز تجاری قم نیز دسترسی آسان و راحتی دارد. مهمانانی که با اتومبیل شخصی سفر می‌کنند همیشه نگران پیدا کردن جای پارک مناسبی هستند و پارکینگ هتل ها معمولاً ظرفیت بسیار محدودی دارد اما هتل صادقیه قم با دو پارکینگ سرپوشیده و روباز این نگرانی را از دل مهمانان خود برداشته است.
هتل صادقیه قم امکانات و خدمات فراوانی را در اتاق خواب برای مهمانان ایجاد کرده است. خدمات روم سرویس و صبحانه از جمله خدماتی است که در اتاق‌های هتل صادقیه ارائه می‌شود. خدمات داخل اتاق‌های هتل صادقیه شامل یخچال، مبلمان، آباژور، چای ساز، کمد لباس و مینی بار است. تمامی اتاق‌های هتل صادقیه به سیستم تهویه مطبوع بوده و دارای سیستم گرمایش و سرمایش هستند.
همچنین در اتاق‌ها برای سرگرمی برای مهمانان تلویزیون قرار داده شده است و صندوق امانات در تمامی اتاق‌ها تعبیه شده است تا مهمانان اشیا ارزشمند خود را با خیال راحت در هتل گذاشته و به زیارت و گشت و گذار در قم بپردازند. سرویس بهداشتی اتاق‌های هتل صادقیه در دو نوع فرنگی و ایرانی است و حمام داخل اتاق‌ها مجهز به لوازم بهداشتی مانند شامپو و صابون است.
هتل صادقیه گرچه هتلی دو طبقه است اما با اینحال بین طبقات آسانسور تعبیه شده تا مهمانان برای رفت و آمد بین طبقات مجبور به استفاده از پله نباشند. مهمانان هتل صادقیه با اقامت در این هتل به خدمات و امکانات فراوانی دسترسی داشته و بی نیاز از دنیای بیرون خواهند بود. از آژانس مسافرتی و خدمات تهیه بلیط گرفته تا خدمات خودپرداز و سالن ورزشی در این هتل وجود دارد.
سایر خدمات و امکاناتی که در هتل صادقیه وجود دارد عبارتند از خدمات خانه داری، فروشگاه سوغات و صنایع دستی، تاکسی سرویس، خدمات لاندری، صرافی، اتاق چمدان، خدمات باربری، رستوران بام، چای خانه سنتی و ترانسفر رفت و برگشت. بد نیست بدانید که با استفاده از رستوران بام هتل قم را در یک نگاه خواهید دید و منظره زیبایی از حرم را پیش روی خود خواهید داشت.
هتل صادقیه کادری حرفه ای و خوش برخورد دارد و پذیرش هتل صادقیه نیز به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به مهمانان است. هتل صادقیه در کنار هتل آپارتمان فدک قم، جزو هتل‌های محبوب و پر طرفدار این شهر محسوب می‌شوند.

اماکن نزدیک هتل صادقیه قم


فاصله هتل صادقیه قم تا حرم حضرت معصومه: ۰.۹ کیلومتر
فاصله هتل صادقیه قم تا مسجدجامع امام حسن عسگری (ع): ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل صادقیه قم تا مجتمع تجاری سیرنگ: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل صادقیه قم تا بازار قم: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل صادقیه قم تا مدرسه فیضیه: ۲ کیلومتر
فاصله هتل صادقیه قم تا مسجد جامع: ۳ کیلومتر
فاصله هتل صادقیه قم تا خیابان زنگارکی: ۴ کیلومتر
فاصله هتل صادقیه قم تا باغ گنبد سبز: ۴.۴ کیلومتر
فاصله هتل صادقیه قم تا کوه خضر نبی: ۷.۷ کیلومتر
فاصله هتل صادقیه قم تا مسجد جمکران: ۱۰ کیلومتر
فاصله هتل صادقیه قم تا کاروانسرای دیر گچین: ۷۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است