search
menu

هتل آراز قم

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آراز قم
اماکن نزدیک هتل آراز قم

درباره هتل آراز قم


هتل آراز قم هتلی ۳ ستاره در شهر زیارتی قم است که به تازگی پا به عرصه هتلداری و مهمانداری گذاشته و با انواع خدمات و امکانات آماده پذیرایی از میهمانان و زائران گرامی است. این هتل نوساز در سال ۱۳۹۸ افتتاح شد و امکانات و اتاق‌های آن هنوز حال و هوای تازه ای دارند. هتل آراز قم از نظر مکانی نیز در موقعیت خوبی قرار دارد.
قرار گیری در بلوار عمار یاسر باعث شده تا مهمانان هتل دسترسی آسان و راحتی به بسیاری از جاذبه های قم داشته باشند. جاذبه‌های مانند بازار قدیم‌ قم و مسجد جامع قم تنها با چند دقیقه پیاده روی در دسترس خواهند بود. حرم حضرت معصومه( س) نیز در فاصله‌ای دو کیلومتری از این هتل قرار دارد. هتل آراز قم با توجه به سه ستاره بودنش، هزینه بسیار مناسبی را برای یک شب اقامت دریافت می‌کند و امکانات خوبی نیز در داخل اتاق‌ها قرار داده شده است.
برای سرگرمی مهمانان در داخل اتاق ها تلویزیون قرار داده شده است تا مهمانان اوقات فراغت خود را به تماشای برنامه مورد علاقه بنشینند. سرویس بهداشتی داخل اتاق‌ها در دو نوع فرنگی و ایرانی است. حمام داخل اتاق‌ها مجهز به دوش و لوازم بهداشتی مورد نیازی مانند صابون، شامپو، حوله و سشوار است و مهمانان دیگر نیازی به همراه داشتن لوازم جاگیری مانند حوله و سشوار ندارند.
گرمایش اتاق‌ها به صورت گرمایش از کف است و سیستم سرمایش اتاق‌ها از نوع اسپیلت است. مهمانان هتل آراز قم در داخل اتاق ها امکان اتصال و دسترسی به اینترنت هتل را خواهند داشت. بد نیست بدانید که اینترنت هتل آراز قم نه تنها رایگان است بلکه حجم مصرفی مشخصی برای آن در نظر گرفته نشده و به صورت نامحدود در اختیار میهمانان هتل قرار گرفته است.
دیگر امکانات داخل اتاق های هتل آراز قم عبارتند از: تلفن، یخچال، مینی بار با هزینه، کمد لباس، رخت آویز، آباژور، دمپایی و میز و صندلی. مهمانانی که دارای اتومبیل شخصی هستند دیگر نیازی به اتلاف ساعت ها زمان برای پیدا کردن جای پارک مناسب ندارند چون هتل آراز قم فضایی را به عنوان پارکینگ برای میهمانان خود در نظر گرفته است.
پارکینگ‌ اختصاصی هتل آراز قم سرپوشیده است به صورت رایگان در اختیار مهمانان هتل قرار گرفته است. هتل آرا قم خدمات و امکاناتی مانند تاکسی سرویس و گشت شهری نیز در هتل ایجاد کرده. بعلاوه مهمانان این هتل می‌توانند اتومبیل بدون‌ راننده را در محوطه هتل کرایه کرده و به گشت و گذار در شهر بپردازند. همچنین هتل آراز برای آسایش و راحتی بیشتر مهمانان و زائران سرویس رایگان برای رفتن به حرم‌ حضرت معصومه(س) را ایجاد کرده است.‌
مهمانان برای صرف غذا به رستوران هتل مراجعه خواهند کرد. رستوران هتل آراز با انواع غذاهای خوشمزه ایرانی آماده پذیرایی از مهمانان است. همچنین در اطراف هتل کافه و رستوران دیگری وجود دارد که مهمانان در صورت تمایل می توانند به صرف غذا در این کافه و رستوران بپردازند. دیگر امکانات و خدمات هتل سه ستاره آراز قم‌عبارتند از: آسانسور، صندوق امانات، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور، جعبه کمک های اولیه، خدمات روم سرویس، خدمات لباسشویی، خدمات خانه داری، اتاق چمدان و تاکسی سرویس. این هتل به همراه هتل جمیل قم، جزو بهترین هتل‌های شهر به شمار می‌روند.

اماکن نزدیک هتل آراز قم


فاصله هتل آراز قم تا قبرستان شیخان: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل آراز قم تا مدرسه فیضیه: ۳.۶ کیلومتر
فاصله هتل آراز قم تا حرم مطهر حضرت معصومه( س): ۳.۷ کیلومتر
فاصله هتل آراز قم تا بازار قم: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل آراز قم‌ تا مسجد مقدس جمکران: ۹ کیلومتر
فاصله هتل آراز قم تا دریاچه نمک حوض سلطان قم: ۴۴ کیلومتر
فاصله هتل آراز قم‌ تا ایستگاه راه آهن قم: ۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است