search
menu

هتل خورشید قم

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل خورشید قم
اماکن نزدیک به هتل خورشید قم

درباره هتل خورشید قم


هتل خورشید قم یکی از هتل‌های خوب چهار ستاره شهر مقدس قم است که از ۴۸ واحد اقامتی مجلل و مشرف‌به حرم حضرت معصومه علیه‌السلام و امکاناتی بی‌شمار از قبیل پارکینگ، رستوران، فروشگاه، نمازخانه، آسانسور، مرکز خرید، خودپرداز، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش، اتاق سیگار و غیره تشکیل شده است. گفتنی است که گزینه‌های اقامتی هتل خورشید قم شامل سوئیت، آپارتمان لوکس و اتاق‌های ساده است که هرکدام به زیباترین شکل ممکن طراحی و تزئین گردیده و در اختیار زائران عزیز قرار داده شده است. ازآنجایی‌که هتل خورشید قم در موقعیت مکانی بسیار عالی و در جوار حرم حضرت معصومه قرار گرفته، زائرین هتل می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان به حرم مطهر حضرت معصومه دسترسی یابند.
همان‌طور که گفته شد، هتل خورشید قم از پارکینگی مطمئن و جادار با گنجایش ۱۰۰ خودرو برخوردار است و میهمانان هتل می‌توانند از خدمات پارکینگ رایگان این هتل بهره‌مند گشته و خودروی خود را در طول اقامت خود در این هتل با خیالی آسوده در پارکینگ آن پارک کنند. علاوه بر پارکینگی جادار، رستوران شیک و تمیز هتل خورشید قم نیز با ظرفیت ۴۰۰ نفر و نمای بسیار دیدنی از حرم مطهر، قادر است تمامی نیازهای خوردوخوراک میهمانان را رفع کرده و گزینه‌های مختلفی از غذاهای عربی، سنتی، فرنگی، غذای فوری و .. را برای میهمانان هتل آماده و طبخ کند.
از دیگر مزایای اقامت در هتل خورشید قم، برخورداری از امکاناتی نظیر تالار و سالن آمفی‌تئاتر است. تالار هتل خورشید با داشتن کادر پذیرایی مجرب و ظرفیتی حدود ۵۰۰ نفر، آماده میزبانی از کلیه مراسم‌ها و جشن‌های میهمانان است. همچنین سالن آمفی‌تئاتر بزرگ این هتل که به تجهیزاتی مدرن نظیر ویدئو پروژکشن، ویدئو کنفرانس، سیستم تصویری ماهواره‌ای، سیستم صوتی حرفه‌ای، نورپردازی سن و غیره مجهز شده است، بهترین مکان برای برگزاری کنفرانس‌ها، کارگاه‌های آموزشی، مجالس و .. بوده و با فضای شیک و گنجایش ۱۵۰ نفری خود قادر است از پس میزبانی هر اجلاسی برآید.
علاوه بر امکاناتی مختلف و متعدد، هتل خورشید قم خدمات بی‌شماری را نیز به میهمانان خود ارائه می‌دهد. خدماتی از قبیل: خدمات باربری، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات برای معلولین، پرینتر و دورنگار، خدمات خشک‌شویی، خدمات تهیه بلیط، خانه‌داری، صرافی، خدمات بیدارباش و .. در طول شبانه‌روز به‌صورت رایگان و یا با صرف هزینه‌ای اندک به‌تمامی میهمانان هتل ارائه می‌شود.
جالب است بدانید که طراحی واحدهای اقامتی هتل Khorshid Hotel به‌گونه‌ای است که حس حضور در خانه را به هر میهمانی القا می‌کند. گفتنی است که هر یک از اتاق‌های این هتل به امکاناتی نظیر تلویزیون، یخچال، چای‌ساز، آباژور، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام و اطفاء حریق، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، مبلمان راحت، رخت‌آویز، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، صندوق امانات، تلفن، مینی بار، پاور سوئیچ و لوازم بهداشتی و استحمام تجهیز و به زیبایی دکور شده‌اند.
همان‌طور که می‌دانید، یکی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب هتل، موقعیت جغرافیایی آن است و هتل خورشید قم از این بابت نیز در مکان بسیار مطلوبی قرار گرفته است. این هتل با قرار داشتن در نزدیکی بسیاری از جاذبه‌های گردشگری و زیارتی قم، این امکان را برای زائرین و گردشگران عزیز میسر می‌سازد تا در مدت‌زمانی کوتاه به اماکن جذابی نظیر باغ گنبد سبز، مسجد جامع، بازار قم، کوه خضر نبی و .. دسترسی داشته باشند.
در آخر باید گفت که هتل خورشید قم با امکانات ذکرشده و موقعیت مکانی بسیار مناسب، بهترین انتخابی است که هر زائری برای مکان اقامتی خود در این شهر می‌تواند در اختیار داشته باشد. بی‌شک انتخاب این هتل ۴ ستاره می‌تواند سفر شما به قم را به خاطره‌ای شیرین مبدل سازد و اقامت در این شهر را فراموش‌نشدنی کند.

اماکن نزدیک به هتل خورشید قم


فاصله هتل خورشید قم تا حرم حضرت معصومه: ۴۶۸ متر
فاصله هتل خورشید قم تا مدرسه فیضیه: ۶۰۱ متر
فاصله هتل خورشید قم تا بازار قم: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل خورشید قم تا مسجد جامع: ۱.۸کیلومتر
فاصله هتل خورشید قم تا مجتمع تجاری عصر جدید: ۷.۳ کیلومتر





امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است