search
menu

هتل استقلال قم

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل استقلال قم
اماکن نزدیک به هتل استقلال قم

درباره هتل استقلال قم


هتل مجلل استقلال قم نامی آشنا در میان مردم شهر قم و شهرهای مجاور است که سال ۱۳۸۹ با مدیریت و مالکیت قبلی کار خود را آغاز کرد. هتل استقلال دارای ۹ طبقه و ۲۷ سوئیت و اتاق می باشد. مجموعه پذیرایی هتل استقلال قم این بار با رونمایی از رستوران قصر استقلال، ثبت و ابداع سینی مزه های ویژه مهمان، بازسازی و طراحی در دو طبقه تالار مجزا همراه کافی شاپ و پارکینگ اختصاصی در محیطی روح بخش افتخار میزبانی میهمانان، مسافران، تورهای زیارتی و گردشگری، همایشات تخصصی ادارات و سازمان های دولتی و همچنین ارگان های خصوصی را با گنجایش ۵۰۰ نفر دارد. قابل ذکر است که هتل استقلال قم کلیه تجهیزات هتل مطابق با استاندارد های روز تجهیز گردیده است. امکانات،خدمات و توانمندی های هتل ۴ ستاره استقلال قم به شرح ذیل می باشد.
امکانات: یخچال،تلویزیون ال ای دی،مینی بار،اتاق و سوئیت مجلل،سرویس فرنگی و ایرانی،پارکینگ رایگان(مسقف وروباز)، نمازخانه، خشکشویی، لابی، کافی شاپ، کلید های کارتی، صندوق امانات، با ۲ تالار پذیرایی مجهز آماده پذیرایی از مجالس مهمانان عزیز و برگزاری همایش و سمینارها با ظرفیت ۵۰۰ نفربا امکانات صوتی و تصویری پیشرفته از قبیل ویدیو،پرژکتور و فیلمبرداری همزمان و همایش به مدعوین،رستوران با انواع غذاهای مطبوع ایرانی،فرنگی و عربی و اینترنت رایگان می باشد.
اتاق های هتل استقلال قم متنوع هستند که با توجه به نیاز مسافران عزیز آماده ارائه خدمات می باشند.اتاق تریپل: اتاق تریپل با دکوری سلطنتی در طبقه ۶ مجموعه پذیرایی هتل استقلال واقع شده اند، اتاق تریپل سه نفره می باشد و سرویس فرنگی، تهویه مطبوع، سرمایش و گرمایش، سیستم هوشمند اطفاء حریق، درب های هوشمند پاور(سوییچ).اتاق های فوربِد: اتاق های فوربِد با طراحی داخلی ومعماری به سبک ایران اسلامی، میزبان شما و میهمانان ملل مختلف می باشد، اتاق های فوربِد دارای دو خواب که یکی از آنها دارای یک تخت دبل و اتاق دیگر دارای تخت تویین می باشد .سیستم بیدار باش ویکاپ و تلویزیون هوشمند می باشد.
تاق دابل: اتاق های دابل با چیدمان و رنگ بندی آرامبخش و رمانتیک در طبقه ۴ مجموعه پذیرایی هتل استقلال قم واقع شده است، از دیگر امکانات آنها می توان به سرویس فرنگی، تهویه مطبوع، سرمایش و گرمایش، سیستم هوشمند اطفاء حریق، درب های هوشمند پاور(سوییچ)، سیستم بیدار باش ویکاپ و تلویزیون هوشمند اشاره کرد، این اتاق پیشنهاد ویژه هتل جهت گذراندن ماه عسل می باشد. اتاق یک تخته: یکی از مجلل ترین واحد های مجموعه پذیرایی هتل استقلال، اتاق های سینگل می باشد که به شما این امکان را میدهد تا علاوه بر استفاده از امکانات متنوع ؛ از نمای ویژه و مشرف به شهر کریمه اهل بیت(س) هم لذت ویژه ای ببرید .

اماکن نزدیک به هتل استقلال قم


فاصله تا مسجد جامع: ۸۹۹ متر
فاصله هتل استقلال قم تا ترمینال مسافربری: ۱۷ کیلومتر
فاصله هتل استقلال قم تا باغ گنبد سبز: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل استقلال قم تا ایستگاه راه آهن: ۳.۷ کیلومتر
فاصله هتل استقلال قم تا مدرسه فیضیه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل استقلال قم تا مجتمع توریستی مهتاب: ۲۹.۸ کیلومتر
فاصله هتل استقلال قم تا مسجدجامع امام حسن عسگری (ع): ۷۸۹ متر
فاصله هتل استقلال قم تا مسجد جمکران: ۱۰ کیلومتر
فاصله هتل استقلال قم تا بازار قم: .۴.۳ کیلومتر
فاصله هتل استقلال قم تا مجتمع تجاری سیرنگ: ۳.۱ کیلومتر
فاصله هتل استقلال قم تا کاروانسرای دیر گچین: ۷۹ کیلومتر
فاصله هتل استقلال قم تا حرم حضرت معصومه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل استقلال قم تا دریاچه نمک: ۱۷۳.۵ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است